alleen wat echt nodig is om de auto door de apk heen te krijgen, wordt geadviseerd. Zelfs als je een vrouw bent krijg je eerlijk advies....dat is zeker niet overal zo. Ik kom er al jaren en iedereen in mijn omgeving die geen lease-auto hebben maar gewoon zelf hard moeten werken om een goedkope auto te kunnen rijden, hebben deze ervaring.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies
|
In januari 2019 bij Bogers een Kia Picanto van 2,5 jaar oud en weinig km gekocht voor € 10.700,-. In juni startte deze niet en is er een nieuwe accu in gezet (garantie). Binnen 4 jaar start hij weer niet: moet er weer een nieuwe accu in. Volgens verkoper ligt dat aan corona dat veel accu's het begeven. Maar mijn auto is blijven rijden dus dat is onzin. Of ik even € 345,- voor een nieuwe accu betaal, die ook niet eens op voorraad ligt... nadat ik vorig jaar al ca. € 800,- aan onderhoud kwijt was.... Nee ik haal wel een accu bij Delta Accu's voor € 165,- die er meteen in wordt gezet. Wij wilden misschien gaan voor een grotere Kia gezinsauto, maar in ieder geval niet bij Bogers!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
V. Fransen
|
Bij Bogers een occassion gekocht. Autobedrijf komt zijn afspraken na. Levert nette occasions af en is ook hierin enorm klantgericht.
Wij bevelen Bogers dan ook aan iedereen aan!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mark
|
Nissan Bogers beveel ik niet aan. Wat een waardeloze eerste kennismaking met dit bedrijf. Als je zo met je potentiële klanten omgaat dan ben je echt een waardeloos bedrijf ( en dan zeg ik het nog netjes).
Doordeweeks contact gehad omtrent serieuze interesse in een auto en een proefrit afspraak gemaakt. In dit gesprek ook aangegeven dat je van ver moet komen maar wel serieuze interesse had in een auto, hier was begrip voor.
Nu 1 dag van te voren om 17:30 bellen ze je doodleuk op met de mededeling dat de auto is verkocht.
Als je op deze manier zaken moet doen en dat gemaakte afspraken met een klant totaal niks waard zijn dan ben je diep gezonken.
Bespaar je de tijd en moeite en geef hier niet je zuur verdiende geld uit. Want als ze op deze manier al hun afspraken niet na komen dan zullen ze de afspraken die worden gedaan na aankoop van een auto of andere service ook totaal niks waard zijn.
Bezint eer ge begint.
Het meest nette wat ze hadden kunnen doen is de andere potentiële kopers mede delen dat er al een andere geïnteresseerden voor was en dat deze logischerwijs voorrang had. Op deze manier doe je op een nette manier zaken. Een afspraak is immers een afspraak.
Ons zie je hier iig nooit meer terug al zouden we een auto gratis krijgen. De aankoop van een auto draait ook om een stuk vertouwen en dat vertrouwen is door deze actie compleet weg.
Nog wel een tip Nissan Bogers kan de naam beter veranderen in Nissan Bogus ( vertaling vals,onecht).
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
goede service en nakomen van afspraken ik vind de prijzen voor een onderhoudsbeurt aan de hoge kant, maar deze worden opgelegd door de fabrikant
5 Reviews Plaats review
Corien
|alleen wat echt nodig is om de auto door de apk heen te krijgen, wordt geadviseerd. Zelfs als je een vrouw bent krijg je eerlijk advies....dat is zeker niet overal zo. Ik kom er al jaren en iedereen in mijn omgeving die geen lease-auto hebben maar gewoon zelf hard moeten werken om een goedkope auto te kunnen rijden, hebben deze ervaring.
Annelies
|In januari 2019 bij Bogers een Kia Picanto van 2,5 jaar oud en weinig km gekocht voor € 10.700,-. In juni startte deze niet en is er een nieuwe accu in gezet (garantie). Binnen 4 jaar start hij weer niet: moet er weer een nieuwe accu in. Volgens verkoper ligt dat aan corona dat veel accu's het begeven. Maar mijn auto is blijven rijden dus dat is onzin. Of ik even € 345,- voor een nieuwe accu betaal, die ook niet eens op voorraad ligt... nadat ik vorig jaar al ca. € 800,- aan onderhoud kwijt was.... Nee ik haal wel een accu bij Delta Accu's voor € 165,- die er meteen in wordt gezet. Wij wilden misschien gaan voor een grotere Kia gezinsauto, maar in ieder geval niet bij Bogers!
V. Fransen
|Bij Bogers een occassion gekocht. Autobedrijf komt zijn afspraken na. Levert nette occasions af en is ook hierin enorm klantgericht.
Wij bevelen Bogers dan ook aan iedereen aan!
Mark
|Nissan Bogers beveel ik niet aan. Wat een waardeloze eerste kennismaking met dit bedrijf. Als je zo met je potentiële klanten omgaat dan ben je echt een waardeloos bedrijf ( en dan zeg ik het nog netjes).
Doordeweeks contact gehad omtrent serieuze interesse in een auto en een proefrit afspraak gemaakt. In dit gesprek ook aangegeven dat je van ver moet komen maar wel serieuze interesse had in een auto, hier was begrip voor.
Nu 1 dag van te voren om 17:30 bellen ze je doodleuk op met de mededeling dat de auto is verkocht.
Als je op deze manier zaken moet doen en dat gemaakte afspraken met een klant totaal niks waard zijn dan ben je diep gezonken.
Bespaar je de tijd en moeite en geef hier niet je zuur verdiende geld uit. Want als ze op deze manier al hun afspraken niet na komen dan zullen ze de afspraken die worden gedaan na aankoop van een auto of andere service ook totaal niks waard zijn.
Bezint eer ge begint.
Het meest nette wat ze hadden kunnen doen is de andere potentiële kopers mede delen dat er al een andere geïnteresseerden voor was en dat deze logischerwijs voorrang had. Op deze manier doe je op een nette manier zaken. Een afspraak is immers een afspraak.
Ons zie je hier iig nooit meer terug al zouden we een auto gratis krijgen. De aankoop van een auto draait ook om een stuk vertouwen en dat vertrouwen is door deze actie compleet weg.
Nog wel een tip Nissan Bogers kan de naam beter veranderen in Nissan Bogus ( vertaling vals,onecht).
Trendbox Panel
|goede service en nakomen van afspraken
ik vind de prijzen voor een onderhoudsbeurt aan de hoge kant, maar deze worden opgelegd door de fabrikant