Reviews op hun eigen sites zijn niet te vertrouwen. Minder goede reviews deleten ze, dus is niet objectief.
Zelf dus ook geen leuke ervaring daar:
Moest lang op mijn bestelling wachten maar bleek, door een verwarring aan hun kant, aan de andere kant van een van de drukste straten van Rotterdam bezorgd te zijn (minimaal half uur afstand van waar ik zit, plus parkeerkosten) en of ik het maar even zelf op wilde halen. Degene die het pakket had ontvangen had mij gebeld of ik het ook nog even diezelfde dag bij haar wilde ophalen want het stond in de weg. Heb toen uitgelegd dat mij dat echt niet ging lukken en dat contact op zou nemen met de leverancier.
Toen ik bij de Bedshop aangaf dat ik het pakketje niet kon ophalen (ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, want ben alleenstaande moeder die ook maar 5 dagen werkt , je vraagt je gelijk af waarom ik voor het gemak voor een internetbestelling kies) was ik degene die flauw was.
Ze gaven uiteindelijk aan dat ze het zouden oplossen en dat ik het alsnog binnen 1-2 dagen kon verwachten.
Vervolgens ging er nog een week voorbij, verder niks gezien/gehoord, en ben ik maar weer met de Bedshop gaan bellen. Ik kreeg vervolgens een mevrouw aan de lijn die het een en ander voor me uit ging zoeken en ze zou me nog terugbellen. Maar helaas, niks meer gehoord.
Twee dagen later belde ik zelf maar weer terug en toen kreeg ik te horen dat ze geen verdere moeite meer voor me wilde doen, dat het pakket nog steeds op diezelfde plek stond en dat de order geannuleerd was en dat ze het wel zelf zouden ophalen.
De reden hiervoor was dat ik zo flauw was omdat ik niet zelf mijn eigen pakketje wilde ophalen én omdat ik ook al contact had gehad met degene die het pakketje voor mij in ontvangst had genomen, dus bij elkaar was dat zo ontzettend flauw van mij.
Nou dit is wat ik ervan vind Bedshop: ik weet niet hoe je je nogal aparte conclusies hebt getrokken (gebaseerd op een kant van het verhaal), maar misschien zou je met iets meer respect met je klanten om kunnen gaan. In mijn beleving…. GA JE ZO NIET MET MENSEN OM!!
1 Review Plaats review
Q. Gijsbers
|Reviews op hun eigen sites zijn niet te vertrouwen. Minder goede reviews deleten ze, dus is niet objectief.
Zelf dus ook geen leuke ervaring daar:
Moest lang op mijn bestelling wachten maar bleek, door een verwarring aan hun kant, aan de andere kant van een van de drukste straten van Rotterdam bezorgd te zijn (minimaal half uur afstand van waar ik zit, plus parkeerkosten) en of ik het maar even zelf op wilde halen. Degene die het pakket had ontvangen had mij gebeld of ik het ook nog even diezelfde dag bij haar wilde ophalen want het stond in de weg. Heb toen uitgelegd dat mij dat echt niet ging lukken en dat contact op zou nemen met de leverancier.
Toen ik bij de Bedshop aangaf dat ik het pakketje niet kon ophalen (ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen, want ben alleenstaande moeder die ook maar 5 dagen werkt , je vraagt je gelijk af waarom ik voor het gemak voor een internetbestelling kies) was ik degene die flauw was.
Ze gaven uiteindelijk aan dat ze het zouden oplossen en dat ik het alsnog binnen 1-2 dagen kon verwachten.
Vervolgens ging er nog een week voorbij, verder niks gezien/gehoord, en ben ik maar weer met de Bedshop gaan bellen. Ik kreeg vervolgens een mevrouw aan de lijn die het een en ander voor me uit ging zoeken en ze zou me nog terugbellen. Maar helaas, niks meer gehoord.
Twee dagen later belde ik zelf maar weer terug en toen kreeg ik te horen dat ze geen verdere moeite meer voor me wilde doen, dat het pakket nog steeds op diezelfde plek stond en dat de order geannuleerd was en dat ze het wel zelf zouden ophalen.
De reden hiervoor was dat ik zo flauw was omdat ik niet zelf mijn eigen pakketje wilde ophalen én omdat ik ook al contact had gehad met degene die het pakketje voor mij in ontvangst had genomen, dus bij elkaar was dat zo ontzettend flauw van mij.
Nou dit is wat ik ervan vind Bedshop: ik weet niet hoe je je nogal aparte conclusies hebt getrokken (gebaseerd op een kant van het verhaal), maar misschien zou je met iets meer respect met je klanten om kunnen gaan. In mijn beleving…. GA JE ZO NIET MET MENSEN OM!!