storingen uitlezen halfuurtje-factuurtje Nu staat dit Audi centrum in Breda e.o. reeds bekend als arrogant, niet klantgericht en schreeuwend duur, dus ik was gewaarschuwd, maar nu slaan bij mij de stoppen door. Mijn Audi A3 van 2009 had last van een storingsmelding, dus ik ging even bij de dealer langs om de storingen uit te lezen uit het geheugen. Prima (geen kop koffie) of u even wil tekenen. Tekenen? Ja, dat kost ons een halfuurtje en dat kost u dus SLECHTS 59,95!!
Nu laat ik het onderhoud reeds uitvoeren bij een specialistische audi-garage vanwege de schofterig hoge kosten van de dealer en onnodige bijkomende kosten als de motorkap eenmaal open staat, maar deze laatste ervaring bevestigt mijn keuze voor een andere garage vanwege bovenstaande redenen.
Ik ben overigens wel tevreden over de klantgerichtheid en service van het filiaal in Etten-Leur van deze Tilburg-Bastianen groep, dus kennelijk is het filiaal in Breda te ver doorgeschoten in het commercieel uitmelken van de klant. Ik lees op andere beoordelingssites (Autoweek e.d.) dat ik niet de enige klant ben die hier zo over denkt. Ik ben voorgoed klaar met Audi centrum Breda. Ik rijd wel 20 km om voor goede service.
1 Review Plaats review
Tessa_2
|storingen uitlezen halfuurtje-factuurtje
Nu staat dit Audi centrum in Breda e.o. reeds bekend als arrogant, niet klantgericht en schreeuwend duur, dus ik was gewaarschuwd, maar nu slaan bij mij de stoppen door. Mijn Audi A3 van 2009 had last van een storingsmelding, dus ik ging even bij de dealer langs om de storingen uit te lezen uit het geheugen. Prima (geen kop koffie) of u even wil tekenen. Tekenen? Ja, dat kost ons een halfuurtje en dat kost u dus SLECHTS 59,95!!
Nu laat ik het onderhoud reeds uitvoeren bij een specialistische audi-garage vanwege de schofterig hoge kosten van de dealer en onnodige bijkomende kosten als de motorkap eenmaal open staat, maar deze laatste ervaring bevestigt mijn keuze voor een andere garage vanwege bovenstaande redenen.
Ik ben overigens wel tevreden over de klantgerichtheid en service van het filiaal in Etten-Leur van deze Tilburg-Bastianen groep, dus kennelijk is het filiaal in Breda te ver doorgeschoten in het commercieel uitmelken van de klant. Ik lees op andere beoordelingssites (Autoweek e.d.) dat ik niet de enige klant ben die hier zo over denkt. Ik ben voorgoed klaar met Audi centrum Breda. Ik rijd wel 20 km om voor goede service.