verse bloemen. waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden en kan me niet voorstellen dat er niet naar een oplossing is gezocht deze winkel heeft altijd heel veel keuze en prima kwaliteit en mocht dat een keer iets minder zijn altijd zoekt men een oplossing maar wel met de manier waarop hoe ga je met mensen om of heb je zelf al een kort lontje dat maakt de zaak er niet gemakkelijker op
wij hebben altijd goede ervaring en nogmaals waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt..dat is menselijk toch?dat je zelf de keuze maakt om 40 km
te gaan rijden is aan jezelf en kan me daarom niet voorstellen dat men ze niet alsnog wilde bezorgen de eigenaar kennende altijd bereid hiertoe
maar nogmaals de manier waarop..
10
Heithuis
|
Schandalige klantbehandeling. 2 weken voor onze trouwdag 40kM gereden om in persoon bloemen te bestellen , en om te voorkomen dat men als bloemist met een speciale bestelling blijft zitten gelijk de bestelling betaald.
Afspraak voor afhalen gemaakt op 27-09-2011 s'morgens.
Voor mijn werk om 9 uur s'morgens 40kM gereden om de bloemen af te halen , geholpen door het meisje welke de bestelling ook had opgenomen.
Ze had het bestelbriefje en eraan vast geniet mijn visitekaartje in de hand , alleen het was niet klaar want de bloemen moesten nog van de veiling komen.
Me de hele dag rot gehaast om om 17:00 uur nogmaals 40kM te rijden om de bloemen op te pikken , staat er een andere verkoopster en die weet nergens van af.
Geen bloemen , geen briefje met bestelling meer , en weet ook niet wie me s'morgens heeft geholpen , kan (wil) niemand bereiken , opmerking : ,,jammer dan , kan dr niks aan doen,,.
Kortom.... geld kwijt , 120kM voor niets gereden , en geen bloemen op onze trouwdag.
SCHANDALIGE VERTONING , dus ieder die zeker wil zijn van zijn bloemen???
GEEN: TELE FLEUR-JACHTLAAN 2 - DELFZIJL PROBEREN
U bent gewaarschuwd!!!. Pluspunten: sorry Ehhh geen enkele kunnen ontdekken. Minpunten: 2 weken voor onze trouwdag 40kM gereden om in persoon bloemen te bestellen , en om te voorkomen dat men als bloemist met een speciale bestelling blijft zitten gelijk de bestelling betaald.
Afspraak voor afhalen gemaakt op 27-09-2011 s'morgens.
Voor mijn werk om 9 uur s'morgens 40kM gereden om de bloemen af te halen , geholpen door het meisje welke de bestelling ook had opgenomen.
Ze had het bestelbriefje en eraan vast geniet mijn visitekaartje in de hand , alleen het was niet klaar want de bloemen moesten nog van de veiling komen.
Me de hele dag rot gehaast om om 17:00 uur nogmaals 40kM te rijden om de bloemen op te pikken , staat er een andere verkoopster en die weet nergens van af.
Geen bloemen , geen briefje met bestelling meer , en weet ook niet wie me s'morgens heeft geholpen , kan (wil) niemand bereiken , opmerking : ,,jammer dan , kan dr niks aan doen,,.
Kortom.... geld kwijt , 120kM voor niets gereden , en geen bloemen op onze trouwdag.
SCHANDALIGE VERTONING , dus ieder die zeker wil zijn van zijn bloemen???
TELE FLEUR-JACHTLAAN 2 - DELFZIJL MIJDEN
U bent gewaarschuwd!!!.
2 Reviews Plaats review
ina
|verse bloemen. waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden en kan me niet voorstellen dat er niet naar een oplossing is gezocht deze winkel heeft altijd heel veel keuze en prima kwaliteit en mocht dat een keer iets minder zijn altijd zoekt men een oplossing maar wel met de manier waarop hoe ga je met mensen om of heb je zelf al een kort lontje dat maakt de zaak er niet gemakkelijker op
wij hebben altijd goede ervaring en nogmaals waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt..dat is menselijk toch?dat je zelf de keuze maakt om 40 km
te gaan rijden is aan jezelf en kan me daarom niet voorstellen dat men ze niet alsnog wilde bezorgen de eigenaar kennende altijd bereid hiertoe
maar nogmaals de manier waarop..
Heithuis
|Schandalige klantbehandeling. 2 weken voor onze trouwdag 40kM gereden om in persoon bloemen te bestellen , en om te voorkomen dat men als bloemist met een speciale bestelling blijft zitten gelijk de bestelling betaald.
Afspraak voor afhalen gemaakt op 27-09-2011 s'morgens.
Voor mijn werk om 9 uur s'morgens 40kM gereden om de bloemen af te halen , geholpen door het meisje welke de bestelling ook had opgenomen.
Ze had het bestelbriefje en eraan vast geniet mijn visitekaartje in de hand , alleen het was niet klaar want de bloemen moesten nog van de veiling komen.
Me de hele dag rot gehaast om om 17:00 uur nogmaals 40kM te rijden om de bloemen op te pikken , staat er een andere verkoopster en die weet nergens van af.
Geen bloemen , geen briefje met bestelling meer , en weet ook niet wie me s'morgens heeft geholpen , kan (wil) niemand bereiken , opmerking : ,,jammer dan , kan dr niks aan doen,,.
Kortom.... geld kwijt , 120kM voor niets gereden , en geen bloemen op onze trouwdag.
SCHANDALIGE VERTONING , dus ieder die zeker wil zijn van zijn bloemen???
GEEN: TELE FLEUR-JACHTLAAN 2 - DELFZIJL PROBEREN
U bent gewaarschuwd!!!. Pluspunten: sorry Ehhh geen enkele kunnen ontdekken. Minpunten: 2 weken voor onze trouwdag 40kM gereden om in persoon bloemen te bestellen , en om te voorkomen dat men als bloemist met een speciale bestelling blijft zitten gelijk de bestelling betaald.
Afspraak voor afhalen gemaakt op 27-09-2011 s'morgens.
Voor mijn werk om 9 uur s'morgens 40kM gereden om de bloemen af te halen , geholpen door het meisje welke de bestelling ook had opgenomen.
Ze had het bestelbriefje en eraan vast geniet mijn visitekaartje in de hand , alleen het was niet klaar want de bloemen moesten nog van de veiling komen.
Me de hele dag rot gehaast om om 17:00 uur nogmaals 40kM te rijden om de bloemen op te pikken , staat er een andere verkoopster en die weet nergens van af.
Geen bloemen , geen briefje met bestelling meer , en weet ook niet wie me s'morgens heeft geholpen , kan (wil) niemand bereiken , opmerking : ,,jammer dan , kan dr niks aan doen,,.
Kortom.... geld kwijt , 120kM voor niets gereden , en geen bloemen op onze trouwdag.
SCHANDALIGE VERTONING , dus ieder die zeker wil zijn van zijn bloemen???
TELE FLEUR-JACHTLAAN 2 - DELFZIJL MIJDEN
U bent gewaarschuwd!!!.