Moest in winkel Eindhoven meer betalen dan wat op prijskaartje stond. Ik wees erop dat dit niet mag. Interesseerde het personeel niet. Erg onvriendelijk, respectloos, ongeïnteresseerd personeel dat de wettelijke regels niet kent en niet WIL kennen. Alles ook nog eens in gebrekkig Engels.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana
|
WAARDELOZE KLANTENSERVICE
Ik heb al meerdere malen contact proberen op te nemen met Bershka. Ik heb begin Maart een bestelling geplaatst voor mijn emigratie, ik ben per 23-03 verhuisd naar Curaçao. Omdat het lang duurde voordat ik mijn bestelling ontving gebeld naar de klantenservice om dit door te geven en ik heb hierbij gezegd dat als mijn bestelling niet voor deze datum geleverd kan worden, ik hem niet meer hoef omdat ik het niet in ontvangst kan nemen. De dame aan de telefoon garandeerde mij dat het goed zou komen maar uiteindelijk heb ik niks ontvangen.
Een paar dagen na mijn vertrek ontving ik een notification dat mijn pakket ontvangen zou moeten zijn, maar er woonde op dat moment niemand op dat adres. Ik heb ook in Nederland geïnformeerd bij mijn buren maar zij hebben ook niks gezien.
Ik zou niet weten het pakketje zou moeten zijn, ik heb talloze mails gestuurd naar Berskha om tot een oplossing te komen maar ik krijg helaas geen reactie van hun via de mail. Via de chat werd zelfs het gesprek gewoon geëindigd zonder enig antwoord.
Ik ben al 4 maanden moedeloos aan het proberen om dit op te lossen maar dit lukt mij als consument niet zonder medewerking van het bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Casper
|
netjes gedaan met retour zending wat…
netjes gedaan met retour zending wat gedaan moest worden
voor een beschadiging van zwarte laklaarsjes
ze beloven ...maar je krijg ze niet terug!
Uw had voor verzenden nog een keer moeten bellen
was het antwoord... mijn broek zakt er van af!
Artikel:1120986104039-1
Datum van ervaring: 05 december 2022
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dik
|
Bershka heeft de meest rampzalige supportafdeling die er bestaat.
Mijn dochter heeft in april 2022 een bestelling geplaatst en betaald met een cadeaukaart van Bershka.
Tijdens dit bestellen ging er iets mis (wat trouwens erg vaak op die bagger site van hen gebeurt) en werd de bestelling afgebroken.
Het geld was echter wel al van haar cadeaukaart afgehaald.
Wat volgde is een eindeloze mailwisseling tussen mij en de supportafdeling. De antwoorden op mijn mails zijn allemaal standaard, niet relevante, antwoorden die door een geautomatiseerd systeem aan de support medewerker worden voorgesteld.
Niemand leest wat er echt in de mail staat. Op een gegeven moment kreeg ik eindelijk een antwoord van iemand die de mail wel had gelezen en extra informatie nodig had om het geld op de kaart terug te kunnen zetten. Mijn antwoord op die mail resulteerde echter weer in een totaal niet relevant antwoord van Bershka en zo begon het circeltje weer opnieuw.
Nu, bijna driekwart jaar later, heeft mijn dochter nog steeds haar geld niet terug.
Ik heb nog nooit eerder een review geschreven omdat ik vind dat een bedrijf niet direct afgefakkeld hoeft te worden als ze een foutje maken. Maar wat Bershka hier doet is pure diefstal en fraude en moet echt aangepakt worden.
Uit andere reviews maak ik op dat wij niet de enige zijn die met een soortgelijk probleem te maken hebben.
Bershka neem je verantwoording en los dit voor ons, en al die andere mensen, op. Zorg dat je capabele mensen op de supportafdeling zet die wel begrijpend kunnen lezen en de mensen kunnen helpen in plaats van een systeem te gebruiken die wat standaard antwoorden terugstuurt! Als jullie dat niet voor elkaar kunnen krijgen, sluit dan de webshop! Je hebt niets aan een webshop die geen goede support afhandeling heeft!
Mijn dochter wil heel graag kleren bij jullie kopen, maar ik verbied het haar nu. Ook in de winkel zullen jullie ons niet meer zien totdat we ons geld terug hebben.
18 Reviews Plaats review
Michelle
|Moest in winkel Eindhoven meer betalen dan wat op prijskaartje stond. Ik wees erop dat dit niet mag. Interesseerde het personeel niet. Erg onvriendelijk, respectloos, ongeïnteresseerd personeel dat de wettelijke regels niet kent en niet WIL kennen. Alles ook nog eens in gebrekkig Engels.
Diana
|WAARDELOZE KLANTENSERVICE
Ik heb al meerdere malen contact proberen op te nemen met Bershka. Ik heb begin Maart een bestelling geplaatst voor mijn emigratie, ik ben per 23-03 verhuisd naar Curaçao. Omdat het lang duurde voordat ik mijn bestelling ontving gebeld naar de klantenservice om dit door te geven en ik heb hierbij gezegd dat als mijn bestelling niet voor deze datum geleverd kan worden, ik hem niet meer hoef omdat ik het niet in ontvangst kan nemen. De dame aan de telefoon garandeerde mij dat het goed zou komen maar uiteindelijk heb ik niks ontvangen.
Een paar dagen na mijn vertrek ontving ik een notification dat mijn pakket ontvangen zou moeten zijn, maar er woonde op dat moment niemand op dat adres. Ik heb ook in Nederland geïnformeerd bij mijn buren maar zij hebben ook niks gezien.
Ik zou niet weten het pakketje zou moeten zijn, ik heb talloze mails gestuurd naar Berskha om tot een oplossing te komen maar ik krijg helaas geen reactie van hun via de mail. Via de chat werd zelfs het gesprek gewoon geëindigd zonder enig antwoord.
Ik ben al 4 maanden moedeloos aan het proberen om dit op te lossen maar dit lukt mij als consument niet zonder medewerking van het bedrijf.
Casper
|netjes gedaan met retour zending wat…
netjes gedaan met retour zending wat gedaan moest worden
voor een beschadiging van zwarte laklaarsjes
ze beloven ...maar je krijg ze niet terug!
Uw had voor verzenden nog een keer moeten bellen
was het antwoord... mijn broek zakt er van af!
Artikel:1120986104039-1
Datum van ervaring: 05 december 2022
Dik
|Bershka heeft de meest rampzalige supportafdeling die er bestaat.
Mijn dochter heeft in april 2022 een bestelling geplaatst en betaald met een cadeaukaart van Bershka.
Tijdens dit bestellen ging er iets mis (wat trouwens erg vaak op die bagger site van hen gebeurt) en werd de bestelling afgebroken.
Het geld was echter wel al van haar cadeaukaart afgehaald.
Wat volgde is een eindeloze mailwisseling tussen mij en de supportafdeling. De antwoorden op mijn mails zijn allemaal standaard, niet relevante, antwoorden die door een geautomatiseerd systeem aan de support medewerker worden voorgesteld.
Niemand leest wat er echt in de mail staat. Op een gegeven moment kreeg ik eindelijk een antwoord van iemand die de mail wel had gelezen en extra informatie nodig had om het geld op de kaart terug te kunnen zetten. Mijn antwoord op die mail resulteerde echter weer in een totaal niet relevant antwoord van Bershka en zo begon het circeltje weer opnieuw.
Nu, bijna driekwart jaar later, heeft mijn dochter nog steeds haar geld niet terug.
Ik heb nog nooit eerder een review geschreven omdat ik vind dat een bedrijf niet direct afgefakkeld hoeft te worden als ze een foutje maken. Maar wat Bershka hier doet is pure diefstal en fraude en moet echt aangepakt worden.
Uit andere reviews maak ik op dat wij niet de enige zijn die met een soortgelijk probleem te maken hebben.
Bershka neem je verantwoording en los dit voor ons, en al die andere mensen, op. Zorg dat je capabele mensen op de supportafdeling zet die wel begrijpend kunnen lezen en de mensen kunnen helpen in plaats van een systeem te gebruiken die wat standaard antwoorden terugstuurt! Als jullie dat niet voor elkaar kunnen krijgen, sluit dan de webshop! Je hebt niets aan een webshop die geen goede support afhandeling heeft!
Mijn dochter wil heel graag kleren bij jullie kopen, maar ik verbied het haar nu. Ook in de winkel zullen jullie ons niet meer zien totdat we ons geld terug hebben.
Klant van Bershka
|Top kleding..leuke winkel..helemaal gaaf