Ik had een afspraak om mijn haar en make up te laten doen. Ik werd op tijd geholpen door een leerling/stagiaire alleen gingen andere klanten steeds voor, ook klanten die na mij binnen kwamen. Dan werden er bij mij een paar plukken haar gekruld en dan werd dat gestopt om bij iemand anders het haar te wassen. Of “even” de telefoon op te nemen enz. Het gevolg was dat door al die onderbrekingen het veel te lang duurde om mijn haar af te krijgen (ruim een uur) terwijl dat niet had gehoeven. En het haar was nog niet eens volledig in model en was niet wat ik wilde, toen ik richting make up stoel werd gedirigeerd. Andere klanten, ook die na mij binnen kwamen werden wel volledig afgeholpen, bij hen waren er geen onderbrekingen.
Make up werd afgeraffeld , het werd hardhandig aangebracht en natuurlijk ook weer met de nodige onderbrekingen. Ik had aangegeven dat ik uiterlijk 12 uur weg moest zijn, het was inmiddels over twaalven. Steeds wanneer de telefoon ging, nam zij op. Bij 1 telefoontje in het bijzonder bleef ze gezellig kletsen met die persoon. Ondertussen lag ik maar in de stoel te wachten om geholpen te worden. Ik had meerdere malen aangegeven dat ik aan tijd gebonden was, maar dat kon haar kennelijk niet boeien. De personeelsbezetting was krap en dat op een zaterdag, het was alleen astrella zelf, een leerling/stagiaire en een personeelslid/familielid die zich had verslapen en toen ze op kwam dagen ook haar 2 kinderen meenam.
Dus niet alleen werd het aanbrengen van make up onderbroken door telefoontjes maar ook door de nodige discussies die ze moest voeren met de kinderen, En later ook met diens moeder met wie ze duidelijk ruzie aan het maken was. Heel “professioneel ”allemaal.
De valse wimpers aanbrengen kreeg ze niet voor elkaar. Of ze kan het niet , of ze deed het opzettelijk verkeerd (omdat ik eerder had aangegeven dat het kapsel niet was wat ik wilde en voor een bepaalde tijd klaar wilde zijn en ik duidelijk ongeduldig begon te worden).
Beide scenario’s zijn niet goed te praten.
Inmiddels was ik qua tijd flink achtergelopen. Zo erg dat ik de lippen heb gelaten voor wat ze waren, heb later zelf lipstick aangebracht.
Het eindresultaat was wederom verschrikkelijk , ik had voorbeelden van youtube meerdere keren laten zien voor haar en make up en ze doen het compleet tegenovergestelde.
De foundation zag er niet uit, valse wimpers zaten niet goed, je zag de contourstrepen nog zitten. Omdat ik al enorm laat was had ik geen tijd om het te laten corrigeren.
(Later toen ik in de auto zat, liet 1 wimper al los)
Terwijl ik mijn spullen gehaast aan het pakken was en richting kassa liep gaat mevrouw een discussie met mij aan. Dat ik eerder had moeten komen. Waarop ik zei dat als er niet zoveel onderbrekingen waren ik het best had kunnen redden. Ik had 2 uur de tijd als zij daarvan een heel uur aan mijn haar besteden, terwijl ik er niks bijzonders mee wilde dan loop ik natuurlijk uit. Maar nee volgens haar lag het aan mij.
Het is dat ik veel te laat was, anders was ik de discussie graag aangegaan met mw astrella.
Het was voor een bruiloft en haar en make up moesten eigenlijk de hele avond goed blijven zitten Dat is dus niet gelukt. Het haar was halverwege de middag een vogelnest geworden terwijl het daarvoor mooi stijl en zacht was en de ander wimper liet inmiddels ook los.
Wat een mooie avond had moeten worden is uitgelopen op een RAMP.
En ik heb voor al dat prutswerk 90 euro!! mogen betalen.
Kortom ik ga nooit meer naar die tent toe en tenzij je vaste klant bent zou ik het je niet aanraden. Ik had eerde verhalen gehoord dat ze voor haar vaste klanten beter werk aflevert en dat ze bij drukte de boel afraffelen, dat heb ik nu zelf ervaren. ASTRELLA DEN HAAG NOOOIT MEER!!
1 Review Plaats review
Na
|Ik had een afspraak om mijn haar en make up te laten doen. Ik werd op tijd geholpen door een leerling/stagiaire alleen gingen andere klanten steeds voor, ook klanten die na mij binnen kwamen. Dan werden er bij mij een paar plukken haar gekruld en dan werd dat gestopt om bij iemand anders het haar te wassen. Of “even” de telefoon op te nemen enz. Het gevolg was dat door al die onderbrekingen het veel te lang duurde om mijn haar af te krijgen (ruim een uur) terwijl dat niet had gehoeven. En het haar was nog niet eens volledig in model en was niet wat ik wilde, toen ik richting make up stoel werd gedirigeerd. Andere klanten, ook die na mij binnen kwamen werden wel volledig afgeholpen, bij hen waren er geen onderbrekingen.
Make up werd afgeraffeld , het werd hardhandig aangebracht en natuurlijk ook weer met de nodige onderbrekingen. Ik had aangegeven dat ik uiterlijk 12 uur weg moest zijn, het was inmiddels over twaalven. Steeds wanneer de telefoon ging, nam zij op. Bij 1 telefoontje in het bijzonder bleef ze gezellig kletsen met die persoon. Ondertussen lag ik maar in de stoel te wachten om geholpen te worden. Ik had meerdere malen aangegeven dat ik aan tijd gebonden was, maar dat kon haar kennelijk niet boeien. De personeelsbezetting was krap en dat op een zaterdag, het was alleen astrella zelf, een leerling/stagiaire en een personeelslid/familielid die zich had verslapen en toen ze op kwam dagen ook haar 2 kinderen meenam.
Dus niet alleen werd het aanbrengen van make up onderbroken door telefoontjes maar ook door de nodige discussies die ze moest voeren met de kinderen, En later ook met diens moeder met wie ze duidelijk ruzie aan het maken was. Heel “professioneel ”allemaal.
De valse wimpers aanbrengen kreeg ze niet voor elkaar. Of ze kan het niet , of ze deed het opzettelijk verkeerd (omdat ik eerder had aangegeven dat het kapsel niet was wat ik wilde en voor een bepaalde tijd klaar wilde zijn en ik duidelijk ongeduldig begon te worden).
Beide scenario’s zijn niet goed te praten.
Inmiddels was ik qua tijd flink achtergelopen. Zo erg dat ik de lippen heb gelaten voor wat ze waren, heb later zelf lipstick aangebracht.
Het eindresultaat was wederom verschrikkelijk , ik had voorbeelden van youtube meerdere keren laten zien voor haar en make up en ze doen het compleet tegenovergestelde.
De foundation zag er niet uit, valse wimpers zaten niet goed, je zag de contourstrepen nog zitten. Omdat ik al enorm laat was had ik geen tijd om het te laten corrigeren.
(Later toen ik in de auto zat, liet 1 wimper al los)
Terwijl ik mijn spullen gehaast aan het pakken was en richting kassa liep gaat mevrouw een discussie met mij aan. Dat ik eerder had moeten komen. Waarop ik zei dat als er niet zoveel onderbrekingen waren ik het best had kunnen redden. Ik had 2 uur de tijd als zij daarvan een heel uur aan mijn haar besteden, terwijl ik er niks bijzonders mee wilde dan loop ik natuurlijk uit. Maar nee volgens haar lag het aan mij.
Het is dat ik veel te laat was, anders was ik de discussie graag aangegaan met mw astrella.
Het was voor een bruiloft en haar en make up moesten eigenlijk de hele avond goed blijven zitten Dat is dus niet gelukt. Het haar was halverwege de middag een vogelnest geworden terwijl het daarvoor mooi stijl en zacht was en de ander wimper liet inmiddels ook los.
Wat een mooie avond had moeten worden is uitgelopen op een RAMP.
En ik heb voor al dat prutswerk 90 euro!! mogen betalen.
Kortom ik ga nooit meer naar die tent toe en tenzij je vaste klant bent zou ik het je niet aanraden. Ik had eerde verhalen gehoord dat ze voor haar vaste klanten beter werk aflevert en dat ze bij drukte de boel afraffelen, dat heb ik nu zelf ervaren. ASTRELLA DEN HAAG NOOOIT MEER!!