Relatief kleine winkel met klein assortiment aan games en films. Het personeel weet er ook erg weinig van af. Het personeel is wel zeer behulpzaam en vriendelijk. Als een van de weinige winkels die games verkopen in dit winkelcentrum zouden ze hun assortiment mogen uitbreiden.
6.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Anouk
|
Zeer klant onvriendelijk! Hun maakte een fout maar willen mij de schuld in de schoenen schuiven! En dit is niet de eerste keer dat ze 1 van mijn kinderen teleurstellen. Personeel vooral, de bedrijfsleidster heeft erg veel moeite met klantvriendelijk te zijn. Logisch dat de rest van het personeel je dan ook arrogant en chagrijnig behandeld. Een Kurio tablet gekocht, thuis bleek meteen dat je hem niet kon opladen. Toen ik terug ging werd mij verteld dat dit niet onder de garantie viel!!! En de manier waarop ik behandeld werd is ook niet de manier om klanten te behandelen... Uiteindelijk deed de fabrikant van Kurio absoluut niet moeilijk... Maar feit is dat Bart Smit mij een defecte tablet verkocht en met een stalen chagrijnig gezicht tegen mijn dochtertje zeggen dat ze hem niet vergoed krijgt! Ander voorbeeld: ik ga voor mijn zoon op zoek naar een PlayStation kaart voor een lidmaatschap van 50,- Ik vraag advies aan de verkoper, maar ze helpt mij gehaast en lijkt niet veel interesse te hebben in mij als Klant. Dat kan ik natuurlijk verkeerd begrepen hebben,... Maar als ik advies vraag als klant en er is verder niemand in de winkel ( geen klanten) vind ik het persoonlijk wel zo netjes dat je je werkzaamheden even stil legt, en mij het gevoel geeft dat je mij als klant ook echt wilt helpen. Maar ze was druk in de weer met van alles en nog wat ik moest haar achterna hollen om haar antwoord te kunnen horen en dus wilde ik aanstalte maken naar hun concurrent, dit zei ik ook hardop! Blijkbaar wilde ze toen ineens wel aandacht aan mij besteden, liep vluchtig mee naar de PlayStation kaarten en zei wist zeker dat het de goede was... Maar omdat ik twijfelde, zou ze hem Sealen dan kon ik hem terug brengen. Het was bijna sluitingstijd,.. Mijn autistische zoon zat er thuis op te wachten ( het waren zijn eigen centjes) dus ik besloot de kaart te kopen met het idee dat ik hem terug mocht brengen! Mijn zoon belde zijn oom, die al jaren een PlayStation heeft en wist niet beter dan dat wij de verkeerde kaart hadden gekocht... Aangezien wij een frustratie uitbarsting wilde voorkomen hebben we alles online gekocht en betaald voor hem. We konden immers deze kaart toch terug brengen... Je raad het al,... Ik ging de volgende dag terug naar de winkel naar diezelfde vrouw die mij de kaart verkocht had,... Ze nam hem redelijk vriendelijk terug... Dat lukte niet, de kassa scande de kaart niet meer. Zij bellen,.. En weer bellen, en nog meer bellen en ik ondertussen al 20 minuten aan het wachten zonder oom maar 1 enkele verontschuldiging vanuit haar kant! Zei uiteindelijk haar manager gebeld ( ik hoorde het gehele gesprek aangezien die gewoon een verdieping hoger stond en ze nogal een harde stem heeft, ik ving op dat zei mij wel eens ging uitleggen hoe de kaart werkte en dus moest ik met een inmiddels niet meer gesealde kaart naar boven ( de seal was eraf geknipt door de medewerkster omdat ze dacht dat hij dan wel scande bij de kassa) Ik naar boven,... Ik liep naar de bedrijfsleidster en melde dat ik mijzelf bij haar moest melden ( hoe klant onvriendelijk, De fout van de medewerkster en ik moet 20 minuten wachten en vervolgens zelf op zoek naar de bedrijfsleidster??? Erg on professioneel!) de bedrijfsleidster was erg arrogant en chagrijnig en intimiderend zij vond dat ik de juiste kaart had, en zij vond dat ze geen geld hoefde terug te geven want dat werd nooit gedaan op een cadeaukaart. Dus ik zeg, naar mijn weten, is dit geen cadeaukaart maar een opwardeerkaart. Buiten dat om, is hij geseald en heel belangrijk haar medewerkster die er al zeker 15 jaar werkt en dat dan toch echt wel zou moeten weten.... Heeft mij de dag ervoor verzekerd dat ik hem terug mocht brengen. Ze heeft mij nog gezegd toen ik bij haar beneden stond dat ze ook niet wist dat dat eventueel niet kon ( PlayStation kaart retouren) en in het ergste geval zou ze hem zelf overnemen verzekerde ze mij. De bedrijfsleidster werd boos op mij! Want ik had mijn stem iets verheft omdat ik inderdaad gefrustreerd werd van hun gestuntel. Ja zei ze en hij is niet geseald dus hoe weet ik zeker dat jij hem niet gebruikt hebt! Mijn mond viel open van verbazing ik zei dat haar collega zojuist de seal had verwijderd , ze ging weer even bellen om het te checken... En ik maar weer wachten... Uiteraard had ik gelijk, dus zei ik lichtelijk geïrriteerd; ik zei het toch! ze riep kwaad dat ik niet eens naar haar uitleg wilde luisteren over hoe de kaart werkt! Ik zei: ik hoef niet te weten HOE hij werkt! Ik wil gewoon mijn geld terug!!! Dit is Jullie fout,... Niet de mijne! Zo ging het nog even door,.. Uiteindelijk gaf ze na heel veel moppers en bla bla bla's over mijn autistische zoon , wat ze niet leek te geloven ( erg pijnlijk ze moest eens weten hoe dat is,... ) maar zodoende kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug! Zeer onprofessioneel klantonvriendelijk personeel!!! Wees gewaarschuwd!
5.0
0
Klant van Bart Smit
|
Personeel is redelijk vriendelijk. Ze doen hun werk, maar ik vraag me soms af of ze er echt zin in hebben. Vooral als je met kinderen gaat winkelen is het belangrijk dat daar aandacht aan gegeven wordt
7.3
0
Klant van Bart Smit
|
ik vind deze winkel best wel goed want. ik kom er heel vaak en ze hebben veel dingen de prijzen kunnen wat goedkoper bijvoorbeeld games ik kan zo naar gamemania gaan en games kopen dus ik hoop dat julie wat dingen goedkoper maken plz : D maar het is wel een leuke winkel en goeie aanbiedingen en ze hebben dingen heel erg snel : DDDD
9.0
0
Klant van Bart Smit
|
Ruim assortiment, wat aan de dure kant en niet alles aanwezig in fysieke winkel
54 Reviews Plaats review
Klant van Bart Smit
|Relatief kleine winkel met klein assortiment aan games en films. Het personeel weet er ook erg weinig van af. Het personeel is wel zeer behulpzaam en vriendelijk. Als een van de weinige winkels die games verkopen in dit winkelcentrum zouden ze hun assortiment mogen uitbreiden.
Anouk
|Zeer klant onvriendelijk! Hun maakte een fout maar willen mij de schuld in de schoenen schuiven! En dit is niet de eerste keer dat ze 1 van mijn kinderen teleurstellen. Personeel vooral, de bedrijfsleidster heeft erg veel moeite met klantvriendelijk te zijn. Logisch dat de rest van het personeel je dan ook arrogant en chagrijnig behandeld. Een Kurio tablet gekocht, thuis bleek meteen dat je hem niet kon opladen. Toen ik terug ging werd mij verteld dat dit niet onder de garantie viel!!! En de manier waarop ik behandeld werd is ook niet de manier om klanten te behandelen... Uiteindelijk deed de fabrikant van Kurio absoluut niet moeilijk... Maar feit is dat Bart Smit mij een defecte tablet verkocht en met een stalen chagrijnig gezicht tegen mijn dochtertje zeggen dat ze hem niet vergoed krijgt! Ander voorbeeld: ik ga voor mijn zoon op zoek naar een PlayStation kaart voor een lidmaatschap van 50,- Ik vraag advies aan de verkoper, maar ze helpt mij gehaast en lijkt niet veel interesse te hebben in mij als Klant. Dat kan ik natuurlijk verkeerd begrepen hebben,... Maar als ik advies vraag als klant en er is verder niemand in de winkel ( geen klanten) vind ik het persoonlijk wel zo netjes dat je je werkzaamheden even stil legt, en mij het gevoel geeft dat je mij als klant ook echt wilt helpen. Maar ze was druk in de weer met van alles en nog wat ik moest haar achterna hollen om haar antwoord te kunnen horen en dus wilde ik aanstalte maken naar hun concurrent, dit zei ik ook hardop! Blijkbaar wilde ze toen ineens wel aandacht aan mij besteden, liep vluchtig mee naar de PlayStation kaarten en zei wist zeker dat het de goede was... Maar omdat ik twijfelde, zou ze hem Sealen dan kon ik hem terug brengen. Het was bijna sluitingstijd,.. Mijn autistische zoon zat er thuis op te wachten ( het waren zijn eigen centjes) dus ik besloot de kaart te kopen met het idee dat ik hem terug mocht brengen! Mijn zoon belde zijn oom, die al jaren een PlayStation heeft en wist niet beter dan dat wij de verkeerde kaart hadden gekocht... Aangezien wij een frustratie uitbarsting wilde voorkomen hebben we alles online gekocht en betaald voor hem. We konden immers deze kaart toch terug brengen... Je raad het al,... Ik ging de volgende dag terug naar de winkel naar diezelfde vrouw die mij de kaart verkocht had,... Ze nam hem redelijk vriendelijk terug... Dat lukte niet, de kassa scande de kaart niet meer. Zij bellen,.. En weer bellen, en nog meer bellen en ik ondertussen al 20 minuten aan het wachten zonder oom maar 1 enkele verontschuldiging vanuit haar kant! Zei uiteindelijk haar manager gebeld ( ik hoorde het gehele gesprek aangezien die gewoon een verdieping hoger stond en ze nogal een harde stem heeft, ik ving op dat zei mij wel eens ging uitleggen hoe de kaart werkte en dus moest ik met een inmiddels niet meer gesealde kaart naar boven ( de seal was eraf geknipt door de medewerkster omdat ze dacht dat hij dan wel scande bij de kassa) Ik naar boven,... Ik liep naar de bedrijfsleidster en melde dat ik mijzelf bij haar moest melden ( hoe klant onvriendelijk, De fout van de medewerkster en ik moet 20 minuten wachten en vervolgens zelf op zoek naar de bedrijfsleidster??? Erg on professioneel!) de bedrijfsleidster was erg arrogant en chagrijnig en intimiderend zij vond dat ik de juiste kaart had, en zij vond dat ze geen geld hoefde terug te geven want dat werd nooit gedaan op een cadeaukaart. Dus ik zeg, naar mijn weten, is dit geen cadeaukaart maar een opwardeerkaart. Buiten dat om, is hij geseald en heel belangrijk haar medewerkster die er al zeker 15 jaar werkt en dat dan toch echt wel zou moeten weten.... Heeft mij de dag ervoor verzekerd dat ik hem terug mocht brengen. Ze heeft mij nog gezegd toen ik bij haar beneden stond dat ze ook niet wist dat dat eventueel niet kon ( PlayStation kaart retouren) en in het ergste geval zou ze hem zelf overnemen verzekerde ze mij. De bedrijfsleidster werd boos op mij! Want ik had mijn stem iets verheft omdat ik inderdaad gefrustreerd werd van hun gestuntel. Ja zei ze en hij is niet geseald dus hoe weet ik zeker dat jij hem niet gebruikt hebt! Mijn mond viel open van verbazing ik zei dat haar collega zojuist de seal had verwijderd , ze ging weer even bellen om het te checken... En ik maar weer wachten... Uiteraard had ik gelijk, dus zei ik lichtelijk geïrriteerd; ik zei het toch! ze riep kwaad dat ik niet eens naar haar uitleg wilde luisteren over hoe de kaart werkt! Ik zei: ik hoef niet te weten HOE hij werkt! Ik wil gewoon mijn geld terug!!! Dit is Jullie fout,... Niet de mijne! Zo ging het nog even door,.. Uiteindelijk gaf ze na heel veel moppers en bla bla bla's over mijn autistische zoon , wat ze niet leek te geloven ( erg pijnlijk ze moest eens weten hoe dat is,... ) maar zodoende kreeg ik uiteindelijk mijn geld terug! Zeer onprofessioneel klantonvriendelijk personeel!!! Wees gewaarschuwd!
Klant van Bart Smit
|Personeel is redelijk vriendelijk. Ze doen hun werk, maar ik vraag me soms af of ze er echt zin in hebben. Vooral als je met kinderen gaat winkelen is het belangrijk dat daar aandacht aan gegeven wordt
Klant van Bart Smit
|ik vind deze winkel best wel goed want. ik kom er heel vaak en ze hebben veel dingen de prijzen kunnen wat goedkoper bijvoorbeeld games ik kan zo naar gamemania gaan en games kopen dus ik hoop dat julie wat dingen goedkoper maken plz : D maar het is wel een leuke winkel en goeie aanbiedingen en ze hebben dingen heel erg snel : DDDD
Klant van Bart Smit
|Ruim assortiment, wat aan de dure kant en niet alles aanwezig in fysieke winkel