Fijne service Ik had een koffertje besteld die binnen een jaar aan de onderkant kapot was.
Dit meldde ik met de bon en foto s van het koffertje met de vraag of ik garantie had en wat Bagage online voor mij zou kunnen doen.
Zij mailden terug dat ik het koffertje ter beoordeling kon zenden. Dit heb ik gedaan. Niet lang daarna stuurden zij mij een geheel nieuwe. Dat vind ik echt een goede service !
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
Zeer slechte en slordige service!! Na bestelling en betaling is er een foutief product toegezonden. Ondanks mijn vraag om spoed werd mij verteld dat ik eerst het foutieve product moest retourneren(op eigen kosten). Nadat het product bij hen binnen was zou het juiste (reeds door mij betaalde!!)product aan mij worden toegezonden en zou ik de verzendkosten vergoed krijgen. Aangezien dit langer duurde dan verwacht en er echt haast bij was ben ik zelf gaan bellen en bleek het product op een andere locatie terecht gekomen te zijn. Wederom moest ik hier zelf achter aan gaan bellen!!! De levering werd met een dag vertraagd en op deze dag werd wederomniet geleverd. Bagage online liet mij hier zelf weer voor bellen met de koeriersdienst en hier bleek het product op een verkeerd adres afgeleverd te zijn. Koeriersdienst heeft dit gelukkig kunnen terug halen en weer een dag later werd (nog juist op tijd) het product geleverd!! Bagage Online heeft totaal niets ondernomen in deze en is hier ook nooit meer op terug gekomen!!!
2 Reviews Plaats review
suske
|Fijne service
Ik had een koffertje besteld die binnen een jaar aan de onderkant kapot was.
Dit meldde ik met de bon en foto s van het koffertje met de vraag of ik garantie had en wat Bagage online voor mij zou kunnen doen.
Zij mailden terug dat ik het koffertje ter beoordeling kon zenden. Dit heb ik gedaan. Niet lang daarna stuurden zij mij een geheel nieuwe. Dat vind ik echt een goede service !
Trendbox Panel
|Zeer slechte en slordige service!!
Na bestelling en betaling is er een foutief product toegezonden. Ondanks mijn vraag om spoed werd mij verteld dat ik eerst het foutieve product moest retourneren(op eigen kosten). Nadat het product bij hen binnen was zou het juiste (reeds door mij betaalde!!)product aan mij worden toegezonden en zou ik de verzendkosten vergoed krijgen. Aangezien dit langer duurde dan verwacht en er echt haast bij was ben ik zelf gaan bellen en bleek het product op een andere locatie terecht gekomen te zijn. Wederom moest ik hier zelf achter aan gaan bellen!!! De levering werd met een dag vertraagd en op deze dag werd wederomniet geleverd. Bagage online liet mij hier zelf weer voor bellen met de koeriersdienst en hier bleek het product op een verkeerd adres afgeleverd te zijn. Koeriersdienst heeft dit gelukkig kunnen terug halen en weer een dag later werd (nog juist op tijd) het product geleverd!! Bagage Online heeft totaal niets ondernomen in deze en is hier ook nooit meer op terug gekomen!!!