De afspraak die in zijn winkel is gemaakt om langs te komen wat er met de elektrische zonwering aan de hand was verliep hoogst onvriendelijk. "De stekker zit toch wel in het stopcontact hë?" was zijn enige opmerking. De medewerker had het druk en was chagrijnig, humeurig en knorrig. Hij is op de afgesproken datum langsgekomen om vast te stellen wat precies met de zonwering aan de hand was. "Oh, ik zie het al" zei hij "het motortje is defect" merkte hij op. "Ik moet een nieuwe bestellen en duurt zes minstens weken voordat ik dit binnen heb". "U krijgt een telefoontje van ons wanneer ik bij u langskom". Na zes weken wachten heb ik hem gebeld. Verontschuldigde zich niet en zei "we komen donderdag 08.00u bij u aan huis om de zonwering in orde te maken".
Bij zijn aankomst om de defecte startmotor te vervangen is hij net zo chagrijnig, humeurig en knorrig als dat ik toen in zijn winkel was. Toen ik vroeg hoelang de garantietermijn liep antwoordde hij heel onvriendelijk "staat op de "factuur". Toen ik nog een vraag wilde stellen maakte hij rechtsomkeert en verliet zonder te groeten het huis.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joy
|
Kwamen met 1 ipv 2 man en konden daardoor klus niet afmaken. Was wel al betaald maar kwamen nooit terug om belofte in te lossen. Naar de winkel geweest om verhaal te halen, zijn ze een en al onbeschoft. Service kennen ze gewoon niet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
onno buitendijk
|
Prijs opgevraagd voor een motortje voor een zonnescherm voor mijn schoonmoeder, was erg prijzig. Toen gevraagd om een handmatig systeem. Antwoord van Bleeker Zonwering " dat kunnen we wel maar dat doen we niet bij oude mensen" nog een keer gevraagd om toch een prijs gegeven, kreeg ik als antwoord " zoals geschreven, wij doen het niet"
3 Reviews Plaats review
Dieudonné
|De afspraak die in zijn winkel is gemaakt om langs te komen wat er met de elektrische zonwering aan de hand was verliep hoogst onvriendelijk. "De stekker zit toch wel in het stopcontact hë?" was zijn enige opmerking. De medewerker had het druk en was chagrijnig, humeurig en knorrig. Hij is op de afgesproken datum langsgekomen om vast te stellen wat precies met de zonwering aan de hand was. "Oh, ik zie het al" zei hij "het motortje is defect" merkte hij op. "Ik moet een nieuwe bestellen en duurt zes minstens weken voordat ik dit binnen heb". "U krijgt een telefoontje van ons wanneer ik bij u langskom". Na zes weken wachten heb ik hem gebeld. Verontschuldigde zich niet en zei "we komen donderdag 08.00u bij u aan huis om de zonwering in orde te maken".
Bij zijn aankomst om de defecte startmotor te vervangen is hij net zo chagrijnig, humeurig en knorrig als dat ik toen in zijn winkel was. Toen ik vroeg hoelang de garantietermijn liep antwoordde hij heel onvriendelijk "staat op de "factuur". Toen ik nog een vraag wilde stellen maakte hij rechtsomkeert en verliet zonder te groeten het huis.
Joy
|Kwamen met 1 ipv 2 man en konden daardoor klus niet afmaken. Was wel al betaald maar kwamen nooit terug om belofte in te lossen. Naar de winkel geweest om verhaal te halen, zijn ze een en al onbeschoft. Service kennen ze gewoon niet
onno buitendijk
|Prijs opgevraagd voor een motortje voor een zonnescherm voor mijn schoonmoeder, was erg prijzig. Toen gevraagd om een handmatig systeem. Antwoord van Bleeker Zonwering " dat kunnen we wel maar dat doen we niet bij oude mensen" nog een keer gevraagd om toch een prijs gegeven, kreeg ik als antwoord " zoals geschreven, wij doen het niet"