Prima service, geweldig personeel, excellente kennis en ervaring, zeer gezellig en altijd voldoende aandacht.
9.2
0
Joke van zwieren
|
Knudde. Voor de tweede keer mijn fiets naardeze zaak gebracht voor onderhoud.
De eerste keer was jaren geleden. Destijds was mijn fiets niet alleen niet klaar op de afgesproken
datum, de klacht was ook totaal niet verholpen. Ook op de nieuw afgesproken dag dat hij klaar
zou zijn ben ik voor niets naar Bike life gefietst.
Vandaag kon ik mijn fiets weer halen, maar geleerd van de vorige keer heb ik eerstmaar even gebeld. Hij was klaar.
Na betaald te hebben reed ik ermee naarbuiten en hoorde ik dat de band aanliep. Dus weer terug om zelf te zien dat er een heel verkeerde maat band om zat. Hoe moeilijk is het??? Er werd naar de goede maat band gezocht en die bleek niet op voorraad. Blijkbaar gooien ze er dan gewoon een band om die wel op voorraad is. De smoes was dat mijn fiets (Gazelle) geen standaard maat band heeft. Dat is niet alleen onzin, maar als dat zo is is de oplossing toch ook niet om er een verkeerde band op te zetten? Nu konik weer onverrichter zake terug. Ik baal. Bovendien vind ik het onfatsoenlijk dat er nirt eens 'sorry' gezegd kon worden. Misschien een teken dat dezegang van zaken normaal is bij Bike Life Roden?
2 Reviews Plaats review
Cees Schutterop
|Prima service, geweldig personeel, excellente kennis en ervaring, zeer gezellig en altijd voldoende aandacht.
Joke van zwieren
|Knudde. Voor de tweede keer mijn fiets naardeze zaak gebracht voor onderhoud.
De eerste keer was jaren geleden. Destijds was mijn fiets niet alleen niet klaar op de afgesproken
datum, de klacht was ook totaal niet verholpen. Ook op de nieuw afgesproken dag dat hij klaar
zou zijn ben ik voor niets naar Bike life gefietst.
Vandaag kon ik mijn fiets weer halen, maar geleerd van de vorige keer heb ik eerstmaar even gebeld. Hij was klaar.
Na betaald te hebben reed ik ermee naarbuiten en hoorde ik dat de band aanliep. Dus weer terug om zelf te zien dat er een heel verkeerde maat band om zat. Hoe moeilijk is het??? Er werd naar de goede maat band gezocht en die bleek niet op voorraad. Blijkbaar gooien ze er dan gewoon een band om die wel op voorraad is. De smoes was dat mijn fiets (Gazelle) geen standaard maat band heeft. Dat is niet alleen onzin, maar als dat zo is is de oplossing toch ook niet om er een verkeerde band op te zetten? Nu konik weer onverrichter zake terug. Ik baal. Bovendien vind ik het onfatsoenlijk dat er nirt eens 'sorry' gezegd kon worden. Misschien een teken dat dezegang van zaken normaal is bij Bike Life Roden?