Ben door een medewerker van Dago Doetinchem zeer kortaf en zelfs asociaal telefonisch te woord gestaan. Het ging over het inleveren van tijdelijk vervoer die ingezet was door mijn lease maatschappij. De werknemer sprak mij, buiten afspraken die ik met de lease maatschappij had, zeer kortaf aan over het retour doen van deze auto en dreigde zelfs met kosten die ''voor mijn kop'' zouden zijn als ik de auto niet direct zou inleveren. Aangezien het hier om een lesaseauto gaat ben ik hierin totaal geen partij, dit is tussen de Dago en mijn lease maatschappij. Om zonder enige juiste info zo tegen klanten tekeer te gaan vind ik ver buiten proporties en onacceptabel.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Peter holkenborg
|
Heb zelf een mooie tiguan r line uit 2018. Had bij jullie een mooie r line gezien uit 2020, prijs was €42000 .
Ik had bij jullie ook een zelfde tiguan te koop zien staan uit 2018 met allerlei opties er op en aan wat ik ook heb! en die kostte €32500. Heb ik inruil offerte gevraagd en viel bijna van m'n stoel. Voor mijn auto kreeg ik maar €24000 en moest ruim €18000 bijbetalen voor 2 jaar jonger. U zult wel begrijpen dat ik nu ergens anders ga zoeken .
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rudie
|
Bij Dago een auto gekocht voor de vakantie, inclusief Dago Pluspakket, 14 maanden garantie, volledige ontzorging; klinkt prima. Verkoper heeft netjes geholpen en wij hebben een leuke deal gesloten, verkoopkant is dus prima, waarvoor credits.
Vorige week maandag de auto opgehaald, met gebak, wederom prima.
Afgelopen vrijdag met pech stil komen te staan met de auto, na 5 keer moeizaam starten, liep het beestje weer (Polo uit 2010). Zaterdag dus maar eens uit laten lezen bij de lokale garage. Airco storing, motorstoring & multifunctiestoring aanwezig in het geheugen. Deze monteur heeft de auto toen ook maar helemaal bekeken en kwam een flink aantal verborgen gebreken tegen. Multiriem heel slecht, remmen voor slecht, 1 achterband slecht, schokbrekerhoes kapot, roestrand op de remschijf. Er is dus met het afleveren helemaal nergens naar gekeken. Die zelfde zaterdagochtend met dat lijstje terug naar Dago, waarna een monteur deze problemen heeft vastgesteld. Meteen een andere auto geeist, door alle gebreken vertrouwen in de auto & dealer compleet kwijt.
Maandag dus contact gezocht, meerdere keren, om het proces misschien wat te versnellen, enfin, maandagmiddag een gesprek van anderhalf uur gehad met de aftersales manager over de oplossing, dit was geen gesprek, maar een discussie. Absoluut niet hoe je met klanten om gaat, uiteraard niet tot een oplossing gekomen omdat ik (de KLANT) het er niet mee eens was.
Toen Volkswagen klantenservice gebeld, proberen te bemiddelen, daarna wilde de aftersales manager nog minder oplossen dan de avond ervoor. De maat was voor mij vol. Ik heb de koop terug laten draaien, wat dan weer vrij makkelijk ging.
Al met al een zeer slechte ervaring. Je koopt een auto met een afleverpakket en vervolgens is daar dus een monteur in de garage die zijn werk niet doet. Laat je auto dus nakijken of alles wel gedaan is, want ze vinken gewoon af in de boekjes dat het "gecontroleerd is".
Voor mij nooit meer DAGO, gelukkig zit Autohaas in Apeldoorn, met goede occasions, goede service, nooit gezeur & als er wat is, lossen ze het meteen op zonder ellenlange discussies.
Bij wie kan ik trouwens de rekening indienen voor het advies/werk van de lokale monteur? Als die niet had gekeken, waren we nooit achter deze problemen gekomen en was ik er na de garantie pas achter gekomen, en had ik daar dus de volle mep voor kunnen betalen!
3 Reviews Plaats review
Stefan Jansen
|Ben door een medewerker van Dago Doetinchem zeer kortaf en zelfs asociaal telefonisch te woord gestaan. Het ging over het inleveren van tijdelijk vervoer die ingezet was door mijn lease maatschappij. De werknemer sprak mij, buiten afspraken die ik met de lease maatschappij had, zeer kortaf aan over het retour doen van deze auto en dreigde zelfs met kosten die ''voor mijn kop'' zouden zijn als ik de auto niet direct zou inleveren. Aangezien het hier om een lesaseauto gaat ben ik hierin totaal geen partij, dit is tussen de Dago en mijn lease maatschappij. Om zonder enige juiste info zo tegen klanten tekeer te gaan vind ik ver buiten proporties en onacceptabel.
Peter holkenborg
|Heb zelf een mooie tiguan r line uit 2018. Had bij jullie een mooie r line gezien uit 2020, prijs was €42000 .
Ik had bij jullie ook een zelfde tiguan te koop zien staan uit 2018 met allerlei opties er op en aan wat ik ook heb! en die kostte €32500. Heb ik inruil offerte gevraagd en viel bijna van m'n stoel. Voor mijn auto kreeg ik maar €24000 en moest ruim €18000 bijbetalen voor 2 jaar jonger. U zult wel begrijpen dat ik nu ergens anders ga zoeken .
Rudie
|Bij Dago een auto gekocht voor de vakantie, inclusief Dago Pluspakket, 14 maanden garantie, volledige ontzorging; klinkt prima. Verkoper heeft netjes geholpen en wij hebben een leuke deal gesloten, verkoopkant is dus prima, waarvoor credits.
Vorige week maandag de auto opgehaald, met gebak, wederom prima.
Afgelopen vrijdag met pech stil komen te staan met de auto, na 5 keer moeizaam starten, liep het beestje weer (Polo uit 2010). Zaterdag dus maar eens uit laten lezen bij de lokale garage. Airco storing, motorstoring & multifunctiestoring aanwezig in het geheugen. Deze monteur heeft de auto toen ook maar helemaal bekeken en kwam een flink aantal verborgen gebreken tegen. Multiriem heel slecht, remmen voor slecht, 1 achterband slecht, schokbrekerhoes kapot, roestrand op de remschijf. Er is dus met het afleveren helemaal nergens naar gekeken. Die zelfde zaterdagochtend met dat lijstje terug naar Dago, waarna een monteur deze problemen heeft vastgesteld. Meteen een andere auto geeist, door alle gebreken vertrouwen in de auto & dealer compleet kwijt.
Maandag dus contact gezocht, meerdere keren, om het proces misschien wat te versnellen, enfin, maandagmiddag een gesprek van anderhalf uur gehad met de aftersales manager over de oplossing, dit was geen gesprek, maar een discussie. Absoluut niet hoe je met klanten om gaat, uiteraard niet tot een oplossing gekomen omdat ik (de KLANT) het er niet mee eens was.
Toen Volkswagen klantenservice gebeld, proberen te bemiddelen, daarna wilde de aftersales manager nog minder oplossen dan de avond ervoor. De maat was voor mij vol. Ik heb de koop terug laten draaien, wat dan weer vrij makkelijk ging.
Al met al een zeer slechte ervaring. Je koopt een auto met een afleverpakket en vervolgens is daar dus een monteur in de garage die zijn werk niet doet. Laat je auto dus nakijken of alles wel gedaan is, want ze vinken gewoon af in de boekjes dat het "gecontroleerd is".
Voor mij nooit meer DAGO, gelukkig zit Autohaas in Apeldoorn, met goede occasions, goede service, nooit gezeur & als er wat is, lossen ze het meteen op zonder ellenlange discussies.
Bij wie kan ik trouwens de rekening indienen voor het advies/werk van de lokale monteur? Als die niet had gekeken, waren we nooit achter deze problemen gekomen en was ik er na de garantie pas achter gekomen, en had ik daar dus de volle mep voor kunnen betalen!