Ik moest een last minute taart halen en kwam bij hun terecht omdat zij dichtbij waren. Als ik vroeg wat er in de binnen kant van de taart zit zei ze heel weinig alsof ze het vervelend vond dat ik dat vroeg. Uiteindelijk een taart meegenomen en wat was die oud, niemand kon z’n punt op omdat het niet smakelijk was helaas. Ik had gewild dat ik eerst even de reviews las over dit bedrijf, anders was ik gewoon naar de supermarkt gegaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Erna
|
2 sneeuwbal, 10 oliebollen,10 appelbeignets 10 appelflappen besteld prijs €72,90. De bezorger was optijd. Sneeuwballen waren vers. Appelflappen waren lekker, maar geen 10 stuks ontvangen maar 8 stuks. Appelbeignets waren niet te eten, zo de prullenbak in gekiept. Oliebollen waren ook niet vers gebakken. Nee deze bakker voor ons nooit meer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Heb 10 minuten in de winkel gestaan om gebak te kopen. Personeel was achter in de winkel druk aan het lachen en kletsen over het weekend wat eraan kwam ik heb een paar x geroepen. Geen reactie. Nog even op de toonbank getikt met sleutels, ook geen reactie. Ben maar weggegaan. Als ik zelf spullen vanuit de winkel had meegenomen hadden ze dat ook niet gemerkt. Gelukkig zit ik zo niet in elkaar en heb ik taart elders gekocht.. Bij deze Schep kom ik in ieder geval nooit meer. Het lijkt erop dat ze geen klanten nodig hebben
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Lisa
|
Komen afgesproken afspraken niet na. Klanten worden onbeleefd behandeld. Na jaren trouwe klant te zijn is dit echt teleurstellen slecht geworden.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Boer
|
Personeel liet mij geheel onnodig lang wachten tot ik kon bestellen, zonder ook maar iets te zeggen als ‘ik kom zo bij u.’ Gaan gewoon door met iets anders en als je eenmaal wordt geholpen gaat het allemaal vrij klungelig en niet bijster communicatief. Voor mij reden genoeg hier nooit meer terug te komen. Een schim van wat Schep ooit was in Amsterdam.
11 Reviews Plaats review
Nana
|Ik moest een last minute taart halen en kwam bij hun terecht omdat zij dichtbij waren. Als ik vroeg wat er in de binnen kant van de taart zit zei ze heel weinig alsof ze het vervelend vond dat ik dat vroeg. Uiteindelijk een taart meegenomen en wat was die oud, niemand kon z’n punt op omdat het niet smakelijk was helaas. Ik had gewild dat ik eerst even de reviews las over dit bedrijf, anders was ik gewoon naar de supermarkt gegaan.
Erna
|2 sneeuwbal, 10 oliebollen,10 appelbeignets 10 appelflappen besteld prijs €72,90. De bezorger was optijd. Sneeuwballen waren vers. Appelflappen waren lekker, maar geen 10 stuks ontvangen maar 8 stuks. Appelbeignets waren niet te eten, zo de prullenbak in gekiept. Oliebollen waren ook niet vers gebakken. Nee deze bakker voor ons nooit meer.
Anoniem
|Heb 10 minuten in de winkel gestaan om gebak te kopen. Personeel was achter in de winkel druk aan het lachen en kletsen over het weekend wat eraan kwam ik heb een paar x geroepen. Geen reactie. Nog even op de toonbank getikt met sleutels, ook geen reactie. Ben maar weggegaan. Als ik zelf spullen vanuit de winkel had meegenomen hadden ze dat ook niet gemerkt. Gelukkig zit ik zo niet in elkaar en heb ik taart elders gekocht.. Bij deze Schep kom ik in ieder geval nooit meer. Het lijkt erop dat ze geen klanten nodig hebben
Lisa
|Komen afgesproken afspraken niet na. Klanten worden onbeleefd behandeld. Na jaren trouwe klant te zijn is dit echt teleurstellen slecht geworden.
Boer
|Personeel liet mij geheel onnodig lang wachten tot ik kon bestellen, zonder ook maar iets te zeggen als ‘ik kom zo bij u.’ Gaan gewoon door met iets anders en als je eenmaal wordt geholpen gaat het allemaal vrij klungelig en niet bijster communicatief. Voor mij reden genoeg hier nooit meer terug te komen. Een schim van wat Schep ooit was in Amsterdam.