Van onze net 1 jaar oude combimagnetron liet het display los. Gebeld met de servicedesk van Bauknecht. Moet ik bijna 4 weken wachten tot er een monteur komt. Deze lost het probleem op (dacht ik). Echter, nog geen 2 weken later zit het display weer los en is daardoor niet te gebruiken. Weer de servicedesk gebeld en vertellen ze me doodleuk dat het nu 5 weken duurt voordat de monteur kan komen. Kortom: net 1 jaar oud en nu al 2 maanden niet te gebruiken. Slechte apparatuur en slechte service.
Hoera, na 5 weken is er weer een monteur geweest. Deze wist mij te vertellen dat de manier waarop de vorige monteur het had hersteld helemaal niet kon. Er moet een nieuw display in. Ondanks dat men bij Bauknecht wist om welk apparaat het gaat en dat het de zelfde storing was als de vorige keer, had hij dit display natuurlijk niet bij zich. Deze moet opnieuw besteld worden en er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden om het display te vervangen. En je komt weer gewoon onder aan de rij. Nu moet ik weer 5 weken wachten voordat het opgelost word. Wat een ontzettend slecht bedrijf is dit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Nick
|
Nieuwe keuken van 20k met Bauknecht apparatuur. Na 5 weken al problemen met de koffiemachine (meldingen als te fijn gemalen en geen water in het circuit). Niet veel later zowel de oven als magnetron problemen, deze bleven constant resetten (zelfs tijdens het eten bereiden) en de bediening werkte voor geen meter. Ze hebben beiden een touchscreen wat telkens helemaal naar rechts ging scrollen. We hebben bijna een half jaar zonder koffiemachine gezeten (wachten op onderdelen).
Koffie machine is ondertussen een monteur voor geweest, heeft het nu een half jaar probleemloos gedaan maar begint nu wederom met dezelfde meldingen. Magnetron en oven problemen zijn nooit opgelost, is een software probleem en moeten we maar wachten op updates.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marc wildschut
|
Ik heb in 2019 een keuken gekocht bij de keukenkampioen. Op advies van hun is er een bauknecht vaatwasser geinstalleerd. Na 1 jaar en 1 maand is de vaatwasser er mee uitgescheden. Gebeld voor een reparatie met de keukenkampioen en die verwees mij door naar de service afdeling van bauknecht cq whirlpool. Aangezien het om een garantiekwestie gaat ging ik er van uit dat het best wel spoed had maar de reparatie kon pas na een maand plaats vinden op 28 december. Een paar dagen voor de reparatie kreeg ik een bericht dat die afspraak niet door kon gaan en dat ze 20 jan pas komen. Hier had ik geen begrip voor en heb gebeld met de service afdeling en geeist dat ze hem komen repareren of een nieuwe leveren. Daar zouden ze vandaag 29dec over terug bellen. Helaas hebben ze dat niet gedaan dus ben ik zelf gaan bellen. Daar kreeg ik een vrouw aan de lijn die heel de tijd door me heen praatte en alleen maar vroeg of ik de afspraak op 20jan wilde annuleren. Ze wilde geen normaal gesprek voeren en heeft uiteindelijk stomweg opgehangen. Helaas heb ik verder geen nummers die ik kan bellen dus sta ik dus met lege handen en een kapotte vaatwasser. Keuken gekocht van 20.000 euro en sta met de hand af te wassen. Voor mij nooit meer een bauknecht apparaat in mijn huis. Wat een vreselijk slechte service en de apsraken die ze maken komen ze niet na.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kemmer
|
Waardeloos Na vier jaar de volgende ervaringen:
Handvat van bestekmandje afgebroken. Hier is mee te leven, echter wel slordig dat er geen handvat aan zit dat sterk genoeg is om een volle bestekmandje mee op te tillen.
De buis die het water naar de bovenste sproeiarm stuurt klikt niet meer vast. Deze is een aantal keren achter elkaar losgeschoten. Na drie a vier keer vastklinken breekt de klikverbinding af. Omdat de sproeiers nu geen water meer krijgen is het was resultaat abominabel .
De veren van de deurscharnieren zijn afgebroken. De deur is dus niet meer gebalanceerd en valt naar beneden bij het openen. Voorts sluit de deur ook niet meer goed waardoor waterdamp ontsnapt, die mijn kasten aantast.
Duidelijk dat er bij mij geen Bauknecht meer inkomt.
3.0
0
1
Ernest
|
Service Bauknecht slecht Mijn vaatwasser van 2 jaar oud is kapot. Inmiddels ben ik twee weken verder, is er twee keer een monteur geweest (dit betekent 2x een dag thuis blijven) maar staat de afwasmachnine uitgebouwd in de keuken en kan ik hiermee weer het weekend in. Volgende week hebben ze weer tijd voor me...
Als je Bauknecht erop aanspreekt dat je dit niet acceptabel vind krijg je de wind van voren en wordt je verre van fatsoenlijk te woord gestaan. Deel van het probleem zit in dit specifieke geval in samenwerking tussen keukenbedrijf Brugman en Bauknecht. Echter bij Brugman wekken ze aan de telefoon tenminste nog de indruk dat ze het snel willen oplossen en samenwerken met Bauknecht. Bij Bauknecht heb ik die indruk zeer zeker niet. Voor mij geen Bauknecht meer! Helaas heb ik een keuken vol met hun apparatuur. Hou mijn hart vast voor het volgende issue.
8 Reviews Plaats review
Tino
|Van onze net 1 jaar oude combimagnetron liet het display los. Gebeld met de servicedesk van Bauknecht. Moet ik bijna 4 weken wachten tot er een monteur komt. Deze lost het probleem op (dacht ik). Echter, nog geen 2 weken later zit het display weer los en is daardoor niet te gebruiken. Weer de servicedesk gebeld en vertellen ze me doodleuk dat het nu 5 weken duurt voordat de monteur kan komen. Kortom: net 1 jaar oud en nu al 2 maanden niet te gebruiken. Slechte apparatuur en slechte service.
Hoera, na 5 weken is er weer een monteur geweest. Deze wist mij te vertellen dat de manier waarop de vorige monteur het had hersteld helemaal niet kon. Er moet een nieuw display in. Ondanks dat men bij Bauknecht wist om welk apparaat het gaat en dat het de zelfde storing was als de vorige keer, had hij dit display natuurlijk niet bij zich. Deze moet opnieuw besteld worden en er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden om het display te vervangen. En je komt weer gewoon onder aan de rij. Nu moet ik weer 5 weken wachten voordat het opgelost word. Wat een ontzettend slecht bedrijf is dit.
Nick
|Nieuwe keuken van 20k met Bauknecht apparatuur. Na 5 weken al problemen met de koffiemachine (meldingen als te fijn gemalen en geen water in het circuit). Niet veel later zowel de oven als magnetron problemen, deze bleven constant resetten (zelfs tijdens het eten bereiden) en de bediening werkte voor geen meter. Ze hebben beiden een touchscreen wat telkens helemaal naar rechts ging scrollen. We hebben bijna een half jaar zonder koffiemachine gezeten (wachten op onderdelen).
Koffie machine is ondertussen een monteur voor geweest, heeft het nu een half jaar probleemloos gedaan maar begint nu wederom met dezelfde meldingen. Magnetron en oven problemen zijn nooit opgelost, is een software probleem en moeten we maar wachten op updates.
Marc wildschut
|Ik heb in 2019 een keuken gekocht bij de keukenkampioen. Op advies van hun is er een bauknecht vaatwasser geinstalleerd. Na 1 jaar en 1 maand is de vaatwasser er mee uitgescheden. Gebeld voor een reparatie met de keukenkampioen en die verwees mij door naar de service afdeling van bauknecht cq whirlpool. Aangezien het om een garantiekwestie gaat ging ik er van uit dat het best wel spoed had maar de reparatie kon pas na een maand plaats vinden op 28 december. Een paar dagen voor de reparatie kreeg ik een bericht dat die afspraak niet door kon gaan en dat ze 20 jan pas komen. Hier had ik geen begrip voor en heb gebeld met de service afdeling en geeist dat ze hem komen repareren of een nieuwe leveren. Daar zouden ze vandaag 29dec over terug bellen. Helaas hebben ze dat niet gedaan dus ben ik zelf gaan bellen. Daar kreeg ik een vrouw aan de lijn die heel de tijd door me heen praatte en alleen maar vroeg of ik de afspraak op 20jan wilde annuleren. Ze wilde geen normaal gesprek voeren en heeft uiteindelijk stomweg opgehangen. Helaas heb ik verder geen nummers die ik kan bellen dus sta ik dus met lege handen en een kapotte vaatwasser. Keuken gekocht van 20.000 euro en sta met de hand af te wassen. Voor mij nooit meer een bauknecht apparaat in mijn huis. Wat een vreselijk slechte service en de apsraken die ze maken komen ze niet na.
Kemmer
|Waardeloos
Na vier jaar de volgende ervaringen:
Handvat van bestekmandje afgebroken. Hier is mee te leven, echter wel slordig dat er geen handvat aan zit dat sterk genoeg is om een volle bestekmandje mee op te tillen.
De buis die het water naar de bovenste sproeiarm stuurt klikt niet meer vast. Deze is een aantal keren achter elkaar losgeschoten. Na drie a vier keer vastklinken breekt de klikverbinding af. Omdat de sproeiers nu geen water meer krijgen is het was resultaat abominabel .
De veren van de deurscharnieren zijn afgebroken. De deur is dus niet meer gebalanceerd en valt naar beneden bij het openen. Voorts sluit de deur ook niet meer goed waardoor waterdamp ontsnapt, die mijn kasten aantast.
Duidelijk dat er bij mij geen Bauknecht meer inkomt.
Ernest
|Service Bauknecht slecht
Mijn vaatwasser van 2 jaar oud is kapot. Inmiddels ben ik twee weken verder, is er twee keer een monteur geweest (dit betekent 2x een dag thuis blijven) maar staat de afwasmachnine uitgebouwd in de keuken en kan ik hiermee weer het weekend in. Volgende week hebben ze weer tijd voor me...
Als je Bauknecht erop aanspreekt dat je dit niet acceptabel vind krijg je de wind van voren en wordt je verre van fatsoenlijk te woord gestaan. Deel van het probleem zit in dit specifieke geval in samenwerking tussen keukenbedrijf Brugman en Bauknecht. Echter bij Brugman wekken ze aan de telefoon tenminste nog de indruk dat ze het snel willen oplossen en samenwerken met Bauknecht. Bij Bauknecht heb ik die indruk zeer zeker niet. Voor mij geen Bauknecht meer! Helaas heb ik een keuken vol met hun apparatuur. Hou mijn hart vast voor het volgende issue.