6 aug glas in laten meten. Sept nog niks gehoord. Gebeld. Door bouwvak had het vertraging opgelopen. Prima. Daarna niks meer gehoord en dus ander bedrijf laten komen.
Vandaag 3 februari (6 mnd na dato) een telefoontje; Het glas is binnen. Wat een giller dat telefoniste me de factuur wou laten door berekenen.
Uiteindelijk keurig opgelost. Met iets anders was ik ook niet akkoord gegaan.
Schandalig; geen communicatie en na 6 mnd nog dúrven bellen.
Geen av glas voor ons in de toekomst.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
John
|
Twee witte glazen ruiten voordeur besteld. Bestelling duurde ruim een maand. Eindelijk kwam av glas. Afspraak tussen 14.00 en 16.00 uur. Stonden om 12 uur voor de deur. Belde mij en vroegen waarom ik er niet was. Gelukkig was mijn man achter het huis bezig. Eerste ruit geplaatst en werd met lichtgrijze kit afgewerkt. Voordeur is zwart. Mijn man sprak de monteur hierover aan en zei dat hij donkere kit wilde. Dat had de monteur niet bij zich. Mijn man stelde voor de kit even te kopen. Nu dat was geen optie. De tweede ruit zette hij er niet meer in. Hij had er genoeg van en vertrok. Hij zei dat hij een week later wel weer eens terug zou komen. Ik ben toen gaan bellen met het kantoor. Wel vijf verschillende mensen gesproken. Ik zei dat ik wilde dat het werk voor het weekend afgemaakt zou worden in verband met vakantie. Nu dan kwamen ze wel na de vakantie weer terug. Monteur beloofde eerst dat hij in zijn vrije tijd terug zou komen, want hij woonde vlakbij. Later kwam hij hier weer op terug, want ik was onbeleefd tegen hem geweest. Niets van waar.
Daarna weer een belofte dat ze zouden komen voor het weekend. Door een andere medewerker uitgemaakt voor leugenaar. Nu de communicatie verliep zeer onbeschoft. Ik werd het meer dan zat en zei op een gegeven moment dat ze de handel konden houden en dat ze niet meer hoefden te komen. Eerst geschreeuw en uiteindelijk zijn ze vanochtend gekomen. Weer niet op het afgesproken tijdstip, dat is daar normaal. De monteur vanochtend was heel vriendelijk en correct. Jammer dat zo’n aardige jongen bij dit bedrijf werkt. Toen betalen. Ze wilde contant betaald worden, wat ik niet heb gedaan. Gewoon overgemaakt. Nu ons advies is nimmer meer zaken doen met av glas uit Zaandam.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Susan
|
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij zaten (en zitten nu nog steeds) met een kapotte ruit in onze voordeur.
Bij de eerste afspraak ben ik tussen 12.00 en 16.00 thuis gebleven voor de monteur die zou komen. Toen het bijna 16.00 was heb ik toch maar even gebeld om te vragen wanneer ze ongeveer komen. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de monteur is langs geweest maar dat er niemand thuis was. Ik ben de hele middag beneden gebleven omdat onze bel niet werkt. Nogmaals aangegeven aan de mevrouw dat onze bel het niet doet. Mevrouw haar antwoord hierop was: Dit staat niet op de factuur en wij gaan niet aanbellen en ook nog eens aankloppen. Erg klantonvriendelijk als je het mij vraagt. De tweede afspraak kon pas een week later ingepland worden. Vervelend maar was dan niet anders.
Afspraak nummer 2: tussen 12.00 & 16.00 thuis zitten wachten op de monteur. Bijna 16.00 en nog steeds niemand.. dit keer belde mijn man met AVglas en er werd ons verteld dat we op de lijst staan en dat de monteur even contact op neemt als hij onderweg is. Mijn man heeft daarna nog 2 keer gebeld omdat er maar niet gebeld werd. Telkens werd hem verteld dat de monteur ons echt zou bellen. Uit eindelijk hadden wij om 19.00 een gemiste oproep van de monteur (Op kerstavond). De monteur is niet langs geweest en wij hebben verder helemaal niks meer gehoord van AV Glas. Onze tip: Ga voor een ander bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
ACHTER.J
|
Gaarne even aandacht.Op.16-08.Is de vertegenwoordiger aan de deur geweest .8.uur 40.geklopt en aan gebeld.Maar ik van de bovenste verdieping moet komen en ik beneden was .Was hij al vertrokken.bedankt voor het bezoek.vrg.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Zaandam
|
slechte ervaring met AV Glas; als de glaszetter geconfronteerd met eigen fout werd, werd hij heel agressief; en AV Glas is duur
14 Reviews Plaats review
Nederveen
|6 aug glas in laten meten. Sept nog niks gehoord. Gebeld. Door bouwvak had het vertraging opgelopen. Prima. Daarna niks meer gehoord en dus ander bedrijf laten komen.
Vandaag 3 februari (6 mnd na dato) een telefoontje; Het glas is binnen. Wat een giller dat telefoniste me de factuur wou laten door berekenen.
Uiteindelijk keurig opgelost. Met iets anders was ik ook niet akkoord gegaan.
Schandalig; geen communicatie en na 6 mnd nog dúrven bellen.
Geen av glas voor ons in de toekomst.
John
|Twee witte glazen ruiten voordeur besteld. Bestelling duurde ruim een maand. Eindelijk kwam av glas. Afspraak tussen 14.00 en 16.00 uur. Stonden om 12 uur voor de deur. Belde mij en vroegen waarom ik er niet was. Gelukkig was mijn man achter het huis bezig. Eerste ruit geplaatst en werd met lichtgrijze kit afgewerkt. Voordeur is zwart. Mijn man sprak de monteur hierover aan en zei dat hij donkere kit wilde. Dat had de monteur niet bij zich. Mijn man stelde voor de kit even te kopen. Nu dat was geen optie. De tweede ruit zette hij er niet meer in. Hij had er genoeg van en vertrok. Hij zei dat hij een week later wel weer eens terug zou komen. Ik ben toen gaan bellen met het kantoor. Wel vijf verschillende mensen gesproken. Ik zei dat ik wilde dat het werk voor het weekend afgemaakt zou worden in verband met vakantie. Nu dan kwamen ze wel na de vakantie weer terug. Monteur beloofde eerst dat hij in zijn vrije tijd terug zou komen, want hij woonde vlakbij. Later kwam hij hier weer op terug, want ik was onbeleefd tegen hem geweest. Niets van waar.
Daarna weer een belofte dat ze zouden komen voor het weekend. Door een andere medewerker uitgemaakt voor leugenaar. Nu de communicatie verliep zeer onbeschoft. Ik werd het meer dan zat en zei op een gegeven moment dat ze de handel konden houden en dat ze niet meer hoefden te komen. Eerst geschreeuw en uiteindelijk zijn ze vanochtend gekomen. Weer niet op het afgesproken tijdstip, dat is daar normaal. De monteur vanochtend was heel vriendelijk en correct. Jammer dat zo’n aardige jongen bij dit bedrijf werkt. Toen betalen. Ze wilde contant betaald worden, wat ik niet heb gedaan. Gewoon overgemaakt. Nu ons advies is nimmer meer zaken doen met av glas uit Zaandam.
Susan
|Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij zaten (en zitten nu nog steeds) met een kapotte ruit in onze voordeur.
Bij de eerste afspraak ben ik tussen 12.00 en 16.00 thuis gebleven voor de monteur die zou komen. Toen het bijna 16.00 was heb ik toch maar even gebeld om te vragen wanneer ze ongeveer komen. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat de monteur is langs geweest maar dat er niemand thuis was. Ik ben de hele middag beneden gebleven omdat onze bel niet werkt. Nogmaals aangegeven aan de mevrouw dat onze bel het niet doet. Mevrouw haar antwoord hierop was: Dit staat niet op de factuur en wij gaan niet aanbellen en ook nog eens aankloppen. Erg klantonvriendelijk als je het mij vraagt. De tweede afspraak kon pas een week later ingepland worden. Vervelend maar was dan niet anders.
Afspraak nummer 2: tussen 12.00 & 16.00 thuis zitten wachten op de monteur. Bijna 16.00 en nog steeds niemand.. dit keer belde mijn man met AVglas en er werd ons verteld dat we op de lijst staan en dat de monteur even contact op neemt als hij onderweg is. Mijn man heeft daarna nog 2 keer gebeld omdat er maar niet gebeld werd. Telkens werd hem verteld dat de monteur ons echt zou bellen. Uit eindelijk hadden wij om 19.00 een gemiste oproep van de monteur (Op kerstavond). De monteur is niet langs geweest en wij hebben verder helemaal niks meer gehoord van AV Glas. Onze tip: Ga voor een ander bedrijf.
ACHTER.J
|Gaarne even aandacht.Op.16-08.Is de vertegenwoordiger aan de deur geweest .8.uur 40.geklopt en aan gebeld.Maar ik van de bovenste verdieping moet komen en ik beneden was .Was hij al vertrokken.bedankt voor het bezoek.vrg.
Zaandam
|slechte ervaring met AV Glas; als de glaszetter geconfronteerd met eigen fout werd, werd hij heel agressief; en AV Glas is duur