Vanmorgen ben ik op een professionele manier geholpen door Sandra Blok. Wat een vriendelijkheid, niets was te veel. Ik kwam alleen voor een amping matras, maar ging met heel wat toebehoren de winkel uit. Dat kwam door haar uitstekende, deskundige uitleg .
Nog hartelijk bedankt!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Bart
|
Vanmorgen afspraak met Sandra Blok. Zij heeft ons enorm goed geïnformeerd , met veel geduld, alle tijd en duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk.
Mede dank zij haar goede advies hebben wij een boxspring gekocht.
Wij zien uit naar de levering.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sluijter
|
Wordt het een beetje beu, ruim 2 weken geleden auping bedje geleverd gekregen (7000 euro) verkeerde molton voor split topper geleverd. Wordt hersteld wordt gezegd maar leverancier doet er lang over!!! Interesseert mij geen moer ik heb met Auping te maken en niet met toeleverancier!!! Auping haal het gewoon op en lever het !!! Foei slechte service!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Soraya Norani
|
David heeft ons top geholpen. Prima service. Vakkundig advies. Voordat we t wisten liepen we weer de toko uit na een aanschaf van een perfect bed, matrassen, kussens, moltons én hoezen. David bedankt voor je hulp.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mac Muller
|
Wij werden zeer vriendelijk en vakkundig geadviseerd en geholpen door Sandra. Dankzij haar suggesties hebben we een goede keuze kunnen maken.
21 Reviews Plaats review
Francine van Os
|Vanmorgen ben ik op een professionele manier geholpen door Sandra Blok. Wat een vriendelijkheid, niets was te veel. Ik kwam alleen voor een amping matras, maar ging met heel wat toebehoren de winkel uit. Dat kwam door haar uitstekende, deskundige uitleg .
Nog hartelijk bedankt!
Bart
|Vanmorgen afspraak met Sandra Blok. Zij heeft ons enorm goed geïnformeerd , met veel geduld, alle tijd en duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk.
Mede dank zij haar goede advies hebben wij een boxspring gekocht.
Wij zien uit naar de levering.
Sluijter
|Wordt het een beetje beu, ruim 2 weken geleden auping bedje geleverd gekregen (7000 euro) verkeerde molton voor split topper geleverd. Wordt hersteld wordt gezegd maar leverancier doet er lang over!!! Interesseert mij geen moer ik heb met Auping te maken en niet met toeleverancier!!! Auping haal het gewoon op en lever het !!! Foei slechte service!!
Soraya Norani
|David heeft ons top geholpen. Prima service. Vakkundig advies. Voordat we t wisten liepen we weer de toko uit na een aanschaf van een perfect bed, matrassen, kussens, moltons én hoezen. David bedankt voor je hulp.
Mac Muller
|Wij werden zeer vriendelijk en vakkundig geadviseerd en geholpen door Sandra. Dankzij haar suggesties hebben we een goede keuze kunnen maken.