Vandaag 5 goudwinde's gekocht de jongen op die afdeling zei: bij 5 krijg je korting aan de kassa. Bij de kassa aangekomen ik weet nergens van ik scan alleen de bon nog geen moeite om die afdeling te informeren (heb geen telefoon) zeer onvriendelijk en snauwerig maar zeker niet behulpzaam toch maar gekocht(vriendelijkheid kost geen geld) omdat mijn man ze graag wilde. Zeker geen pluspunt
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mieke
|
Mooi tuincentrum,iets wat aan de prijzige kant maar ruime keus
Jammer alleen dat er HONDEN in het restaurant worden toegelaten
Niet hygiënisch met eten en drinken !en wij zaten tussen het geblaf koffie te drinken
Buiten op het terras begrijp ik maar voor ons is binnen een know ,go!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hay
|
ik heb via bol.com tot twee keer toe een lemax-christmasband besteld bij de eerste levering was van een figuur het hoofd af, dit hadden we helaas niet op tijd gezien dit was een Sint-Nicolaas cadeau , het was te laat om het terug te sturen.
hebben alsnog een nieuwe besteld maar wat tot onze verbazing was een figuur helemaal stuk hij miste het hoofd en ook zijn benen.
Dat kan ook niet missen zoals ze de figuren verpakken gewoon in een plastic enveloppe.
een mail gestuurd maar helemaal geen enkele reactie, dit is een slechte zaak zal hier ook nooit en te nimmer meer iets bestellen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wim
|
Vind dat men wel een beetje mag doorpakken met opruimen na een show
Was er vorige week half augustus2021 zijn ze nog bezig met het opruimen van de kerst show
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ton
|
Ik heb via Bol.com door dit bedrijf Hortensiablauw besteld. Dit is een kartonnen verpakking met daarin een plastic zak met inhoud. Dit bedrijf verstuurd dat in een envelop! Het was als kado bedoeld...echter zowel de buitenkant als de binnenkant totaal kapot. Avri bedankt! Nu kon ik door de regen op zoek gaan naar een nieuw pak. Ik koop hier NOOIT meer iets!
82 Reviews Plaats review
Thea
|Vandaag 5 goudwinde's gekocht de jongen op die afdeling zei: bij 5 krijg je korting aan de kassa. Bij de kassa aangekomen ik weet nergens van ik scan alleen de bon nog geen moeite om die afdeling te informeren (heb geen telefoon) zeer onvriendelijk en snauwerig maar zeker niet behulpzaam toch maar gekocht(vriendelijkheid kost geen geld) omdat mijn man ze graag wilde. Zeker geen pluspunt
Mieke
|Mooi tuincentrum,iets wat aan de prijzige kant maar ruime keus
Jammer alleen dat er HONDEN in het restaurant worden toegelaten
Niet hygiënisch met eten en drinken !en wij zaten tussen het geblaf koffie te drinken
Buiten op het terras begrijp ik maar voor ons is binnen een know ,go!
Hay
|ik heb via bol.com tot twee keer toe een lemax-christmasband besteld bij de eerste levering was van een figuur het hoofd af, dit hadden we helaas niet op tijd gezien dit was een Sint-Nicolaas cadeau , het was te laat om het terug te sturen.
hebben alsnog een nieuwe besteld maar wat tot onze verbazing was een figuur helemaal stuk hij miste het hoofd en ook zijn benen.
Dat kan ook niet missen zoals ze de figuren verpakken gewoon in een plastic enveloppe.
een mail gestuurd maar helemaal geen enkele reactie, dit is een slechte zaak zal hier ook nooit en te nimmer meer iets bestellen
Wim
|Vind dat men wel een beetje mag doorpakken met opruimen na een show
Was er vorige week half augustus2021 zijn ze nog bezig met het opruimen van de kerst show
Ton
|Ik heb via Bol.com door dit bedrijf Hortensiablauw besteld. Dit is een kartonnen verpakking met daarin een plastic zak met inhoud. Dit bedrijf verstuurd dat in een envelop! Het was als kado bedoeld...echter zowel de buitenkant als de binnenkant totaal kapot. Avri bedankt! Nu kon ik door de regen op zoek gaan naar een nieuw pak. Ik koop hier NOOIT meer iets!