I bought a new EasyWalker Miley stroller from BabyPark 1.5 years ago, and it’s been a complete disaster. Just a year in, the wheels were completely shot - we're talking about normal use here, and it couldn't even handle a slight bump! I reached out to BabyPark, and their genius solution? “Wash it with warm water.” Seriously? I expected this stroller to last through at least one kid's worth of use, not fall apart at the first sign of wear. So, I sent it back, expecting a fix.
What I got back after six weeks was an absolute joke - a different stroller, caked in dirt and sand, utterly broken. And to add insult to injury, it came with Chinese letters on the package. What, did they ship it off to China for some half-baked repair job? When I called BabyPark out on this, they casually mentioned they lost my original stroller and now it'd be another 2 weeks for a "new" one.
And the cherry on top? The "new" stroller they sent me had a fresh top but the wheels? Already on their last legs. It’s clear they think they can fob off subpar replacements and expect us not to notice. This isn’t just poor customer service; it’s outright disrespectful. How dumb do they think we are?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Martijn
|
Zeer slechte service! Ik heb (onder andere) een flessenwarmer gekocht, maar na een paar maanden functioneerde deze niet meer door een error. Na deze terug te hebben gestuurd ter beoordeling, krijg ik te horen dat het ligt aan hoe ik hem gebruikt en gereinigd heb. Hierdoor wil babypark niets vergoeden. Ik heb het product normaal gebruikt en waar de kalk zit kan ik niet eens bij komen om te reinigen. Qua assortiment een mooie winkel, maar qua service en kwaliteit zeer slecht!!! Je zou voor het geld wat je er betaald een betere service en kwaliteit producten mogen verwachten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ayata
|
Ik koop altijd al mijn baby spullen van hier. Het is een super leuke winkel, en de medewerkers zijn hulpzaam. Ik wil via deze weg medewerker Roelof erg bedanken. Hij heeft ons iedere keer dat we hier zijn geweest heel erg goed geholpen met onze keuzes. Tot de volgende keer.
Mvg Ayata
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Babypark
|
Mooi groot assortiment, en klantvriendelijk personeel
9.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Anne
|
Soms moet je erg lang wachten voordat je hulp krijgt van een medewerker.
11 Reviews Plaats review
Aleks
|I bought a new EasyWalker Miley stroller from BabyPark 1.5 years ago, and it’s been a complete disaster. Just a year in, the wheels were completely shot - we're talking about normal use here, and it couldn't even handle a slight bump! I reached out to BabyPark, and their genius solution? “Wash it with warm water.” Seriously? I expected this stroller to last through at least one kid's worth of use, not fall apart at the first sign of wear. So, I sent it back, expecting a fix.
What I got back after six weeks was an absolute joke - a different stroller, caked in dirt and sand, utterly broken. And to add insult to injury, it came with Chinese letters on the package. What, did they ship it off to China for some half-baked repair job? When I called BabyPark out on this, they casually mentioned they lost my original stroller and now it'd be another 2 weeks for a "new" one.
And the cherry on top? The "new" stroller they sent me had a fresh top but the wheels? Already on their last legs. It’s clear they think they can fob off subpar replacements and expect us not to notice. This isn’t just poor customer service; it’s outright disrespectful. How dumb do they think we are?
Martijn
|Zeer slechte service! Ik heb (onder andere) een flessenwarmer gekocht, maar na een paar maanden functioneerde deze niet meer door een error. Na deze terug te hebben gestuurd ter beoordeling, krijg ik te horen dat het ligt aan hoe ik hem gebruikt en gereinigd heb. Hierdoor wil babypark niets vergoeden. Ik heb het product normaal gebruikt en waar de kalk zit kan ik niet eens bij komen om te reinigen. Qua assortiment een mooie winkel, maar qua service en kwaliteit zeer slecht!!! Je zou voor het geld wat je er betaald een betere service en kwaliteit producten mogen verwachten.
Ayata
|Ik koop altijd al mijn baby spullen van hier. Het is een super leuke winkel, en de medewerkers zijn hulpzaam. Ik wil via deze weg medewerker Roelof erg bedanken. Hij heeft ons iedere keer dat we hier zijn geweest heel erg goed geholpen met onze keuzes. Tot de volgende keer.
Mvg Ayata
Klant van Babypark
|Mooi groot assortiment, en klantvriendelijk personeel
Anne
|Soms moet je erg lang wachten voordat je hulp krijgt van een medewerker.