Ik had op 12-12-2017 een vaatwasser gekocht in filiaal Beverwijk. Dit was een Siemens SN614X02AE wel ruim op voorraad was. Dit toestel zou geleverd worden op vrijdag 15-12-2017. Ik was de avond voor de levering niet thuis en toen heeft BCC mij twee keer gebeld. Stond geen nummer in mijn telefoon dus kon ik niet terugbellen. Later bleek dat ze 22:30 uur een mail hadden verzonden dat de levering niet door kon gaan want het toestel was dus helemaal niet op voorraad. Ik had dus wel een vrije dag moeten opnemen voor vrijdag 15-12-2017. (is dus een dure dag) Ik heb vrijdag teruggebeld naar BCC en die mevrouw heeft BCC Beverwijk het verzoek gedaan om mij terug te bellen. En ja ik werd teruggebeld door een vriendelijke vrouw. Bij haar heb ik toen meteen een ander toestel besteld en kreeg ter compensatie wel 22 euro korting!!!!!!! (wat een geld en dat voor de overlast). Als alles goed gaat leveren ze deze machine op dinsdag 19-12-2017. (hoop ik) Maar ik moet dus weer een vrije dag opnemen. Uiteraard vind ik de service heel matig en ben ik ook behalve zeer ontevreden ook heel boos.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan Sminia
|
Goed advies en fijn geholpen ook met service met reparatie en terug bellen
8.7
0
Klant van BCC
|
Klantgericht, deskundig personeel dat niet opdringerig is
8.3
0
Gesponsord
Klant van BCC
|
De laagste prijs garantie geeft zekerheid bij zoeken naar juiste prijs/kwaliteit
89 Reviews Plaats review
Vallinga Tom
|Ik had op 12-12-2017 een vaatwasser gekocht in filiaal Beverwijk. Dit was een Siemens SN614X02AE wel ruim op voorraad was. Dit toestel zou geleverd worden op vrijdag 15-12-2017. Ik was de avond voor de levering niet thuis en toen heeft BCC mij twee keer gebeld. Stond geen nummer in mijn telefoon dus kon ik niet terugbellen. Later bleek dat ze 22:30 uur een mail hadden verzonden dat de levering niet door kon gaan want het toestel was dus helemaal niet op voorraad. Ik had dus wel een vrije dag moeten opnemen voor vrijdag 15-12-2017. (is dus een dure dag) Ik heb vrijdag teruggebeld naar BCC en die mevrouw heeft BCC Beverwijk het verzoek gedaan om mij terug te bellen. En ja ik werd teruggebeld door een vriendelijke vrouw. Bij haar heb ik toen meteen een ander toestel besteld en kreeg ter compensatie wel 22 euro korting!!!!!!! (wat een geld en dat voor de overlast). Als alles goed gaat leveren ze deze machine op dinsdag 19-12-2017. (hoop ik) Maar ik moet dus weer een vrije dag opnemen. Uiteraard vind ik de service heel matig en ben ik ook behalve zeer ontevreden ook heel boos.
Jan Sminia
|Goed advies en fijn geholpen ook met service met reparatie en terug bellen
Klant van BCC
|Klantgericht, deskundig personeel dat niet opdringerig is
Klant van BCC
|De laagste prijs garantie geeft zekerheid bij zoeken naar juiste prijs/kwaliteit
Klant van BCC
|Prima winkel, zeer klantvriendelijk en behulpzaam