ik heb al drie keer deze week voor een dichte deur gestaan zou graag willen weten wanneer ze weer open gaan?
8.0
0
Buitendijk M
|
MALFIDE WEBSITE FIETSTASSENSHOP
Via bovenstaande website besteld hierna niets meer gehoord. Geen reactie op mail of telefoon. Klantenkontakt gaat via een duur 0900 nummer maar er wordt niet opgenomen. De website is momenteel in onderhoud.
1.7
0
annemiek de graauw
|
Gister een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt bij bemi bike.
De winkel gaat dus wel weer gewoon open denk dat elk bedrijf wel is een reorganisatie heeft.
Er wordt keurig per email gereageerd.
9.0
0
Gesponsord
Willem
|
Vandaag (zaterdag 12-12-15) bij Bemibikes geweest voor onderhoud aan de fiets. De zaak is gesloten. Er is een papiertje op de deur geplakt "gesloten wegens reorganisatie". Website is uit de lucht en telefoon wordt niet beantwoord. Post van dagen ligt op de mat. Ik vrees dat ze failliet zijn.
7.0
0
Wieger
|
We hebben een week geleden op zaterdag een fiets aangeboden ter reparatie, en aangeven deze op dinsdag weer op te halen met achterlating van ons teleoonnummer. De winkel is nu al de hele week gesloten, er staat een briefje op de deur wegens reorganisatie. We zijn niet gebeld, de website doet het niet, de telefoon wordt niet opgenomen en mijn dochter zit nu al een week zonder fiets. Wij zijn heel erg boos hierover.
8 Reviews Plaats review
anouschka
|ik heb al drie keer deze week voor een dichte deur gestaan zou graag willen weten wanneer ze weer open gaan?
Buitendijk M
|MALFIDE WEBSITE FIETSTASSENSHOP
Via bovenstaande website besteld hierna niets meer gehoord. Geen reactie op mail of telefoon. Klantenkontakt gaat via een duur 0900 nummer maar er wordt niet opgenomen. De website is momenteel in onderhoud.
annemiek de graauw
|Gister een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt bij bemi bike.
De winkel gaat dus wel weer gewoon open denk dat elk bedrijf wel is een reorganisatie heeft.
Er wordt keurig per email gereageerd.
Willem
|Vandaag (zaterdag 12-12-15) bij Bemibikes geweest voor onderhoud aan de fiets. De zaak is gesloten. Er is een papiertje op de deur geplakt "gesloten wegens reorganisatie". Website is uit de lucht en telefoon wordt niet beantwoord. Post van dagen ligt op de mat. Ik vrees dat ze failliet zijn.
Wieger
|We hebben een week geleden op zaterdag een fiets aangeboden ter reparatie, en aangeven deze op dinsdag weer op te halen met achterlating van ons teleoonnummer. De winkel is nu al de hele week gesloten, er staat een briefje op de deur wegens reorganisatie. We zijn niet gebeld, de website doet het niet, de telefoon wordt niet opgenomen en mijn dochter zit nu al een week zonder fiets. Wij zijn heel erg boos hierover.