Verkoper is niet eerlijk naar de klant toe belt niet terug als hij der beloofd en komt zijn afspraak niet na en zegt dan als
Je zelf terug belt dat de auto plots verkocht is maar vier dagen later staat hij nog steeds te koop!!
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
L b
|
Ik wilde een outlander kopen
En een mercedes gla 200 inruilen
Omdat zijn broer op vacantie was kon hij geen iruil prijs geven.
Hij moest daar zijnbroer over bellen.en zou mij maandag na het qeekend terugbellen voor een inruil prijs en afspraak
Het is nu 10 dagen later en nog niet gebeld..... wat een zeer onvriendelijk ondeskundig en knullig bedrijf
Ik ga daar zeker en dat is zeer zeker nooit meer terug
Zelfs niet voor nieuwe banden
Wanr daar is romar ook francheizer van profiel tire center
Ga zo door romar dan hou je zeker weinig klanten over
Onze hele familie en vrienden bent u bij deze kwijt
Veel sucses
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Peter van Wingerden
|
Vanochtend na afspraak op bezoek bij auto Romar voor een proefrit in een Mercedes slk 350.
Daar aangekomen gemeld bij de balie gemeld dan we een afspraak hadden voor een proefrit .kregen we te horen dat de auto weg was voor een proefrit en het verzoek om te wachten in de koffie hoek. Een half uur gewacht en in tussen onze auto laten beoordelen was prima en netjes en een mooie inruil prijs geboden. Komt de Mercedes terug 10 minuten gewacht op de?verkoper komt hij terug met de mededeling sorry je hebt pech gehad hij is verkocht en ik zeg dat kan toch niet je verkoopt de auto voor onze neus aan iemand die zonder afspraak binnen komt wandelen en wij met een afspraak komen voor niks. Ik vind dat niet kunnen.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Trendbox Panel
|
Een 10 met een griffel. Het is een eerlijk bedrijf gerund door 2 broers. Onze auto is nu 7 jaar en de duurste servicebeurt is € 325 geweest. Eind van het jaar komt er een dure beurt aan en dat hebben ze al verteld ivm vervangen distributiesnaar. De volgende auto komt daar weer vandaan
4 Reviews Plaats review
Ik
|Verkoper is niet eerlijk naar de klant toe belt niet terug als hij der beloofd en komt zijn afspraak niet na en zegt dan als
Je zelf terug belt dat de auto plots verkocht is maar vier dagen later staat hij nog steeds te koop!!
L b
|Ik wilde een outlander kopen
En een mercedes gla 200 inruilen
Omdat zijn broer op vacantie was kon hij geen iruil prijs geven.
Hij moest daar zijnbroer over bellen.en zou mij maandag na het qeekend terugbellen voor een inruil prijs en afspraak
Het is nu 10 dagen later en nog niet gebeld..... wat een zeer onvriendelijk ondeskundig en knullig bedrijf
Ik ga daar zeker en dat is zeer zeker nooit meer terug
Zelfs niet voor nieuwe banden
Wanr daar is romar ook francheizer van profiel tire center
Ga zo door romar dan hou je zeker weinig klanten over
Onze hele familie en vrienden bent u bij deze kwijt
Veel sucses
Peter van Wingerden
|Vanochtend na afspraak op bezoek bij auto Romar voor een proefrit in een Mercedes slk 350.
Daar aangekomen gemeld bij de balie gemeld dan we een afspraak hadden voor een proefrit .kregen we te horen dat de auto weg was voor een proefrit en het verzoek om te wachten in de koffie hoek. Een half uur gewacht en in tussen onze auto laten beoordelen was prima en netjes en een mooie inruil prijs geboden. Komt de Mercedes terug 10 minuten gewacht op de?verkoper komt hij terug met de mededeling sorry je hebt pech gehad hij is verkocht en ik zeg dat kan toch niet je verkoopt de auto voor onze neus aan iemand die zonder afspraak binnen komt wandelen en wij met een afspraak komen voor niks. Ik vind dat niet kunnen.
Trendbox Panel
|Een 10 met een griffel.
Het is een eerlijk bedrijf gerund door 2 broers. Onze auto is nu 7 jaar en de duurste servicebeurt is € 325 geweest. Eind van het jaar komt er een dure beurt aan en dat hebben ze al verteld ivm vervangen distributiesnaar. De volgende auto komt daar weer vandaan