het was een leuke winkel waar ik graag even binnen ging helaas is hij weg uit Zoetermeer
7.7
0
Karin Maat
|
Op 23 mei heb ik met mijn dochter een ketting gekocht voor haar eindexamengala. Het was het laatste exemplaar en het slotje was niet helemaal goed. Dit hebben ze in de winkel zelf verholpen en bij het afrekenen werd nadrukkelijk gezegd dat ik de bon goed moest bewaren anders kon ik de ketting niet retourneren (mocht dat nodig zijn).
Dinsdag 27 mei was het zover: bij een vriendin klaarmaken voor het gala. Wat bleek: de ketting stond niet mooi bij de rest van de outfit. Dus gauw thuis een andere ketting gehaald en die van Bijjou Brigitte terug in het zakje met de kassabon erbij. Nog een paar foto's en op naar het gala. In verband met Hemelvaart was mijn dochter pas vandaag in de gelegenheid om de ketting terug te brengen. Wat schetst haar verbazing als er doodleuk wordt gezegd dat de ketting niet teruggebracht kan worden omdat het kaartje er niet meer aan zit! Di ligt bij de vriendin in de prullenbak want we hebben immers de kassabon!?!?!
Nou, mooi niet. De dame in de winkel is onvermurwbaar: geen kaartje, geen retour!! Zelfs niet als we kunnen laten zien dat mijn dochter een hele andere ketting om haar nek had!!!
Slechte zaak...ik ga daar niet meer naar toe!
3.7
0
Klant van Bijou Brigitte
|
Leuk assortiment niet duur en mooie kwaliteit
8.3
0
Gesponsord
Klant van Bijou Brigitte
|
De winkel heeft een hele mooie uitstraling en ziet er mooi en verzorgd uit. De producten zijn uitstekend en winkel ook graag bij deze winkel. Het personeel is altijd aardig en stellen je aankoop erg op prijs.
8.2
0
Klant van Bijou Brigitte
|
Bijou Brigitte is een leuke gezellige winkel met heel veel leuke sieranden en accesoires,veel keus en niet duur!!Je wordt vriendelijk geholpen.
7 Reviews Plaats review
loes van der kleij
|het was een leuke winkel waar ik graag even binnen ging helaas is hij weg uit Zoetermeer
Karin Maat
|Op 23 mei heb ik met mijn dochter een ketting gekocht voor haar eindexamengala. Het was het laatste exemplaar en het slotje was niet helemaal goed. Dit hebben ze in de winkel zelf verholpen en bij het afrekenen werd nadrukkelijk gezegd dat ik de bon goed moest bewaren anders kon ik de ketting niet retourneren (mocht dat nodig zijn).
Dinsdag 27 mei was het zover: bij een vriendin klaarmaken voor het gala. Wat bleek: de ketting stond niet mooi bij de rest van de outfit. Dus gauw thuis een andere ketting gehaald en die van Bijjou Brigitte terug in het zakje met de kassabon erbij. Nog een paar foto's en op naar het gala. In verband met Hemelvaart was mijn dochter pas vandaag in de gelegenheid om de ketting terug te brengen. Wat schetst haar verbazing als er doodleuk wordt gezegd dat de ketting niet teruggebracht kan worden omdat het kaartje er niet meer aan zit! Di ligt bij de vriendin in de prullenbak want we hebben immers de kassabon!?!?!
Nou, mooi niet. De dame in de winkel is onvermurwbaar: geen kaartje, geen retour!! Zelfs niet als we kunnen laten zien dat mijn dochter een hele andere ketting om haar nek had!!!
Slechte zaak...ik ga daar niet meer naar toe!
Klant van Bijou Brigitte
|Leuk assortiment niet duur en mooie kwaliteit
Klant van Bijou Brigitte
|De winkel heeft een hele mooie uitstraling en ziet er mooi en verzorgd uit. De producten zijn uitstekend en winkel ook graag bij deze winkel. Het personeel is altijd aardig en stellen je aankoop erg op prijs.
Klant van Bijou Brigitte
|Bijou Brigitte is een leuke gezellige winkel met heel veel leuke sieranden en accesoires,veel keus en niet duur!!Je wordt vriendelijk geholpen.