Gezellige sfeer en leuk personeel. Word veel tijd aan de klant besteedt.
9.0
0
Marianne
|
Ze zijn altijd behulpzaam, ook als je niets koopt of met een toestel aankomt wat niet daar gekocht is.
8.7
0
Klant van BelCompany
|
Na overlijden van mijn vrouw hebben zij (Patrick) het allemaal geregeld m. b. t. Opzeggen abb. Zeer vriendelijk en meelevend en correct
8.7
0
Gesponsord
Klant van BelCompany
|
Ik ben naar de BelCompany shop in Zandvoort geweest om een nieuwe Samsung S 3 aan te schaffen. Mijn zakelijk abonnement wilde ik omzetten naar prive. Dat ging niet zomaar. BD medewerker Ronald heeft mij daarin zeer goed geholpen. Ook voor het assisteren en installeren van mijn S3# werd ruimschoots de tijd genomen.
Daarna had ik problemen met alleen smsen. weer terug naar de BC dus.
Daarbleek dat Vodafone een blokkade niet goed had verwerkt. Weer bellen voor Ronald met Vodafone en na veel testen inderdaad foutje bij Vodafone. Weer een uur verder maar wel zeer goed ondersteund door Ronald!
Mijn complimenten voor deze vergaande service!
8.2
0
Klant van BelCompany
|
Ik ben, denk ik , vakkundig en goed persoonlijk behandeld.
Alle respect voor de verkoper.
61 Reviews Plaats review
Karel Boomsma
|Gezellige sfeer en leuk personeel. Word veel tijd aan de klant besteedt.
Marianne
|Ze zijn altijd behulpzaam, ook als je niets koopt of met een toestel aankomt wat niet daar gekocht is.
Klant van BelCompany
|Na overlijden van mijn vrouw hebben zij (Patrick) het allemaal geregeld m. b. t. Opzeggen abb. Zeer vriendelijk en meelevend en correct
Klant van BelCompany
|Ik ben naar de BelCompany shop in Zandvoort geweest om een nieuwe Samsung S 3 aan te schaffen. Mijn zakelijk abonnement wilde ik omzetten naar prive. Dat ging niet zomaar. BD medewerker Ronald heeft mij daarin zeer goed geholpen. Ook voor het assisteren en installeren van mijn S3# werd ruimschoots de tijd genomen.
Daarna had ik problemen met alleen smsen. weer terug naar de BC dus.
Daarbleek dat Vodafone een blokkade niet goed had verwerkt. Weer bellen voor Ronald met Vodafone en na veel testen inderdaad foutje bij Vodafone. Weer een uur verder maar wel zeer goed ondersteund door Ronald!
Mijn complimenten voor deze vergaande service!
Klant van BelCompany
|Ik ben, denk ik , vakkundig en goed persoonlijk behandeld.
Alle respect voor de verkoper.