Ik kreeg goede uitleg en er werd ruim de tijd voor mij genomen
9.2
0
Klant van BelCompany
|
Personeel is erg klant vriendelijk, geven goed advies en nemen de tijd voor je.
9.4
0
Klant van BelCompany
|
Heel fijn geholpen Klant vriendelijken de tijd voor de klant zijn vragen
8.6
0
Gesponsord
margareth
|
al kwam je 5x per week voor een probleem ,je werd er elke keer weer vriendelijk geholpen. Goede service en zeer klantvriendelijk.
8.1
0
Anouk
|
In amper drie weken tijd 2 HTC-One M8 telefoons kapot. Deze telefoon had ik gekocht in een andere vestiging van BelCompany (Lijnbaan). Nadat mijn eerste HTC het begaf, na welgeteld één dag, ben ik teruggegaan naar dit filiaal om mijn HTC om te ruilen. Echter werd er al moeilijk gedaan toen ik opbelde over wel of niet omruilen. Uiteindelijk mocht ik de telefoon toch komen omruilen, nadat er in de winkel bekeken werd of het probleem echt niet aan mij lag. Dit toestel begaf het na 19 dagen ook. Toen ik aan het whatsappen was, kreeg ik ineens allemaal strepen op mijn beeldscherm en kon ik niets meer zien. Ik ben toen naar BelCompany Zuidplein gegaan. Hier werd ik heel vriendelijk geholpen door Marjo. Zij vond dat ik het recht had om mijn telefoon om te ruilen, omdat dit soort problemen niet normaal zijn na een paar dagen. Zij vertelde mij dat ze niet zeker wist of ik de telefoon in hun filiaal om kon ruilen, maar na mijn negatieve ervaring op de Lijnbaan, zou ze haar uiterste best voor mij doen. Dezelfde dag nog had ze contact met haar leidinggevende en maakte met mij de afspraak dat ik mijn telefoon de volgende dag, wanneer hij aanwezig was, mocht komen omruilen. De leidinggevende, Jude, hielp mij de volgende dag heel netjes. Ik kreeg een nieuw toestel en een gratis screenprotector van hem, die hij ook nog voor mij plakte. Al met al, ben ik heel tevreden met de klantvriendelijkheid van BelCompany Zuidplein! Bedankt!
24 Reviews Plaats review
cornel rietveld
|Ik kreeg goede uitleg en er werd ruim de tijd voor mij genomen
Klant van BelCompany
|Personeel is erg klant vriendelijk, geven goed advies en nemen de tijd voor je.
Klant van BelCompany
|Heel fijn geholpen Klant vriendelijken de tijd voor de klant zijn vragen
margareth
|al kwam je 5x per week voor een probleem ,je werd er elke keer weer vriendelijk geholpen. Goede service en zeer klantvriendelijk.
Anouk
|In amper drie weken tijd 2 HTC-One M8 telefoons kapot. Deze telefoon had ik gekocht in een andere vestiging van BelCompany (Lijnbaan). Nadat mijn eerste HTC het begaf, na welgeteld één dag, ben ik teruggegaan naar dit filiaal om mijn HTC om te ruilen. Echter werd er al moeilijk gedaan toen ik opbelde over wel of niet omruilen. Uiteindelijk mocht ik de telefoon toch komen omruilen, nadat er in de winkel bekeken werd of het probleem echt niet aan mij lag. Dit toestel begaf het na 19 dagen ook. Toen ik aan het whatsappen was, kreeg ik ineens allemaal strepen op mijn beeldscherm en kon ik niets meer zien. Ik ben toen naar BelCompany Zuidplein gegaan. Hier werd ik heel vriendelijk geholpen door Marjo. Zij vond dat ik het recht had om mijn telefoon om te ruilen, omdat dit soort problemen niet normaal zijn na een paar dagen. Zij vertelde mij dat ze niet zeker wist of ik de telefoon in hun filiaal om kon ruilen, maar na mijn negatieve ervaring op de Lijnbaan, zou ze haar uiterste best voor mij doen. Dezelfde dag nog had ze contact met haar leidinggevende en maakte met mij de afspraak dat ik mijn telefoon de volgende dag, wanneer hij aanwezig was, mocht komen omruilen. De leidinggevende, Jude, hielp mij de volgende dag heel netjes. Ik kreeg een nieuw toestel en een gratis screenprotector van hem, die hij ook nog voor mij plakte. Al met al, ben ik heel tevreden met de klantvriendelijkheid van BelCompany Zuidplein! Bedankt!