Belmondo campers Vaassen. Wij hebben in mei 2013 bij Belmondo een buscamper gekocht,voor de afleverings kosten van 750 euro had hij helemaal niks gedaan,het matras was heel vies,hebben zelf maar een nieuwe gekocht, de luifel hebben we een hele middag op staan boenen,en het interieur zijn we ook een dag mee bezig geweest.bij gebruik bleek de boiler kapot,electriche gedeelte van het raam kapot,deurvanger kapot,de rubbers van de koelkast gescheurd.
In Juni ontdekte we dat de bus olie lekte,hier zijn we 3keer voor terug gegaan,toen hebben we de bus maar daar gelaten met het verzoek hem nu eens goed na te kijken,bleek de krukaskering kapot te zijn,de monteur die dat moest maken belde ons op met de vraag hoe lang we de bus wilde blijven rijden,rare vraag,als je hem net een paar weken in je bezit hebt,want hij was bij de koppeling platen en die zagen er niet zo goed uit,het was beter om die ook te vervangen,maar dat viel niet onder de garantie. Toestemming gegeven,de set kostte volgens Pascal 500euro,
Bus weer opgehaald,500 euro betaald,maar bij nadere informatie kost zo,n set slechts de helft.
iedere keer als ik contact met Pascal probeer te krijgen,is hij net naar Duitsland of is hij net met een klant bezig,hij zou me zo terug bellen,wat dus nooit gebeurt,ik ben er maar mee gestopt.
We zijn nu mei 2014 en onze bus moest voor een service beurt en APK naar de garage,wat schetst onze verbazing? de bus,van 23.500 euro wordt afgekeurd.De dorpels aan beide zijde helemaal verrot,met plakband dichtgeplakt en met tectyl dichtgesmeerd,kokerbalk helemaal doorgerot en ook hetzelfde behandeld,chassie balk grote gaten en ook weer onzichtbaar gemaakt met tape en tectyl,kosten 4500 euro . Nu proberen we al de hele week contact met Belmondo campers te krijgen,maar ook hier wordt weer niet op gereageerd.
Ons advies is,ga nooit in zee met Belmondo campers,het is een gemene rat,eenmaalbetaald ben je geen klant meer,als waardering krijgt hij van ons een dikke 0. Pluspunten: voor ons heeft hij niks positiefs. Minpunten: alleen maar minpunten.
2.0
R Hogeveen
|
GA NIET IN ZEE MET BELMONDO CAMPERS!!!. Hierbij onze ervaring met de aankoop van een buscamper van Belmondo Campers.
Wij hebben in November 2013 een camper aangeschaft. Na 2 weken zou de camper afgeleverd worden (afleverkosten 880 Euro) en een aantal zaken hersteld worden (kapotte items). Ook vertelde de verkoper, Pascal, dat de auto een standkachel had, een trekhaak en dat er zomerbanden bijgeleverd zouden worden.
Al gauw bleek dat we beter niet bij Belmondo hadden moeten kopen. Bij aflevering werd nog toegezegd een aantal items na te leveren, waaronder trekhaak, zomerbanden, enkele items die stuk waren. Bij thuiskomst bleek dat de schade groter was dan aangegeven:
- De camper bleek geen standkachel te hebben. Dit was de grootste tegenvaller
- De camper had geen trekhaak zoals beloofd bij de koop
- De kapotte items waren niet gerepareerd zoals beloofd bij de koop
- De accu liep snel leeg
- Het raamwerk van de bestuurderszijde ging binnen een dag kapot.
- De vlotter van de watertank was stuk
- De camper kreeg kortsluiting bij start op een van onze eerste reizen.
- en zo nog een aantal items.
Na veel bellen en een brief hebben we de camper teruggebracht om een standkachel in te bouwen. De monteur heeft hier 20 dagen over gedaan en het is niet vakkundig ingebouwd. De andere items werden niet gerepareerd, ondanks afspraken met diverse mensen binnen Belmondo Campers.
We hebben 6x op en neer moeten rijden om dingen te verhelpen, maar elke keer was 1 ding verholpen en niet de hele set.
In de tussentijd werkten 2 mensen niet meer bij Belmondo met wie we afspraken hadden gemaakt. Belmondo communiceert niet of nauwelijks en alle afspraken werden vergeten. Om dit op te vangen hebben we elke keer een brief/e-mail geschreven met daarin de gemaakte afspraken. Uiteindelijk tot aan een aangetekende brief toe.
Er bleken tussendoor nog meer onderdelen stuk te gaan of dingen niet goed te zijn gerepareerd, mede door de gebrekkige communicatie binnen Belmondo. Het is alsof in het bedrijf geen of beperkte communicatie is over aankopen en afspraken. Pascal verkoopt en dat is zijn enige taak. De monteurs krijgen opdracht om iets te doen voor zo weinig mogelijk geld en wachten tot Pascal goedkeuring geeft. De klant wordt vergeten.
Uiteindelijk hebben we er 4 maanden (!) over moeten doen om een standkachel in te bouwen die het doet, maar waarbij de aansluiting dusdanig was dat de hoofdaccu in een nacht leegloopt. De camper had 8 weken (!) bij Belmondo gestaan voor reparaties en slechts 1 a 2 onderdelen waren (deels) gerepareerd.
Nadat de camper 4 weken had gestaan voor de laatste reparatie en na vele telefoontjes en brieven, was ons geduld op: we hebben de camper opgehaald in de staat zoals ie was. Het had geen zin om 'm verder te laten verknallen. Geen enkele klantgerichtheid. Elke keer een smoes waarom dingen niet hadden teruggebeld terwijl onze camper モin reparatie wasヤ. De laatste reden waarom ze niet hadden teruggebeld was モomdat iedereen ziek wasヤナ
De kosten voor de gebreken en reparaties die we nog uit moeten voeren schatten we op 1000 Euro.
We hebben genoeg informatie en bewijs om het op een rechtszaak aan te laten komen, maar we zijn de negatieve energie beu. Het enige wat we willen voorkomen is dat jullie je tweemaal bedenken voor met Belmondo Campers in zee te gaan.
Ons advies:
Ga er niet naar toe, of accepteer de koop zoals ie is en kom er nooit weer terug: Het scheelt een hoop ellende!. Pluspunten: Geen. Minpunten: - Komen beloften niet na
- Communiceren niet of slecht
- Leveren campers niet af als afgesproken
- Waardeloze service.
2.0
E lambers
|
prima after sales. we hebben vanmorgen onze camper bij belmondo opgehaald .
deze hebben we een week geleden gebracht voor nog wat kleine reparaties en een nieuw te monteren luifel .de luifel die een dieuwtje had gehad viel niet onder de garantie , maar de werkplaats chef probeerde er het beste van te maken door de kosten van de luifel te delen .verder is alles onzichtbaar gerepareerd , en er werd keurig netjes gedemonstreerd in welke stappen we na de winter stalling de boiler aan kunnen zetten . hij werkt perfect !de camper is zelfs gewassen en het voorraam van de binnen zijde schoon gemaakt , omdat ik had gemeld dat ik hier zelf zo'n pokke hekel aan heb .prima service ,we voelen dat er echt de tijd voor is genomen.
we zijn blij met een kloppend advies van onze buurman om bij belmondo in Vaassen een camper te kopen . hij had immers na vijf jaar zijn tweede camper ook hier naar alle tevredenheid gekocht met een perfecte na zorg als er iets aan de camper scheelt .buurman en BELMONDO bedankt !!. Pluspunten: koffie met koek. Minpunten: geen volle tank bij aflevering.
8.0
Corben Leek
|
Prima ervaring bij Belmondo campers. Ik heb ook een prima ervaring bij Belmondo Campers. We zijn nog steeds erg tevreden over onze auto. Na een jaar kwam hij zonder extra kosten door de APK dat maak je ook bijna niet mee. Pluspunten: Aardige mensen, je krijgt wat je afspreekt
10
Harry
|
Belmondo Campers Vaassen. Ik snuffel wat op internet en zie deze brichten staan van Belmondo.
Garantie is reeds voor bij. bij mijn camper maar net na de gerantie was onze waterpomp stuk deze hebben zij kostenloos vervangen bedankt Belmondo en trek jullie niets aan van deze onderstaande teksten.
een 2 verdienen jullie zeker niet. maar wel een dikke 8. Pluspunten: Zeer goed informatie tijdens de aankoop, aardige verkoper en zeer net garage personeel die de camper uitlegd bij aflevering. Minpunten: geen min punt.
6 Reviews Plaats review
Bakkum
|Belmondo campers Vaassen. Wij hebben in mei 2013 bij Belmondo een buscamper gekocht,voor de afleverings kosten van 750 euro had hij helemaal niks gedaan,het matras was heel vies,hebben zelf maar een nieuwe gekocht, de luifel hebben we een hele middag op staan boenen,en het interieur zijn we ook een dag mee bezig geweest.bij gebruik bleek de boiler kapot,electriche gedeelte van het raam kapot,deurvanger kapot,de rubbers van de koelkast gescheurd.
In Juni ontdekte we dat de bus olie lekte,hier zijn we 3keer voor terug gegaan,toen hebben we de bus maar daar gelaten met het verzoek hem nu eens goed na te kijken,bleek de krukaskering kapot te zijn,de monteur die dat moest maken belde ons op met de vraag hoe lang we de bus wilde blijven rijden,rare vraag,als je hem net een paar weken in je bezit hebt,want hij was bij de koppeling platen en die zagen er niet zo goed uit,het was beter om die ook te vervangen,maar dat viel niet onder de garantie. Toestemming gegeven,de set kostte volgens Pascal 500euro,
Bus weer opgehaald,500 euro betaald,maar bij nadere informatie kost zo,n set slechts de helft.
iedere keer als ik contact met Pascal probeer te krijgen,is hij net naar Duitsland of is hij net met een klant bezig,hij zou me zo terug bellen,wat dus nooit gebeurt,ik ben er maar mee gestopt.
We zijn nu mei 2014 en onze bus moest voor een service beurt en APK naar de garage,wat schetst onze verbazing? de bus,van 23.500 euro wordt afgekeurd.De dorpels aan beide zijde helemaal verrot,met plakband dichtgeplakt en met tectyl dichtgesmeerd,kokerbalk helemaal doorgerot en ook hetzelfde behandeld,chassie balk grote gaten en ook weer onzichtbaar gemaakt met tape en tectyl,kosten 4500 euro . Nu proberen we al de hele week contact met Belmondo campers te krijgen,maar ook hier wordt weer niet op gereageerd.
Ons advies is,ga nooit in zee met Belmondo campers,het is een gemene rat,eenmaalbetaald ben je geen klant meer,als waardering krijgt hij van ons een dikke 0. Pluspunten: voor ons heeft hij niks positiefs. Minpunten: alleen maar minpunten.
R Hogeveen
|GA NIET IN ZEE MET BELMONDO CAMPERS!!!. Hierbij onze ervaring met de aankoop van een buscamper van Belmondo Campers.
Wij hebben in November 2013 een camper aangeschaft. Na 2 weken zou de camper afgeleverd worden (afleverkosten 880 Euro) en een aantal zaken hersteld worden (kapotte items). Ook vertelde de verkoper, Pascal, dat de auto een standkachel had, een trekhaak en dat er zomerbanden bijgeleverd zouden worden.
Al gauw bleek dat we beter niet bij Belmondo hadden moeten kopen. Bij aflevering werd nog toegezegd een aantal items na te leveren, waaronder trekhaak, zomerbanden, enkele items die stuk waren. Bij thuiskomst bleek dat de schade groter was dan aangegeven:
- De camper bleek geen standkachel te hebben. Dit was de grootste tegenvaller
- De camper had geen trekhaak zoals beloofd bij de koop
- De kapotte items waren niet gerepareerd zoals beloofd bij de koop
- De accu liep snel leeg
- Het raamwerk van de bestuurderszijde ging binnen een dag kapot.
- De vlotter van de watertank was stuk
- De camper kreeg kortsluiting bij start op een van onze eerste reizen.
- en zo nog een aantal items.
Na veel bellen en een brief hebben we de camper teruggebracht om een standkachel in te bouwen. De monteur heeft hier 20 dagen over gedaan en het is niet vakkundig ingebouwd. De andere items werden niet gerepareerd, ondanks afspraken met diverse mensen binnen Belmondo Campers.
We hebben 6x op en neer moeten rijden om dingen te verhelpen, maar elke keer was 1 ding verholpen en niet de hele set.
In de tussentijd werkten 2 mensen niet meer bij Belmondo met wie we afspraken hadden gemaakt. Belmondo communiceert niet of nauwelijks en alle afspraken werden vergeten. Om dit op te vangen hebben we elke keer een brief/e-mail geschreven met daarin de gemaakte afspraken. Uiteindelijk tot aan een aangetekende brief toe.
Er bleken tussendoor nog meer onderdelen stuk te gaan of dingen niet goed te zijn gerepareerd, mede door de gebrekkige communicatie binnen Belmondo. Het is alsof in het bedrijf geen of beperkte communicatie is over aankopen en afspraken. Pascal verkoopt en dat is zijn enige taak. De monteurs krijgen opdracht om iets te doen voor zo weinig mogelijk geld en wachten tot Pascal goedkeuring geeft. De klant wordt vergeten.
Uiteindelijk hebben we er 4 maanden (!) over moeten doen om een standkachel in te bouwen die het doet, maar waarbij de aansluiting dusdanig was dat de hoofdaccu in een nacht leegloopt. De camper had 8 weken (!) bij Belmondo gestaan voor reparaties en slechts 1 a 2 onderdelen waren (deels) gerepareerd.
Nadat de camper 4 weken had gestaan voor de laatste reparatie en na vele telefoontjes en brieven, was ons geduld op: we hebben de camper opgehaald in de staat zoals ie was. Het had geen zin om 'm verder te laten verknallen. Geen enkele klantgerichtheid. Elke keer een smoes waarom dingen niet hadden teruggebeld terwijl onze camper モin reparatie wasヤ. De laatste reden waarom ze niet hadden teruggebeld was モomdat iedereen ziek wasヤナ
De kosten voor de gebreken en reparaties die we nog uit moeten voeren schatten we op 1000 Euro.
We hebben genoeg informatie en bewijs om het op een rechtszaak aan te laten komen, maar we zijn de negatieve energie beu. Het enige wat we willen voorkomen is dat jullie je tweemaal bedenken voor met Belmondo Campers in zee te gaan.
Ons advies:
Ga er niet naar toe, of accepteer de koop zoals ie is en kom er nooit weer terug: Het scheelt een hoop ellende!. Pluspunten: Geen. Minpunten: - Komen beloften niet na
- Communiceren niet of slecht
- Leveren campers niet af als afgesproken
- Waardeloze service.
E lambers
|prima after sales. we hebben vanmorgen onze camper bij belmondo opgehaald .
deze hebben we een week geleden gebracht voor nog wat kleine reparaties en een nieuw te monteren luifel .de luifel die een dieuwtje had gehad viel niet onder de garantie , maar de werkplaats chef probeerde er het beste van te maken door de kosten van de luifel te delen .verder is alles onzichtbaar gerepareerd , en er werd keurig netjes gedemonstreerd in welke stappen we na de winter stalling de boiler aan kunnen zetten . hij werkt perfect !de camper is zelfs gewassen en het voorraam van de binnen zijde schoon gemaakt , omdat ik had gemeld dat ik hier zelf zo'n pokke hekel aan heb .prima service ,we voelen dat er echt de tijd voor is genomen.
we zijn blij met een kloppend advies van onze buurman om bij belmondo in Vaassen een camper te kopen . hij had immers na vijf jaar zijn tweede camper ook hier naar alle tevredenheid gekocht met een perfecte na zorg als er iets aan de camper scheelt .buurman en BELMONDO bedankt !!. Pluspunten: koffie met koek. Minpunten: geen volle tank bij aflevering.
Corben Leek
|Prima ervaring bij Belmondo campers. Ik heb ook een prima ervaring bij Belmondo Campers. We zijn nog steeds erg tevreden over onze auto. Na een jaar kwam hij zonder extra kosten door de APK dat maak je ook bijna niet mee. Pluspunten: Aardige mensen, je krijgt wat je afspreekt
Harry
|Belmondo Campers Vaassen. Ik snuffel wat op internet en zie deze brichten staan van Belmondo.
Garantie is reeds voor bij. bij mijn camper maar net na de gerantie was onze waterpomp stuk deze hebben zij kostenloos vervangen bedankt Belmondo en trek jullie niets aan van deze onderstaande teksten.
een 2 verdienen jullie zeker niet. maar wel een dikke 8. Pluspunten: Zeer goed informatie tijdens de aankoop, aardige verkoper en zeer net garage personeel die de camper uitlegd bij aflevering. Minpunten: geen min punt.