Helaas moest ik een auto kopen.
Ben zeer goed geholpen door Lars en heeft mij oprecht goed gedviseerd.
Mooie deal gesloten en de gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen.
Ik kwam vroeger al jaren bij Bochane. Maar na een uitstapje naar VW toch weer terug naar Renault.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jasper Bakker
|
Ik ben inmiddels helemaal klaar met Renault Garage Bochane. Na meerdere keren mis te zijn gegaan, ligt de frustratie bij mij inmiddels torenhoog. Vandaag ben ik boos weggelopen na wederom het niet nakomen van afspraken.
Ik had speciaal tijd vrijgemaakt om mijn auto vroeg in de ochtend bij de garage af te zetten. Bij het afgeven van de sleutels werd mij echter verteld dat er geen afspraak gepland stond voor mijn auto. Oke, dat er iets misgaat kan ik begrijpen, maar de manier waarop de garage dit afhandelt is ronduit belachelijk.
Ondanks dat ik bewijs heb laten zien, zoals mijn belgeschiedenis waaruit blijkt dat ik in contact ben geweest met de garage en gedetailleerde informatie over de planning die ik alleen kon weten door direct met hen te spreken, werd er niets gedaan. Zelfs toen ik vertelde dat er een leenfiets voor mij beschikbaar gesteld zou worden, werd er botweg gezegd dat ze mijn auto NIET zouden aannemen.
Het niveau van klantvriendelijkheid was bedroevend laag. De enige oplossing die mij werd geboden, was het plannen van een nieuwe afspraak die weer anderhalve maand vooruitgeschoven werd. Dit is niet de eerste keer dat het misgaat.
De keer hiervoor was het ook al raak: onderdelen onder de motorkap waren niet goed of helemaal niet gemonteerd, de luchtfilter was totaal losgekoppeld van het gasklephuis. En daarvoor was het ook iedere keer weer een drama met slechte of incomplete service.
Ik ben meer dan klaar met deze garage en zal iedereen afraden om hierheen te gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid
|
Ik ben dik tevreden met de aankoop ,ben goed/ leuk geholpen door Lars.
We hebben er een eindje voor moeten rijden maar dat was 't wel waard. Top!!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Raymond J
|
Ik heb vorige week zaterdag een Kadjar gekocht en het koopcontract getekend. Frank heeft mij toen veel beloofd en dacht dat als hij maar 80% nakomt wat ie zegt ben ik dik tevreden. Echter het werd geen 80% maar 100% Frank je bent top.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
goed bedrijf met gemotiveerd personeel Ik rijd zelf in een lease auto en kan dus de kosten niet toetsen.
5 Reviews Plaats review
Marc
|Helaas moest ik een auto kopen.
Ben zeer goed geholpen door Lars en heeft mij oprecht goed gedviseerd.
Mooie deal gesloten en de gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen.
Ik kwam vroeger al jaren bij Bochane. Maar na een uitstapje naar VW toch weer terug naar Renault.
Jasper Bakker
|Ik ben inmiddels helemaal klaar met Renault Garage Bochane. Na meerdere keren mis te zijn gegaan, ligt de frustratie bij mij inmiddels torenhoog. Vandaag ben ik boos weggelopen na wederom het niet nakomen van afspraken.
Ik had speciaal tijd vrijgemaakt om mijn auto vroeg in de ochtend bij de garage af te zetten. Bij het afgeven van de sleutels werd mij echter verteld dat er geen afspraak gepland stond voor mijn auto. Oke, dat er iets misgaat kan ik begrijpen, maar de manier waarop de garage dit afhandelt is ronduit belachelijk.
Ondanks dat ik bewijs heb laten zien, zoals mijn belgeschiedenis waaruit blijkt dat ik in contact ben geweest met de garage en gedetailleerde informatie over de planning die ik alleen kon weten door direct met hen te spreken, werd er niets gedaan. Zelfs toen ik vertelde dat er een leenfiets voor mij beschikbaar gesteld zou worden, werd er botweg gezegd dat ze mijn auto NIET zouden aannemen.
Het niveau van klantvriendelijkheid was bedroevend laag. De enige oplossing die mij werd geboden, was het plannen van een nieuwe afspraak die weer anderhalve maand vooruitgeschoven werd. Dit is niet de eerste keer dat het misgaat.
De keer hiervoor was het ook al raak: onderdelen onder de motorkap waren niet goed of helemaal niet gemonteerd, de luchtfilter was totaal losgekoppeld van het gasklephuis. En daarvoor was het ook iedere keer weer een drama met slechte of incomplete service.
Ik ben meer dan klaar met deze garage en zal iedereen afraden om hierheen te gaan.
Ingrid
|Ik ben dik tevreden met de aankoop ,ben goed/ leuk geholpen door Lars.
We hebben er een eindje voor moeten rijden maar dat was 't wel waard. Top!!!
Raymond J
|Ik heb vorige week zaterdag een Kadjar gekocht en het koopcontract getekend. Frank heeft mij toen veel beloofd en dacht dat als hij maar 80% nakomt wat ie zegt ben ik dik tevreden. Echter het werd geen 80% maar 100% Frank je bent top.
Trendbox Panel
|goed bedrijf met gemotiveerd personeel
Ik rijd zelf in een lease auto en kan dus de kosten niet toetsen.