Slecht te bereiken, foutieve rekening. Ik ben vergeten mijn abonnement op het tijdschrift Santé op te zeggen. Hierdoor kreeg ik een acceptgiro voor een verlenging van 1 jaar (12 nummers). Aangezien wettelijk maar 3 maanden verlengd mag worden heb ik Betapress gemaild met het verzoek om een nieuwe acceptgiro. Geen reactie, ook niet na een 2e mail. Daarna de klantenservice gebeld. Daar wilden ze mij laten betalen en dan het restant van 9 maanden terugstorten. Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan. Toen bleek ineens dat mijn opzegging wel was verwerkt !! Ik heb verzocht het telefoon gesprek per mail te bevestigen maar wederom geen mail.
Waardeloze terugkoppeling van Betapress en ook proberen je willens en wetens een te lang abonnement aan te smeren.
4.5
0
1
Trendbox Panel
|
Vriendelijke helpdesk maar weinig resultaat na klachten over abonnement Ik had een abbonement op de Quest genomen en vooraf betaald (Juni 2012) Maar ik hoorde totaal niets meer. Hierop weer gebeld met Betapress en beloften dat er meteen actie zou worden ondernomen. Maar helaas weer geen e-mail en geen Quest Hierop in Augustus weer telefonisch contact opgenomen met Betapres. Alles zou goedkomen maar wederom weer geen e-mail en geen Quest. Vorige week weer een e-mail gestuurd met verzoek mijn abbonement te bevestigen inclusief de betalings gegevens en eindelijk nu een e-mail dat ik vanaf 19 september de eerste Quest mag verwachten Ik vind een termijn van drie maanden erg lang. De communicatie moet echt beter
2 Reviews Plaats review
Lin
|Slecht te bereiken, foutieve rekening.
Ik ben vergeten mijn abonnement op het tijdschrift Santé op te zeggen. Hierdoor kreeg ik een acceptgiro voor een verlenging van 1 jaar (12 nummers). Aangezien wettelijk maar 3 maanden verlengd mag worden heb ik Betapress gemaild met het verzoek om een nieuwe acceptgiro. Geen reactie, ook niet na een 2e mail. Daarna de klantenservice gebeld. Daar wilden ze mij laten betalen en dan het restant van 9 maanden terugstorten. Hier ben ik uiteraard niet op ingegaan. Toen bleek ineens dat mijn opzegging wel was verwerkt !! Ik heb verzocht het telefoon gesprek per mail te bevestigen maar wederom geen mail.
Waardeloze terugkoppeling van Betapress en ook proberen je willens en wetens een te lang abonnement aan te smeren.
Trendbox Panel
|Vriendelijke helpdesk maar weinig resultaat na klachten over abonnement
Ik had een abbonement op de Quest genomen en vooraf betaald (Juni 2012) Maar ik hoorde totaal niets meer. Hierop weer gebeld met Betapress en beloften dat er meteen actie zou worden ondernomen. Maar helaas weer geen e-mail en geen Quest Hierop in Augustus weer telefonisch contact opgenomen met Betapres. Alles zou goedkomen maar wederom weer geen e-mail en geen Quest. Vorige week weer een e-mail gestuurd met verzoek mijn abbonement te bevestigen inclusief de betalings gegevens en eindelijk nu een e-mail dat ik vanaf 19 september de eerste Quest mag verwachten Ik vind een termijn van drie maanden erg lang. De communicatie moet echt beter