Ik heb een blouse voor mijn vriend gekocht, maar hij vond deze niet mooi. Toen ik de blouse terug wilde brengen en mijn geld terug vroeg, kwam ik erachter dat hun beleid voorschrijft dat er slechts tegoedbonnen worden verstrekt. Bij aankoop van de blouse ben ik hier niet over geïnformeerd. Als dit wél was gebeurd, had ik de blouse niet gekocht, de kans is namelijk aanwezig dat mijn vriend de blouse niet mooi zou vinden. Het argument van de verkoper was vervolgens dat ik had moeten vragen naar hun retourbeleid, dus met andere woorden: eigen schuld. Hier ben ik het niet mee eens. Het is juist de taak van de verkoper om zijn klant juist te informeren bij aankoop van een product, zodat de klant alle informatie heeft en op basis daarvan zijn beslissing neemt. Helaas moet ik het nu doen met een tegoedbon. Ik heb hierop een klacht ingediend.
1 Review Plaats review
Renske Suijskens
|Ik heb een blouse voor mijn vriend gekocht, maar hij vond deze niet mooi. Toen ik de blouse terug wilde brengen en mijn geld terug vroeg, kwam ik erachter dat hun beleid voorschrijft dat er slechts tegoedbonnen worden verstrekt. Bij aankoop van de blouse ben ik hier niet over geïnformeerd. Als dit wél was gebeurd, had ik de blouse niet gekocht, de kans is namelijk aanwezig dat mijn vriend de blouse niet mooi zou vinden. Het argument van de verkoper was vervolgens dat ik had moeten vragen naar hun retourbeleid, dus met andere woorden: eigen schuld. Hier ben ik het niet mee eens. Het is juist de taak van de verkoper om zijn klant juist te informeren bij aankoop van een product, zodat de klant alle informatie heeft en op basis daarvan zijn beslissing neemt. Helaas moet ik het nu doen met een tegoedbon. Ik heb hierop een klacht ingediend.