De kwaliteit van aftersales, of hoe ga je met je klanten om. Wij rijden een Volkswagen Lupo; ten tijde van de vorstperiode van februari dit jaar is de motor vastgelopen doordat de carterontluchting was bevroren. Na informatie te hebben ingewonnen blijkt dit een wezenlijke constructiefout van Volkswagen te zijn. De Volkswagen importeur heeft zich vervolgens achter van alles en nog wat verscholen en ontrekt zich aan haar verantwoordelijkheid. Daar waar bekende Aziatische merken een "recall" actie houden voor een (vermoedelijke) constructiefout, wacht Pon (en Vokswagen) net zo lang totdat de wettelijke termijn van 10 jaar verstreken is en laat men de klant zitten met de gebakken peren.
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|De kwaliteit van aftersales, of hoe ga je met je klanten om.
Wij rijden een Volkswagen Lupo; ten tijde van de vorstperiode van februari dit jaar is de motor vastgelopen doordat de carterontluchting was bevroren. Na informatie te hebben ingewonnen blijkt dit een wezenlijke constructiefout van Volkswagen te zijn. De Volkswagen importeur heeft zich vervolgens achter van alles en nog wat verscholen en ontrekt zich aan haar verantwoordelijkheid. Daar waar bekende Aziatische merken een "recall" actie houden voor een (vermoedelijke) constructiefout, wacht Pon (en Vokswagen) net zo lang totdat de wettelijke termijn van 10 jaar verstreken is en laat men de klant zitten met de gebakken peren.