Eerst goed, later minder. In 2005 via Balans een verpande beleggingsverzekering afgesloten wat nu een woekerpolis blijkt te zijn. Op 24/12/2008 ヨhet eerste en tevens laatste hersteladvies gesprek- wordt er gemompeld over een woekerpolis maar vooral gestuurd op 175 euro die er meer betaald moet worden. Ivm deeltijdstudie kon dat niet. De verzekeraars moeten nu actie ondernemen als er sprake is van een woekerpolis. Pas nu hoor ik dan ook weer van Balans (december 2013). E.e.a. zelf onderzocht en nu begrijp ik ook pas de ernst hiervan. Balans ontvangt veel provisie en de verzekeraar berekend te veel kosten. Balans wil mij niet adviseren over hoe ik het e.e.a. moet aanpakken. Ook niet over de compensatieregeling die door de verzekeraar is opgesteld. Alleen een nieuwe verzekering afsluiten bij dezelfde maatschappij. Vertrouwen is weg.
De geschetste situatie zoals hierboven beschreven is met bescheiden te onderbouwen. Pluspunten: Het kantoor heeft een vlotte insteek en komt op eerste zicht helder en duidelijk over. Het kantoor schept een goed vertrouwen naar de klant toe. Minpunten: Een adviseur weet wanneer hij een woekerpolis verkoopt en zou de klant daar voor moeten behoeden. Als dat niet lukt dan zou het kantoor op zijn minst de klant kunnen adviseren over te nemen acties/maatregelen. Dat is mijn inziens een ëonafhankelijke financiële dienstverlenerë.
1 Review Plaats review
Erik
|Eerst goed, later minder. In 2005 via Balans een verpande beleggingsverzekering afgesloten wat nu een woekerpolis blijkt te zijn. Op 24/12/2008 ヨhet eerste en tevens laatste hersteladvies gesprek- wordt er gemompeld over een woekerpolis maar vooral gestuurd op 175 euro die er meer betaald moet worden. Ivm deeltijdstudie kon dat niet. De verzekeraars moeten nu actie ondernemen als er sprake is van een woekerpolis. Pas nu hoor ik dan ook weer van Balans (december 2013). E.e.a. zelf onderzocht en nu begrijp ik ook pas de ernst hiervan. Balans ontvangt veel provisie en de verzekeraar berekend te veel kosten. Balans wil mij niet adviseren over hoe ik het e.e.a. moet aanpakken. Ook niet over de compensatieregeling die door de verzekeraar is opgesteld. Alleen een nieuwe verzekering afsluiten bij dezelfde maatschappij. Vertrouwen is weg.
De geschetste situatie zoals hierboven beschreven is met bescheiden te onderbouwen. Pluspunten: Het kantoor heeft een vlotte insteek en komt op eerste zicht helder en duidelijk over. Het kantoor schept een goed vertrouwen naar de klant toe. Minpunten: Een adviseur weet wanneer hij een woekerpolis verkoopt en zou de klant daar voor moeten behoeden. Als dat niet lukt dan zou het kantoor op zijn minst de klant kunnen adviseren over te nemen acties/maatregelen. Dat is mijn inziens een ëonafhankelijke financiële dienstverlenerë.