Ik ben best tevreden over het algemeen met diensten .
7.0
Prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Reacties op mailcontact. Mail contacten met de preferred banker gaan stroef. Mails worden onbevredigend beantwoord omdat men onvoldoende op de vraag ingaat, danwel deze (noodgedwongen) moet doorsturen, maar dan vervolgens niet in de gaten houdt of er wel antwoord naar de klant gaat.
Slechte reactie op vragen aan de preferred banker (aanspreekpersoon voor de klant bij de bank) Gemiddeld omdat ze niet boven of onder het gemiddelde uitkomen.
4 Reviews Plaats review
Nefa Dusinovic
|Ik ben best tevreden over het algemeen met diensten .
bron: opiness
Trendbox Panel
|Reacties op mailcontact.
Mail contacten met de preferred banker gaan stroef. Mails worden onbevredigend beantwoord omdat men onvoldoende op de vraag ingaat, danwel deze (noodgedwongen) moet doorsturen, maar dan vervolgens niet in de gaten houdt of er wel antwoord naar de klant gaat.
Trendbox Panel
|...........................
.....................................................................
Trendbox Panel
|Slechte reactie op vragen aan de preferred banker (aanspreekpersoon voor de klant bij de bank)
Gemiddeld omdat ze niet boven of onder het gemiddelde uitkomen.