Ik heb hier in september 2019 een auto gekocht waarbij mij 2 zaken ontzettend zijn tegen gevallen. Na een week rijden in mijn auto merkte ik dat de hondenlucht (ik dacht, de lucht van de vorige eigenaar) niet verdween. Ook was de gehele achterbank plakkerig. Wij verkozen professionele reiniging boven schoon laten maken door de desbetreffende garage (wat zijn wel aanboden). De meneer van het schoonmaakbedrijf zei dat hij nog nooit zoveel vuil uit bekleding heeft gehaald, terwijl de auto slechts 3 jaar oud is. De bekleding is overgespoten met een zwart goedje, wat de vlekken wegwerkt. Onder dit zwarte goedje kwamen vlekken tevoorschijn, die er tot op de dag van vandaag niet uit zijn en de geur in de auto hangt er ook nog steeds.
Het tweede punt is dat ik bij de aankoop een prijs heb afgesproken waarbij een grote beurt inzat. De desbetreffende garage (Heije) zou mijn auto een grote beurt geven voordat hij rijklaar werd gemaakt om mee te nemen.
Nu blijkt, wanneer ik na een half jaar mijn auto een kleine beurt laat geven door mijn eigen, huidige garage, dat de filters en bougies niet zijn vervangen en dit dus weer hoognodig was. Geen grote beurt gegeven dus in september, zoals de afspraak was.
Jammer, deze ervaringen maken dat ik deze garage opnieuw zou aanbevelen, de auto die ik bij ze kocht heeft me nog een hoop extra gekost achteraf.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
autobedrijf met een een SUPER service!! Ze maken waar wat ze beloven. Wij hebben afgelopen December een tweedehands gekocht bij dit bedrijf en na een paar weken begon het lampje met een motorblok te branden gebeld en kon hem brengen ze hebben hem een week gehad is zelfs nog naar een opeldealer geweest maar konden niets vinden. Gereset en wij kregen hem terug. Na een week moesten wij plots om de 300 á 350 km olie bijvullen en na een paar dagen begon weer het lampje te branden gebeld breng hem maar. Donderdags gebracht vrijdags werden gebeld door het bedrijf dat onze motor was overleden maar ze hadden inmiddels al een ander motorblok besteld met 25000 km minder dan ons eigen motorblok. Woensdag werden we gebeld dat de auto weer klaar compleet met nieuw blok en weer kregen we 3 maand garantie! Dat is toch SUPER!!!! Een week later werden we door de eigenaar van de garage gebeld hoe of het met de auto was wij vertelden dat alles naar zin was en dat hij prima reed. We hebben toen besloten om het bedrijf te verblijden met een bloemetje dit vonden wij toch wel zeer gepast. Zaterdags laten bezorgen 's Maandags kregen we een telefoontje dat we hartelijk bedankt werden voor het bloemetje. Wij vertelden dat wij dit toch wel op zijn plaats vonden aangezien zij ons een SUPERSERVIVE hebben verleend. Meestal hoor je wel de slechte dingen als bedrijf zijnde maar een compliment zit er niet echt gauw in vandaar dat wij hebben besloten dat bedrijven ook mogen horen en weten als het een hele goede service verleend.
2 Reviews Plaats review
Marleen
|Ik heb hier in september 2019 een auto gekocht waarbij mij 2 zaken ontzettend zijn tegen gevallen. Na een week rijden in mijn auto merkte ik dat de hondenlucht (ik dacht, de lucht van de vorige eigenaar) niet verdween. Ook was de gehele achterbank plakkerig. Wij verkozen professionele reiniging boven schoon laten maken door de desbetreffende garage (wat zijn wel aanboden). De meneer van het schoonmaakbedrijf zei dat hij nog nooit zoveel vuil uit bekleding heeft gehaald, terwijl de auto slechts 3 jaar oud is. De bekleding is overgespoten met een zwart goedje, wat de vlekken wegwerkt. Onder dit zwarte goedje kwamen vlekken tevoorschijn, die er tot op de dag van vandaag niet uit zijn en de geur in de auto hangt er ook nog steeds.
Het tweede punt is dat ik bij de aankoop een prijs heb afgesproken waarbij een grote beurt inzat. De desbetreffende garage (Heije) zou mijn auto een grote beurt geven voordat hij rijklaar werd gemaakt om mee te nemen.
Nu blijkt, wanneer ik na een half jaar mijn auto een kleine beurt laat geven door mijn eigen, huidige garage, dat de filters en bougies niet zijn vervangen en dit dus weer hoognodig was. Geen grote beurt gegeven dus in september, zoals de afspraak was.
Jammer, deze ervaringen maken dat ik deze garage opnieuw zou aanbevelen, de auto die ik bij ze kocht heeft me nog een hoop extra gekost achteraf.
Trendbox Panel
|autobedrijf met een een SUPER service!! Ze maken waar wat ze beloven.
Wij hebben afgelopen December een tweedehands gekocht bij dit bedrijf en na een paar weken begon het lampje met een motorblok te branden gebeld en kon hem brengen ze hebben hem een week gehad is zelfs nog naar een opeldealer geweest maar konden niets vinden. Gereset en wij kregen hem terug. Na een week moesten wij plots om de 300 á 350 km olie bijvullen en na een paar dagen begon weer het lampje te branden gebeld breng hem maar. Donderdags gebracht vrijdags werden gebeld door het bedrijf dat onze motor was overleden maar ze hadden inmiddels al een ander motorblok besteld met 25000 km minder dan ons eigen motorblok. Woensdag werden we gebeld dat de auto weer klaar compleet met nieuw blok en weer kregen we 3 maand garantie! Dat is toch SUPER!!!! Een week later werden we door de eigenaar van de garage gebeld hoe of het met de auto was wij vertelden dat alles naar zin was en dat hij prima reed. We hebben toen besloten om het bedrijf te verblijden met een bloemetje dit vonden wij toch wel zeer gepast. Zaterdags laten bezorgen 's Maandags kregen we een telefoontje dat we hartelijk bedankt werden voor het bloemetje. Wij vertelden dat wij dit toch wel op zijn plaats vonden aangezien zij ons een SUPERSERVIVE hebben verleend. Meestal hoor je wel de slechte dingen als bedrijf zijnde maar een compliment zit er niet echt gauw in vandaar dat wij hebben besloten dat bedrijven ook mogen horen en weten als het een hele goede service verleend.