In 2019 voor het eerst bij Bergsma gekocht: vijf eetkamerstoelen, prijzig maar goede kwaliteit, ze waren het waard. Stoelen werden netjes gebracht. Werd wel opgemerkt ,toen men de stoelen kwam brengen: had makkelijk 6de stoel bij gekund. (klopt maar dat maken wij zelf wel uit toch?). Achteraf misten we nog een aanwijzing hoe bekleding schoon te krijgen bij een vlek of zo. Na geappt te hebben antwoord gekregen en ook weer opgelost.
In 2020 bij Bergsma naar een bank gekeken. Hadden in eerste instantie daar een bank op het oog. Vrijblijvend bankkussen meegenomen naar huis om te kijken hoe het stond. Vrijdag zouden we het kussen weer terugbrengen. Vervolgens werden we voor vrijdag gebeld door een verkoper van Bergsma of we de bank zouden nemen ja of nee. We waren van plan om door te geven dat we het toch niet zouden doen en zeiden dat dus alvast via de telefoon. De verkoper was not amused en was verbaasd want ging er vanuit dat wij de bank wel zouden nemen? Jammer dat de klantvriendelijkheid stopt op het moment dat je besluit om toch niet tot koop over te gaan. Hoewel het nog steeds vrijblijvend was...
6.0
wij twee
|
Hele huis laten inrichten, van vloer tot raambekleding en meubels, en een maat gemaakte eettafel.
In 1 van de gordijnen zat een haakje, gemeld en prettig opgelost binnen drie week nieuw gordijn.
Prettige mensen.
10
N
|
Wij zijn erg tevreden over de service en met onze meubelen.
Wij hebben onze hele inrichting bij Bergsma meubelen gekocht en we zijn er nog steeds iedere dag heel blij mee! Voor ons een dikke 10
10
Klaas
|
Is een onderdeel van Bergsma,daar kopen wij nooit weer.
In 2010 een teakhouten buffetkast gekocht met een waarde van 1500 euro,al snel liepen de schuifdeuren vast,monteurs geweest en hebben onder de kast in het midden een plankje gelegd omdat hij daar doorzakte. Toen konden we de schuifdeuren weer openen.
Maar in 2018 begonnen de rollers onderin de schuifdeuren af te breken uiteraard in september gemeld en afgesproken in de winkel dat ze er naar zouden kijken als ze onze bank bezorgden. November bank bezorgd maar de monteurs wisten niet dat ze moesten kijken. Toch gedaan en ze constateerden dat de rolletjes waren afgebroken waardoor de deuren niet goed meer schuiven. Ik denk dat het plaatsen van die lat er voor hebben gezorgd dat er teveel belasting/druk is gekomen waardoor we nu met deze problemen zitten.
Schuifdeuren zijn weinig gebruikt in die jaren.
Ze zouden het doorgeven en zouden ze contact opnemen,nou dus niet wij in januari naar de winkel mevrouw wist van niets maar zou informeren. Een paar dagen later belde ze en vertelde dat ze er niets aan konden doen en op het einde van het gesprek zei ze doodleuk moet u maar even in de bouwmarkten kijken!! Te gek voor woorden.
Een mail gestuurd dat we het er niet mee eens waren,bericht terug ik citeer kort. Het was een showmodel dus geen garantie,het was import en de fabrikant bestond niet meer.!!
Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na,communiceren slecht en verlenen geen service als je daar om vraagt.
Er staat nu bij ons in de huiskamer een prachtige grote Teakhouten kast waarvan we de bovenste 2 glazen schuifdeuren niet durven te openen omdat we bang zijn dat ze er uitvallen.
4 Reviews Plaats review
H&C
|In 2019 voor het eerst bij Bergsma gekocht: vijf eetkamerstoelen, prijzig maar goede kwaliteit, ze waren het waard. Stoelen werden netjes gebracht. Werd wel opgemerkt ,toen men de stoelen kwam brengen: had makkelijk 6de stoel bij gekund. (klopt maar dat maken wij zelf wel uit toch?). Achteraf misten we nog een aanwijzing hoe bekleding schoon te krijgen bij een vlek of zo. Na geappt te hebben antwoord gekregen en ook weer opgelost.
In 2020 bij Bergsma naar een bank gekeken. Hadden in eerste instantie daar een bank op het oog. Vrijblijvend bankkussen meegenomen naar huis om te kijken hoe het stond. Vrijdag zouden we het kussen weer terugbrengen. Vervolgens werden we voor vrijdag gebeld door een verkoper van Bergsma of we de bank zouden nemen ja of nee. We waren van plan om door te geven dat we het toch niet zouden doen en zeiden dat dus alvast via de telefoon. De verkoper was not amused en was verbaasd want ging er vanuit dat wij de bank wel zouden nemen? Jammer dat de klantvriendelijkheid stopt op het moment dat je besluit om toch niet tot koop over te gaan. Hoewel het nog steeds vrijblijvend was...
wij twee
|Hele huis laten inrichten, van vloer tot raambekleding en meubels, en een maat gemaakte eettafel.
In 1 van de gordijnen zat een haakje, gemeld en prettig opgelost binnen drie week nieuw gordijn.
Prettige mensen.
N
|Wij zijn erg tevreden over de service en met onze meubelen.
Wij hebben onze hele inrichting bij Bergsma meubelen gekocht en we zijn er nog steeds iedere dag heel blij mee! Voor ons een dikke 10
Klaas
|Is een onderdeel van Bergsma,daar kopen wij nooit weer.
In 2010 een teakhouten buffetkast gekocht met een waarde van 1500 euro,al snel liepen de schuifdeuren vast,monteurs geweest en hebben onder de kast in het midden een plankje gelegd omdat hij daar doorzakte. Toen konden we de schuifdeuren weer openen.
Maar in 2018 begonnen de rollers onderin de schuifdeuren af te breken uiteraard in september gemeld en afgesproken in de winkel dat ze er naar zouden kijken als ze onze bank bezorgden. November bank bezorgd maar de monteurs wisten niet dat ze moesten kijken. Toch gedaan en ze constateerden dat de rolletjes waren afgebroken waardoor de deuren niet goed meer schuiven. Ik denk dat het plaatsen van die lat er voor hebben gezorgd dat er teveel belasting/druk is gekomen waardoor we nu met deze problemen zitten.
Schuifdeuren zijn weinig gebruikt in die jaren.
Ze zouden het doorgeven en zouden ze contact opnemen,nou dus niet wij in januari naar de winkel mevrouw wist van niets maar zou informeren. Een paar dagen later belde ze en vertelde dat ze er niets aan konden doen en op het einde van het gesprek zei ze doodleuk moet u maar even in de bouwmarkten kijken!! Te gek voor woorden.
Een mail gestuurd dat we het er niet mee eens waren,bericht terug ik citeer kort. Het was een showmodel dus geen garantie,het was import en de fabrikant bestond niet meer.!!
Dit bedrijf komt zijn afspraken niet na,communiceren slecht en verlenen geen service als je daar om vraagt.
Er staat nu bij ons in de huiskamer een prachtige grote Teakhouten kast waarvan we de bovenste 2 glazen schuifdeuren niet durven te openen omdat we bang zijn dat ze er uitvallen.
Bergsma bedankt,wij kopen hier NOOIT weer.