Zeer asociale klantenservice! Ik stel vragen naar aanleiding van een email. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze weigeren antwoorden te geven op mijn vragen. Zoiets asociaals nog niet eerder meegemaakt
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Yvonne
|
Wat een waardeloze lease maatschappij, 4 jaar lang gereden met Athlon en dan komt de inname van het eigen risico. Volgens de garage waren het gebruikssporen en mag je er een krasje of deukje in de lak hebben. Maar Athlon wil de auto weer in “Nieuwstaat” terug hebben. Onmogelijk. De kleine deukjes en krasjes zijn gefotografeerd door het “innamebedrijf” en verzekerde nog dat dit een standaard procedure is , niets om je zorgen over te maken. Ze zeggen er alleen niet bij dat de foto’s die ze maken via een app van Athlon worden gemaakt en niet meer op te vragen zijn bij verduidelijking. De foto’s zijn niet te vergroten of te gebruiken als direct bewijs.
Nu komt het inspectie rapport van Athlon met hele andere foto’s de auto is goed gewassen en glimt tijdens het maken van “hun” foto’s, deuken worden ineens uitvergroot, en daar komt het , de deuken zijn zo groot ineens dat je moet betalen!!! Nu wilde ik de deuken vergelijken met het inleverrapport maar dat kan dus niet, die foto’s die gemaakt werden waar wij bij stonden kunnen niet meer terug worden gehaald.
De foto’s die Athlon maakt waar wij niet bijzijn, zijn mooi uitvergroot met de centimeters erbij. Deukjes van 1,5 centimeter werden ineens deuken van 5,5 centimeter. Dit is zo onrechtvaardig en voelt niet goed. En als ik de commentaren lees gebeurd dit dus vaker. Wees gewaarschuwd en neem tijdens de inname zelf ook foto’s maak bewijs dat je kan aantonen dat je deuken en krasjes kan uitvergroten op je eigen foto’s, anders is het zeker dat je bij einde contract ook zeker je eigen risico kwijt bent.
Super slechte service Athlon, zeer slechte geloofwaardigheid.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cynthia
|
Na 4 jaar een trouwe en tevreden klant te zijn geweest heb ik onlangs mijn auto ingeleverd, waarna de ellende is begonnen. Athlon brengt mij schade in rekening die helemaal niet eens op het innamerapport vermeld staat. Ik heb hier inmiddels al meermaals over gebeld en gemaild, maar op mails wordt pas weken later gereageerd en niet eens ingegaan op mijn bezwaar tegen deze onterecht in rekening gebrachte schade. De "klantenservice" is alles behalve service- of klantgericht. Specificaties waarop de schade dan gebaseerd is kunnen niet worden gegeven. Al met al: het is één grote onprofessionele bende daar. Ik zou zeggen ga NOOIT met ze in zee!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Alles liep op rolletjes, totdat je de auto na 5 jaar in moet leveren. Autoschade net constateerde kleine beschadigheden (dat gebeurd na gebruik van 5 jaar), zag er goed uit volgens schadenet, en vervolgens krijg je een rekening van 500 euro? Waarvoor? De auto van binnen en buiten laten wassen en nog is het niet goed? *** Ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in, maar zal nooit meer daar een auto leasen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ricardo
|
Zeer slecht in communiceren waardoor een boete nu 2 keer betaald is (door hun en mijzelf). Dit komt omdat hun per telefoon aangaven dat ik het zelf moest regelen. 15 dagen later (ja hun automatische mail zegt binnen 2 dagen, maar dat is ze nog nooit gelukt..) krijg ik te horen dat ze het gewoon doorbelasten en dat ik het zelf maar mag uitzoeken bij het CJIB. Zeer triest hoe hun communiceren en handelen.
3848 Reviews Plaats review
Maarten
|Zeer asociale klantenservice! Ik stel vragen naar aanleiding van een email. Ze zijn zo overtuigd van hun eigen gelijk dat ze weigeren antwoorden te geven op mijn vragen. Zoiets asociaals nog niet eerder meegemaakt
Yvonne
|Wat een waardeloze lease maatschappij, 4 jaar lang gereden met Athlon en dan komt de inname van het eigen risico. Volgens de garage waren het gebruikssporen en mag je er een krasje of deukje in de lak hebben. Maar Athlon wil de auto weer in “Nieuwstaat” terug hebben. Onmogelijk. De kleine deukjes en krasjes zijn gefotografeerd door het “innamebedrijf” en verzekerde nog dat dit een standaard procedure is , niets om je zorgen over te maken. Ze zeggen er alleen niet bij dat de foto’s die ze maken via een app van Athlon worden gemaakt en niet meer op te vragen zijn bij verduidelijking. De foto’s zijn niet te vergroten of te gebruiken als direct bewijs.
Nu komt het inspectie rapport van Athlon met hele andere foto’s de auto is goed gewassen en glimt tijdens het maken van “hun” foto’s, deuken worden ineens uitvergroot, en daar komt het , de deuken zijn zo groot ineens dat je moet betalen!!! Nu wilde ik de deuken vergelijken met het inleverrapport maar dat kan dus niet, die foto’s die gemaakt werden waar wij bij stonden kunnen niet meer terug worden gehaald.
De foto’s die Athlon maakt waar wij niet bijzijn, zijn mooi uitvergroot met de centimeters erbij. Deukjes van 1,5 centimeter werden ineens deuken van 5,5 centimeter. Dit is zo onrechtvaardig en voelt niet goed. En als ik de commentaren lees gebeurd dit dus vaker. Wees gewaarschuwd en neem tijdens de inname zelf ook foto’s maak bewijs dat je kan aantonen dat je deuken en krasjes kan uitvergroten op je eigen foto’s, anders is het zeker dat je bij einde contract ook zeker je eigen risico kwijt bent.
Super slechte service Athlon, zeer slechte geloofwaardigheid.
Cynthia
|Na 4 jaar een trouwe en tevreden klant te zijn geweest heb ik onlangs mijn auto ingeleverd, waarna de ellende is begonnen. Athlon brengt mij schade in rekening die helemaal niet eens op het innamerapport vermeld staat. Ik heb hier inmiddels al meermaals over gebeld en gemaild, maar op mails wordt pas weken later gereageerd en niet eens ingegaan op mijn bezwaar tegen deze onterecht in rekening gebrachte schade. De "klantenservice" is alles behalve service- of klantgericht. Specificaties waarop de schade dan gebaseerd is kunnen niet worden gegeven. Al met al: het is één grote onprofessionele bende daar. Ik zou zeggen ga NOOIT met ze in zee!!
Jan
|Alles liep op rolletjes, totdat je de auto na 5 jaar in moet leveren. Autoschade net constateerde kleine beschadigheden (dat gebeurd na gebruik van 5 jaar), zag er goed uit volgens schadenet, en vervolgens krijg je een rekening van 500 euro? Waarvoor? De auto van binnen en buiten laten wassen en nog is het niet goed? *** Ik schakel mijn rechtsbijstandverzekering in, maar zal nooit meer daar een auto leasen.
ricardo
|Zeer slecht in communiceren waardoor een boete nu 2 keer betaald is (door hun en mijzelf). Dit komt omdat hun per telefoon aangaven dat ik het zelf moest regelen. 15 dagen later (ja hun automatische mail zegt binnen 2 dagen, maar dat is ze nog nooit gelukt..) krijg ik te horen dat ze het gewoon doorbelasten en dat ik het zelf maar mag uitzoeken bij het CJIB. Zeer triest hoe hun communiceren en handelen.