Klik hier om je antwoord te annuleren.
31 maart 2015
Een bedrijf met hele goede service! Sta je met pech, zelfs op een zondag dan staan ze meteen paraat. Ze zijn eerlijk en trouw aan hun klanten.
23 maart 2015
Afspraak gemaakt via site. Kon snel komen. Netjes vooraf een offerte ontvangen.
22 maart 2015
Correcte facturatie n.a.v. reparatie, geen verrassingen achteraf, duidelijke uitleg over de reparatie als ook de factuur.
19 maart 2015
Vakbekwame, vriendelijke en service gerichte mensen die werken vanuit bevlogenheid en passie.
17 maart 2015
Afspraken zijn goed nagekomen. Vervangend vervoer correct, geen ondertekening in ontvangstname, niet aftanken bij inleveren. Vlotte afhandeling.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
512 Reviews Plaats review
Klant van Autobedrijf Saro
|Een bedrijf met hele goede service! Sta je met pech, zelfs op een zondag dan staan ze meteen paraat. Ze zijn eerlijk en trouw aan hun klanten.
Klant van Autobedrijf Saro
|Afspraak gemaakt via site. Kon snel komen. Netjes vooraf een offerte ontvangen.
Klant van Autobedrijf Saro
|Correcte facturatie n.a.v. reparatie, geen verrassingen achteraf, duidelijke uitleg over de reparatie als ook de factuur.
Klant van Autobedrijf Saro
|Vakbekwame, vriendelijke en service gerichte mensen die werken vanuit bevlogenheid en passie.
Klant van Autobedrijf Saro
|Afspraken zijn goed nagekomen.
Vervangend vervoer correct, geen ondertekening in ontvangstname, niet aftanken bij inleveren. Vlotte afhandeling.