Wat een ondeskundig personeel helaas. Ik bracht mijn koga racefiets om af te stellen.
Krijg ik na een 30 minuten een telefoontje, dat ik mijn fiets naar een specialist moet brengen, zij kunnen dit niet?...wat een lachertje????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E. van Niel
|
Mijn vouwfiets voor een vervroegde servicebeurt weggebracht omdat er een spaak kapot was gegaan van het achterwiel. Dezelfde middag werd ik teruggebeld en werd mij verteld dat er 5 spaken kapot waren. Er werd gebeld met de leverancier en die vertelde dat dit onder garantie viel en dat hij of een nieuw achterwiel danwel nieuwe spaken zou leveren. Helaas werd de levering door een aantal factoren vertraagd. Na ruim een week werden de spaken geleverd. De eigenaar had mij toegezegd dat hij de fiets voor het weekend klaar zou hebben. Toen ik op zaterdagmiddag om 16.45 uur bij hem kwam was hij nog met de fiets bezig. Niet zo maar de spaken erin zetten, maar helemaal opnieuw gevlochten om de spaken zo recht mogelijk te laten aansluiten op de spaaknippels. Voor alle zekerheid zou hij ook nog extra ringetjes onder het kopje in de velg plaatsen. Maar klaar was hij dus nog niet en dat terwijl hij dit wel beloofd had. Hij heeft de fiets afgemaakt (incl. de servicebeurt) en PERSOONLIJK thuis gebracht!!! Dit noem ik nu nog eens echte service en hart voor zijn werk. Een dikke pluim voor Maurice.
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|
Deskundig advies en er wordt ruimschoots de tijd genomen als je een fiets wil kopen. Zonder afspraak mocht ik een proefrit maken op 2 veschillende E-bikes.
8.3
0
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|
Het deskundig personeel kon op de door mij gestelde vragen snel en vakkundig antwoord geven in een prettige sfeer en een prachtige winkel/werkplaats.
8.5
0
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|
geweldige winkel goed personeel en je wordt er altijd goed geholpen.
33 Reviews Plaats review
Mike
|Wat een ondeskundig personeel helaas. Ik bracht mijn koga racefiets om af te stellen.
Krijg ik na een 30 minuten een telefoontje, dat ik mijn fiets naar een specialist moet brengen, zij kunnen dit niet?...wat een lachertje????
E. van Niel
|Mijn vouwfiets voor een vervroegde servicebeurt weggebracht omdat er een spaak kapot was gegaan van het achterwiel. Dezelfde middag werd ik teruggebeld en werd mij verteld dat er 5 spaken kapot waren. Er werd gebeld met de leverancier en die vertelde dat dit onder garantie viel en dat hij of een nieuw achterwiel danwel nieuwe spaken zou leveren. Helaas werd de levering door een aantal factoren vertraagd. Na ruim een week werden de spaken geleverd. De eigenaar had mij toegezegd dat hij de fiets voor het weekend klaar zou hebben. Toen ik op zaterdagmiddag om 16.45 uur bij hem kwam was hij nog met de fiets bezig. Niet zo maar de spaken erin zetten, maar helemaal opnieuw gevlochten om de spaken zo recht mogelijk te laten aansluiten op de spaaknippels. Voor alle zekerheid zou hij ook nog extra ringetjes onder het kopje in de velg plaatsen. Maar klaar was hij dus nog niet en dat terwijl hij dit wel beloofd had. Hij heeft de fiets afgemaakt (incl. de servicebeurt) en PERSOONLIJK thuis gebracht!!! Dit noem ik nu nog eens echte service en hart voor zijn werk. Een dikke pluim voor Maurice.
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|Deskundig advies en er wordt ruimschoots de tijd genomen als je een fiets wil kopen. Zonder afspraak mocht ik een proefrit maken op 2 veschillende E-bikes.
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|Het deskundig personeel kon op de door mij gestelde vragen snel en vakkundig antwoord geven in een prettige sfeer en een prachtige winkel/werkplaats.
Klant van Bike Totaal Thijs Brand Tweewielers
|geweldige winkel goed personeel en je wordt er altijd goed geholpen.