helaas 2 keer door bksc geannuleerd achter elkaar. ze maken een nieuwe afspraak en die annuleer ik binnen 15 minuten. Nu moet ik 12,50 annulering kosten betalen. Ik vraag of dat kan komen te vervallen omdat zij twee keer op het einde van de dag annuleren en dat er wel coulantie mag gegeven worden. dit kan niet omdat het in de voorwaarden staat. meerdere malen gebeld en gemaild gevraagd of een leidinggevende of de eigenaar me kan bellen wordt eerst gezegd zal het doorgeven. en nu naar meerdere telefoontjes te horen gekregen dat de eigenaar op curaçao woont en er niet echt een leidinggevende is .
Erg slechte zaak wil geen coulantie in getoond worden ook al zijn de voorwaarden midden in contract aangepast.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marijke
|
Dit bedrijf vind dat ze zonder opzegtermijn de voorwaarden kan veranderen. Als je de afspraak een of twee (!) dagen van te voren gemaild krijgt dan kun je die nota bene niet meer veranderen. Je krijgt 12,50 annuleringskosten! En na telefonisch en schriftelijk bezwaar krijg je de rekening gewoon weer! Waardeloze service! Er was bij de overeenkomst afgesproken dat ik thuis moest zijn om alle ramen te kunnen wassen. Bovendien spuit er water onder de kozijnen door dus moet ik ook de gordijnen veilig stellen.Niks dan ellende met dit bedrijf, niet mee in zee gaan! Ik wantrouw ook die positieve reviews, ws van het bedrijf zelf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hannes
|
Mooi bedrijf netjes nederlands sprekend personeel en goed materiaal. Klantenservice inmiddels ook weer goed bereikbaar. Was vroeger wel eens minder goed.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anita
|
Ramen 1 x niet schoon komen netjes terug .. kozijnen mogen ze ook wel doen maar voor de rest prima
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Heidi Dikland
|
Ik ben ik zee gegaan met dit bedrijf omdat ze mij keurig een contract aangeboden hadden om 4 X per jaar mijn ramen en mijn glazen balkonafscheiding schoon te maken. Er was een prijs afgesproken en ik ging er uiteraard vanuit dat ze mij deze dienst konden verlenen! Ik had mogen aannemen dat als ze mijn wensen niet uitvoerbaar achtte, ze dit zeker gemeld zouden hebben! Om een lang verhaal kort te maken: ik kan mij geen één onderhoudsbeurt herinneren zonder problemen. De welwillende glazenwassers hadden nooit het materieel mee om de gemaakte afspraken over het onderhoud te na te houden. Weliswaar dat het vaak met kunst en vliegwerk toch voor elkaar kwam, het neemt niet weg dat het niet conform de afspraak was. Het laatste bezoek spande de kroon! Ze belden aan (beneden, wij wonen op 12 hoog) en zeiden dat het eigenlijk onzinnig was om naar boven te komen vanwege het ontbreken van het juiste materiaal om de klus te klaren. Het verbaasde mij niet meer. Wel ontving ik een factuur over de niet geleverde diensten! Dat hebben ze wel op orde! Vervolgens heb ik gebeld, maar het gesprek liep uit op de een deceptie. Er werd mij letterlijk verteld dat ‘als de glazenwassers niet de juiste spullen bij zich hebben, dan kan ik daar helaas NIETS aan doen! Het bleek onmogelijk om de beste man te overtuigen dat alles contractueel besproken was! En hij was niet meer dan redelijk. Ik ben geen moeilijk mens, maar tegen zo’n enorme concentratie stompzinnigheid en maatschappelijke onthechting ben ik niet opgewassen! Voor iedereen met een positieve ervaring met dit bedrijf, wees jezelf gezegend! Voor nieuwkomers: klantenservice en vermogen om abstract na te denken ontbreekt volledig bij de medewerkers van dit bedrijf. Blijkbaar zijn ze meer expert in het ‘schoonhouden’ van hun eigen geweten!
11 Reviews Plaats review
Johan
|helaas 2 keer door bksc geannuleerd achter elkaar. ze maken een nieuwe afspraak en die annuleer ik binnen 15 minuten. Nu moet ik 12,50 annulering kosten betalen. Ik vraag of dat kan komen te vervallen omdat zij twee keer op het einde van de dag annuleren en dat er wel coulantie mag gegeven worden. dit kan niet omdat het in de voorwaarden staat. meerdere malen gebeld en gemaild gevraagd of een leidinggevende of de eigenaar me kan bellen wordt eerst gezegd zal het doorgeven. en nu naar meerdere telefoontjes te horen gekregen dat de eigenaar op curaçao woont en er niet echt een leidinggevende is .
Erg slechte zaak wil geen coulantie in getoond worden ook al zijn de voorwaarden midden in contract aangepast.
marijke
|Dit bedrijf vind dat ze zonder opzegtermijn de voorwaarden kan veranderen. Als je de afspraak een of twee (!) dagen van te voren gemaild krijgt dan kun je die nota bene niet meer veranderen. Je krijgt 12,50 annuleringskosten! En na telefonisch en schriftelijk bezwaar krijg je de rekening gewoon weer! Waardeloze service! Er was bij de overeenkomst afgesproken dat ik thuis moest zijn om alle ramen te kunnen wassen. Bovendien spuit er water onder de kozijnen door dus moet ik ook de gordijnen veilig stellen.Niks dan ellende met dit bedrijf, niet mee in zee gaan! Ik wantrouw ook die positieve reviews, ws van het bedrijf zelf
Hannes
|Mooi bedrijf netjes nederlands sprekend personeel en goed materiaal. Klantenservice inmiddels ook weer goed bereikbaar. Was vroeger wel eens minder goed.
Anita
|Ramen 1 x niet schoon komen netjes terug .. kozijnen mogen ze ook wel doen maar voor de rest prima
Heidi Dikland
|Ik ben ik zee gegaan met dit bedrijf omdat ze mij keurig een contract aangeboden hadden om 4 X per jaar mijn ramen en mijn glazen balkonafscheiding schoon te maken. Er was een prijs afgesproken en ik ging er uiteraard vanuit dat ze mij deze dienst konden verlenen! Ik had mogen aannemen dat als ze mijn wensen niet uitvoerbaar achtte, ze dit zeker gemeld zouden hebben! Om een lang verhaal kort te maken: ik kan mij geen één onderhoudsbeurt herinneren zonder problemen. De welwillende glazenwassers hadden nooit het materieel mee om de gemaakte afspraken over het onderhoud te na te houden. Weliswaar dat het vaak met kunst en vliegwerk toch voor elkaar kwam, het neemt niet weg dat het niet conform de afspraak was. Het laatste bezoek spande de kroon! Ze belden aan (beneden, wij wonen op 12 hoog) en zeiden dat het eigenlijk onzinnig was om naar boven te komen vanwege het ontbreken van het juiste materiaal om de klus te klaren. Het verbaasde mij niet meer. Wel ontving ik een factuur over de niet geleverde diensten! Dat hebben ze wel op orde! Vervolgens heb ik gebeld, maar het gesprek liep uit op de een deceptie. Er werd mij letterlijk verteld dat ‘als de glazenwassers niet de juiste spullen bij zich hebben, dan kan ik daar helaas NIETS aan doen! Het bleek onmogelijk om de beste man te overtuigen dat alles contractueel besproken was! En hij was niet meer dan redelijk. Ik ben geen moeilijk mens, maar tegen zo’n enorme concentratie stompzinnigheid en maatschappelijke onthechting ben ik niet opgewassen! Voor iedereen met een positieve ervaring met dit bedrijf, wees jezelf gezegend! Voor nieuwkomers: klantenservice en vermogen om abstract na te denken ontbreekt volledig bij de medewerkers van dit bedrijf. Blijkbaar zijn ze meer expert in het ‘schoonhouden’ van hun eigen geweten!