Een bedrijf die ik niemand zou aanraden om een caravan te kopen!
Je koopt een caravan uit de showroom, dit wordt je alleen niet verteld. Dit had je zelf moeten vragen of bedenken is het antwoordt van de eigenaar.
Bij ons "showroommodel" zaten defecten (kras in een raam, doorgezeten kussen, verschillende gordijnen, trapje naar stapelbed waar de haak van afgebroken was, scharnier van 2 persoons bed die bij de eerste keer omhoog doen afbrak, golf in aanrechtblad enz.) Sommige defecten waren bekend bij de eigenaar, alleen vergeten voor de overdracht te wisselen met een andere caravan.
Het meeste van de defecten zijn gemaakt, na aandringen vanuit ons.
1 onderdeel, het aanrechtblad moest besteld worden in de fabriek. 1jaar later, het is er nog steeds niet. Bij geregeld bellen, mailen telkens hetzelfde antwoordt "het is besteld maar we weten niet wanneer ze deze batch maken en dat hij opgestuurd wordt". Andere leveranciers zeggen binnen een week dat ze het binnen 6-8wkn kunnen leveren.
Conclusie, veel praatjes, weinig service en je koopt geen nieuwe maar een uitgeleefd showroommodel.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.Visker
|
Eigenaar is een prima vakman en kom hier al jaren hij is recht door zee en houd niet van onzin.
Niet altijd gemakkelijk in omgang en terug bellen is ook niet zijn sterkste kant. maar dit maakt zijn vakmanschap weer goed. Je moet er mee om kunnen gaan. Ik vind het een eerlijk en prima bedrijf hij maakt vakkundig wat er gemaakt moet worden en maakt beslist geen onodige kosten. Dat is alleen al top.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hennie
|
Vorig jaar een nieuwe caravan gekocht bij b&g er waren een paar kleine dingen die verholpen moesten worden. Ook zou er een mover ondergeplaats worden, de caravan vijf en een halve maand daar geweest, dus je zou denken alles is oke' helaas niet, geen mover geplaatst. Helemaal klaar mee!!!! Een dikke pluim voor caravanservice Fred Heida, binnen een halve dag mover eronder, zo kan het dus ook????????????
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bernd
|
Pas maar op! Dit voorjaar een caravan gehuurd bij dit bedrijf, Edwin kletst je de oren van het hoofd, maar als het op het maken van een huurovereenkomst aankomt blijkt hij opeens veel minder rap te zijn. Pas na lang aandringen van onze zijde kwam er dan eindelijk een contractje op de mail (helaas wel met een veel hogere huurprijs dan waar hij voor adverteert op zijn site, was blijkbaar onze straf voor ons "gezeur") maar enkele redelijke vragen van onze zijde, o.a. over zijn leveringsomvang, werden niet beantwoord.
Gezien het feit dat wij nog geen serieuze reactie hadden gekregen over bijvoorbeeld het verzekeren en het repatriëren van de huurcaravan ('wij hebben in 20 jaar nog nooit problemen gehad' was het antwoord van Edwin op onze vraag hoe dergelijke zaken bij hem geregeld waren) , hadden wij de borg nog niet betaald.
Zonder enige herinnering tot betaling (hetgeen volgens de BOVAG-voorwaarden wel verplicht is, stuurt deze "heer" ons 3 weken voor de vakantie doodleuk een mailtje dat hij het huurcontract heeft opgezegd....! Toen ik hem daar de volgende ochtend op een redelijke wijze op aansprak blies hij gelijk hoog van de toren en zijn toon van spreken veranderde van intimiderend in ronduit agressief! Ik heb het gesprek beëindigd en contact gezocht met de BOVAG maar zij gaven aan dat ik het zelf eerst maar met hem zou moeten regelen, hetgeen voor mij niet meer bespreekbaar was, ik had geen zin meer in dreigende taal.
Gezien het feit dat er nog slechts 3 weken waren tot aan onze vakantie, zaten we met onze handen in het haar en zijn we een hele dag aan het bellen geweest voor een alternatief. Net toen we op het punt stonden om dan maar in een hotel te gaan vonden we toch nog een alleraardigste caravan-dealer, weliswaar aan de andere kant van het land, die bereid was om voor ons een gloednieuwe caravan in te zetten en die daarmee onze vakantie redde!
Ben je dus van plan om een caravan te gaan huren, dan zou ik B & G caravans in Loon op Zand zeker links laten liggen, de eigenaar houdt namelijk niet van het concreet maken van afspraken, berekent zonder blikken of blozen een veel hogere huur dan op zijn site staat, heeft er geen enkele moeite mee om de door jou gereserveerde caravan op het laatste moment aan een ander te verhuren en als je hem daar op aanspreekt dan ontpopt hij zich ook nog eens als een agressieve man! B & G caravans in Loon op Zand rustig overslaan, er zijn in deze branche gelukkig veel betere en betrouwbaarder bedrijven te vinden!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Art
|
Proberen niet zoveel mogelijk aan je te verdienen maar je tegen een scherpe prijs zo goed mogelijk te helpen. Eerlijk en betrouwbaar. Problemen lossen ze op. Prima bedrijf.
6 Reviews Plaats review
Joost
|Een bedrijf die ik niemand zou aanraden om een caravan te kopen!
Je koopt een caravan uit de showroom, dit wordt je alleen niet verteld. Dit had je zelf moeten vragen of bedenken is het antwoordt van de eigenaar.
Bij ons "showroommodel" zaten defecten (kras in een raam, doorgezeten kussen, verschillende gordijnen, trapje naar stapelbed waar de haak van afgebroken was, scharnier van 2 persoons bed die bij de eerste keer omhoog doen afbrak, golf in aanrechtblad enz.) Sommige defecten waren bekend bij de eigenaar, alleen vergeten voor de overdracht te wisselen met een andere caravan.
Het meeste van de defecten zijn gemaakt, na aandringen vanuit ons.
1 onderdeel, het aanrechtblad moest besteld worden in de fabriek. 1jaar later, het is er nog steeds niet. Bij geregeld bellen, mailen telkens hetzelfde antwoordt "het is besteld maar we weten niet wanneer ze deze batch maken en dat hij opgestuurd wordt". Andere leveranciers zeggen binnen een week dat ze het binnen 6-8wkn kunnen leveren.
Conclusie, veel praatjes, weinig service en je koopt geen nieuwe maar een uitgeleefd showroommodel.
H.Visker
|Eigenaar is een prima vakman en kom hier al jaren hij is recht door zee en houd niet van onzin.
Niet altijd gemakkelijk in omgang en terug bellen is ook niet zijn sterkste kant. maar dit maakt zijn vakmanschap weer goed. Je moet er mee om kunnen gaan. Ik vind het een eerlijk en prima bedrijf hij maakt vakkundig wat er gemaakt moet worden en maakt beslist geen onodige kosten. Dat is alleen al top.
Hennie
|Vorig jaar een nieuwe caravan gekocht bij b&g er waren een paar kleine dingen die verholpen moesten worden. Ook zou er een mover ondergeplaats worden, de caravan vijf en een halve maand daar geweest, dus je zou denken alles is oke' helaas niet, geen mover geplaatst. Helemaal klaar mee!!!! Een dikke pluim voor caravanservice Fred Heida, binnen een halve dag mover eronder, zo kan het dus ook????????????
Bernd
|Pas maar op! Dit voorjaar een caravan gehuurd bij dit bedrijf, Edwin kletst je de oren van het hoofd, maar als het op het maken van een huurovereenkomst aankomt blijkt hij opeens veel minder rap te zijn. Pas na lang aandringen van onze zijde kwam er dan eindelijk een contractje op de mail (helaas wel met een veel hogere huurprijs dan waar hij voor adverteert op zijn site, was blijkbaar onze straf voor ons "gezeur") maar enkele redelijke vragen van onze zijde, o.a. over zijn leveringsomvang, werden niet beantwoord.
Gezien het feit dat wij nog geen serieuze reactie hadden gekregen over bijvoorbeeld het verzekeren en het repatriëren van de huurcaravan ('wij hebben in 20 jaar nog nooit problemen gehad' was het antwoord van Edwin op onze vraag hoe dergelijke zaken bij hem geregeld waren) , hadden wij de borg nog niet betaald.
Zonder enige herinnering tot betaling (hetgeen volgens de BOVAG-voorwaarden wel verplicht is, stuurt deze "heer" ons 3 weken voor de vakantie doodleuk een mailtje dat hij het huurcontract heeft opgezegd....! Toen ik hem daar de volgende ochtend op een redelijke wijze op aansprak blies hij gelijk hoog van de toren en zijn toon van spreken veranderde van intimiderend in ronduit agressief! Ik heb het gesprek beëindigd en contact gezocht met de BOVAG maar zij gaven aan dat ik het zelf eerst maar met hem zou moeten regelen, hetgeen voor mij niet meer bespreekbaar was, ik had geen zin meer in dreigende taal.
Gezien het feit dat er nog slechts 3 weken waren tot aan onze vakantie, zaten we met onze handen in het haar en zijn we een hele dag aan het bellen geweest voor een alternatief. Net toen we op het punt stonden om dan maar in een hotel te gaan vonden we toch nog een alleraardigste caravan-dealer, weliswaar aan de andere kant van het land, die bereid was om voor ons een gloednieuwe caravan in te zetten en die daarmee onze vakantie redde!
Ben je dus van plan om een caravan te gaan huren, dan zou ik B & G caravans in Loon op Zand zeker links laten liggen, de eigenaar houdt namelijk niet van het concreet maken van afspraken, berekent zonder blikken of blozen een veel hogere huur dan op zijn site staat, heeft er geen enkele moeite mee om de door jou gereserveerde caravan op het laatste moment aan een ander te verhuren en als je hem daar op aanspreekt dan ontpopt hij zich ook nog eens als een agressieve man! B & G caravans in Loon op Zand rustig overslaan, er zijn in deze branche gelukkig veel betere en betrouwbaarder bedrijven te vinden!
Art
|Proberen niet zoveel mogelijk aan je te verdienen maar je tegen een scherpe prijs zo goed mogelijk te helpen. Eerlijk en betrouwbaar. Problemen lossen ze op. Prima bedrijf.