Na een aantal jaar pijn aan mij stuitje. Eindelijk een goed zadel gevonden.
Kan altijd terecht met mijn fiets. Goede service.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Heb m'n fiets gebracht om een schade rapport te krijgen, meerdere keren verteld dat de fiets niet gerepareerd moest worden, had alleen een schade rapport nodig. Dan als het me te lang duurt en mijn fiets mee wil nemen om het ergens anders te laten regelen is het ineens geregeld. Fiets is gerepareerd terwijl hij wist dat dit biet gerepareerd wilde hebben. Claimt mij gebeld te hebben, terwijl hij dit niet heeft gedaan. Erg slechte service en heel raar gedrag. Ik kom hier nooit meer terug
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dennis
|
Hylarisch gewoon!!
Ik vraag om een onderdeeltje van €12,- te vervangen op een kinderfiets. Eerst komt een verkoop medewerkster mij vertellen dat dat niet meer te repareren is. Dan verteld de werkplaats monteur mij doodleuk dat hij €75 per uur kost! en dat deze klus toch wel enorm is en dat het eigenlijk niet uit te voeren is en te duur wordt. Dat bepaalde hij voor mij. Hij wilde wel even het tandwiel voor me opzoeken (€12,-) maar vertelde er direct bij dat het niet geleverd kon worden. Ik mocht gelukkig een foto maken en zal het zelf maar in mijn schuur maken. Ik schat dat het me 20 minuten gaat kosten. Prutsers!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim
|
Vanmiddag lekke band gekregen met mijn e-bike in Houten.
Bij Bikestore nieuwe binnen en buitenband gekocht.
Toen de fietsenmaker hoorde dat ik de ANWB had gebeld om hulp bood hij spontaan aan om de band direct te vervangen, ondanks dat de werkplaats op zaterdag is gesloten. Wat een service !!!7
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Blei
|
Na veel pech met accu van e-bike heel goed opgelost, zeer servicegericht en meegedacht door medewerkers van Bike Totaal. Appeltaart waard!!! Volgende week een vers gebakken taart brengen. Dik verdiend!
10 Reviews Plaats review
Anja
|Na een aantal jaar pijn aan mij stuitje. Eindelijk een goed zadel gevonden.
Kan altijd terecht met mijn fiets. Goede service.
Jeroen
|Heb m'n fiets gebracht om een schade rapport te krijgen, meerdere keren verteld dat de fiets niet gerepareerd moest worden, had alleen een schade rapport nodig. Dan als het me te lang duurt en mijn fiets mee wil nemen om het ergens anders te laten regelen is het ineens geregeld. Fiets is gerepareerd terwijl hij wist dat dit biet gerepareerd wilde hebben. Claimt mij gebeld te hebben, terwijl hij dit niet heeft gedaan. Erg slechte service en heel raar gedrag. Ik kom hier nooit meer terug
Dennis
|Hylarisch gewoon!!
Ik vraag om een onderdeeltje van €12,- te vervangen op een kinderfiets. Eerst komt een verkoop medewerkster mij vertellen dat dat niet meer te repareren is. Dan verteld de werkplaats monteur mij doodleuk dat hij €75 per uur kost! en dat deze klus toch wel enorm is en dat het eigenlijk niet uit te voeren is en te duur wordt. Dat bepaalde hij voor mij. Hij wilde wel even het tandwiel voor me opzoeken (€12,-) maar vertelde er direct bij dat het niet geleverd kon worden. Ik mocht gelukkig een foto maken en zal het zelf maar in mijn schuur maken. Ik schat dat het me 20 minuten gaat kosten. Prutsers!
Wim
|Vanmiddag lekke band gekregen met mijn e-bike in Houten.
Bij Bikestore nieuwe binnen en buitenband gekocht.
Toen de fietsenmaker hoorde dat ik de ANWB had gebeld om hulp bood hij spontaan aan om de band direct te vervangen, ondanks dat de werkplaats op zaterdag is gesloten. Wat een service !!!7
Blei
|Na veel pech met accu van e-bike heel goed opgelost, zeer servicegericht en meegedacht door medewerkers van Bike Totaal. Appeltaart waard!!! Volgende week een vers gebakken taart brengen. Dik verdiend!