Eigenaar Ricardo *** kan in mijn ogen wel een paar managementcursussen gebruiken vooral op het gebied van communicatie met klanten. Is in zijn commentaar wel heel erg kort van stof en zo flexibel als een loden deur. Erg jammer, anders minimaal een 8 score.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Live.! Massages
|
Enorm goed geholpen! #Snelle levertijd! Volgende keer bestel ik absoluut weer bij Batterijenhuis.nl
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gijs
|
Ik bestelde een 24-pack van AA-batterijen. Merk: Duracell. Helaas bleken de batterijen al zo'n beetje leeg te zijn bij aflevering. Vrijwel direct na gebruik in welk apparaat dan ook, gaven ze de geest. Toen ik mijn beklag deed over de abominabele kwaliteit, werd ik niet serieus genomen. Ik kreeg geen geld terug, geen nieuw produkt, geen excuses.
Ik zou iedereen AFRADEN om met dit bedrijf in zee te gaan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Casper
|
Een adapter besteld bij Batterijenhuis.nl na lange research naar verschillende merken en modellen. De Panasonic MQR06 bij ze besteld, maar de de Panasonic BQ-CC16 ontvangen. Dit kenbaar gemaakt, met als reactie dat de modellen precies hetzelfde zouden zijn. Ricardo heeft duidelijk mijn e-mail niet serieus genomen, geen (juiste) research gedaan en dus zend ik een mail terug met de precieze verschillen tussen de laders. In zijn reactie hierop reageert Ricardo enkel op de helft van mijn feitelijke constateringen. Volgens hem zou het verschil in laadstromen minimaal zijn. Dit verschil is echter veel groter, wanneer er een enkele batterij wordt opgeladen. Dit stond al in mijn vorige e-mail, maar dit heeft hij dus niet gelezen, of proberen te ontwijken in zijn reactie, in een tweede poging om mij af te poeieren. Ik stuur nogmaals een mail (inmiddels de derde) waarin ik de feiten nog eens in zijn volledigheid voorleg en ben op geen enkele manier onbeschoft of onredelijk in mijn bewoordingen. Dit maal krijg ik geen reactie. Ook niet wanneer ik meer dan een maand later de mail nog eens stuur. Ricardo gelooft het wel met mij. Als iemand tijd en moeite heeft gestoken om het juiste merk en type product te vinden, dan is het al vervelend om een verkeerde te ontvangen, laat staan om vervolgens op deze waardeloze manier behandeld te worden.
15 Reviews Plaats review
H. Berkhof
|Eigenaar Ricardo *** kan in mijn ogen wel een paar managementcursussen gebruiken vooral op het gebied van communicatie met klanten. Is in zijn commentaar wel heel erg kort van stof en zo flexibel als een loden deur. Erg jammer, anders minimaal een 8 score.
Live.! Massages
|Enorm goed geholpen! #Snelle levertijd! Volgende keer bestel ik absoluut weer bij Batterijenhuis.nl
Gijs
|Ik bestelde een 24-pack van AA-batterijen. Merk: Duracell. Helaas bleken de batterijen al zo'n beetje leeg te zijn bij aflevering. Vrijwel direct na gebruik in welk apparaat dan ook, gaven ze de geest. Toen ik mijn beklag deed over de abominabele kwaliteit, werd ik niet serieus genomen. Ik kreeg geen geld terug, geen nieuw produkt, geen excuses.
Ik zou iedereen AFRADEN om met dit bedrijf in zee te gaan!
Batterijenhuis.nl
|Casper
|Een adapter besteld bij Batterijenhuis.nl na lange research naar verschillende merken en modellen. De Panasonic MQR06 bij ze besteld, maar de de Panasonic BQ-CC16 ontvangen. Dit kenbaar gemaakt, met als reactie dat de modellen precies hetzelfde zouden zijn. Ricardo heeft duidelijk mijn e-mail niet serieus genomen, geen (juiste) research gedaan en dus zend ik een mail terug met de precieze verschillen tussen de laders. In zijn reactie hierop reageert Ricardo enkel op de helft van mijn feitelijke constateringen. Volgens hem zou het verschil in laadstromen minimaal zijn. Dit verschil is echter veel groter, wanneer er een enkele batterij wordt opgeladen. Dit stond al in mijn vorige e-mail, maar dit heeft hij dus niet gelezen, of proberen te ontwijken in zijn reactie, in een tweede poging om mij af te poeieren. Ik stuur nogmaals een mail (inmiddels de derde) waarin ik de feiten nog eens in zijn volledigheid voorleg en ben op geen enkele manier onbeschoft of onredelijk in mijn bewoordingen. Dit maal krijg ik geen reactie. Ook niet wanneer ik meer dan een maand later de mail nog eens stuur. Ricardo gelooft het wel met mij. Als iemand tijd en moeite heeft gestoken om het juiste merk en type product te vinden, dan is het al vervelend om een verkeerde te ontvangen, laat staan om vervolgens op deze waardeloze manier behandeld te worden.
maarten
|leuke en goede winkel.
Houden zich aan hun afspraken en leveren op tijd