Veel personeel aanwezig die deskundig advies geven van beschikbare producten. Waar het faalt is na de verkoop wanneer bezorgservice alles in de soep gooit en het aan de klant is om het recht te trekken om alsnog producten te ontvangen waar voor betaald is. Klantenservice is onvindbaar o dat moment en terugkoppeling met een oplossing gebeurt ook niet. Gewoon geld terug gevraagd voor niet geleverde producten. Jammer..
.
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van BCC
|
Veel personeel, dat is prettig als het druk is echter niet als het een stuk rustiger is..
7.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van BCC
|
Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Er loopt een hoop personeel, maar een aantal hebben het erg druk met "andere" dingen.
6.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van BCC
|
Goede service, weten waar over gepraat wordt. Erg vriendelijk
7.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van BCC
|
Klanten worden slecht opgemerkt, slechte voorraad kon een shownieuws meekrijgen tv was 799 kreeg maar 50 euro korting. Trouwens BCC Lisse is ook zeer slecht de opmerking die we kregen nadat we interesse hadden getoond om een droger was 'ik zal de expert even roepen' 20 minuten hebben we staan wachten uiteindelijk zijn we maar weggegaan en bij BCC in Delft geslaagd, geholpen door de bedrijfsleider we hebben een Miele gekocht!! En nog wat acc. Maakt BCC zoveel omzet dat men klanten laat schieten? Voor het zelfde had ik naar de concurrent gegaan!!
79 Reviews Plaats review
Peter Rijkmans
|Veel personeel aanwezig die deskundig advies geven van beschikbare producten. Waar het faalt is na de verkoop wanneer bezorgservice alles in de soep gooit en het aan de klant is om het recht te trekken om alsnog producten te ontvangen waar voor betaald is. Klantenservice is onvindbaar o dat moment en terugkoppeling met een oplossing gebeurt ook niet. Gewoon geld terug gevraagd voor niet geleverde producten. Jammer..
.
Klant van BCC
|Veel personeel, dat is prettig als het druk is echter niet als het een stuk rustiger is..
Klant van BCC
|Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Er loopt een hoop personeel, maar een aantal hebben het erg druk met "andere" dingen.
Klant van BCC
|Goede service, weten waar over gepraat wordt. Erg vriendelijk
Klant van BCC
|Klanten worden slecht opgemerkt, slechte voorraad kon een shownieuws meekrijgen tv was 799 kreeg maar 50 euro korting. Trouwens BCC Lisse is ook zeer slecht de opmerking die we kregen nadat we interesse hadden getoond om een droger was 'ik zal de expert even roepen' 20 minuten hebben we staan wachten uiteindelijk zijn we maar weggegaan en bij BCC in Delft geslaagd, geholpen door de bedrijfsleider we hebben een Miele gekocht!! En nog wat acc. Maakt BCC zoveel omzet dat men klanten laat schieten? Voor het zelfde had ik naar de concurrent gegaan!!