Ik ‘was’ altijd ontzettend fan van Asos, maar voor de zoveelste keer is gaat er iets fout met mijn bestelling! Ik ben er nu echt klaar mee! Ik heb een bestelling geplaatst met een redelijk hoog bedrag, toen ik mijn pakket binnen kreeg, ontdekte ik dat er een item miste.
Ik heb contact opgenomen met Asos voor eventueel een rebook, of terugbetaling. Echter was het item niet op voorraad, dus koos ik voor een terugbetaling. Een paar dagen later ontvang ik een e-mail met daarin dat mijn account geblokkeerd is, wegens verdachte acties. Dit moet niet gekker worden?! Asos beschuldigd mij van iets, terwijl de fout bij hun ligt! Misschien moeten ze hun eigen medewerkers in het distributiecentrum controleren, want ik (DE KLANT) ben hier de dupe van!
Ik kan niet meer in mijn account en Asos reageert niet op mijn e-mails. Telefonisch zijn ze helaas niet te bereiken.
Ik wenst dit zsm opgelost te hebben en zie snel een terugbetaling tegemoet.
Mijn bestelnummer is: 587944282
BVD.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marc Brouwers
|
Retour zending Asos maar betaling niet retour ontvangen. Asos geeft aan door privacy niet te kunnen aangeven op welk bankrekeningnummer betaling is ontvangen. Einde discussie. Weg geld.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sanne
|
ASOS annuleert je bestelling, maar schrijft wel het geld af. Vervolgens ontkennen ze dat ze het geld afgeschreven hebben en ben jij je geld kwijt. Hun uitleg is: "het is bij de bank 'fout' gegaan, moet je zelf even met je bank gaan bellen"
Top service hoor!! Lekker klantvriendelijk ook NOT
Wacht sinds 31 mei al op m'n 88,39 euro.
Echt belachelijk
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tommie
|
Iets gekocht met kortingscode, wilde het daarna in een kleinere maat en moest 15euro extra betalen omdat de kortingscode maar eenmalig geldig was.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Qq
|
Ik heb een review over asos. Com omdat ik er onlangs hakken had besteld in de sale. Deze kreeg ik echter in een verkeerde maat geleverd. Ondanks dat, werd er een goede service verleend: ik kon de schoenen terug sturen en de verzendkosten werden vergoed en ik kreeg de schoenen in een andere maat opgestuurd. Toch vond ik de schoenen wel wat afwijken van de foto op internet( lichter, grijs; op de site leek het donkergrijs) maar ik heb de schoenen gehouden. De klantenservice is erg goed!
9 Reviews Plaats review
Kim
|Ik ‘was’ altijd ontzettend fan van Asos, maar voor de zoveelste keer is gaat er iets fout met mijn bestelling! Ik ben er nu echt klaar mee! Ik heb een bestelling geplaatst met een redelijk hoog bedrag, toen ik mijn pakket binnen kreeg, ontdekte ik dat er een item miste.
Ik heb contact opgenomen met Asos voor eventueel een rebook, of terugbetaling. Echter was het item niet op voorraad, dus koos ik voor een terugbetaling. Een paar dagen later ontvang ik een e-mail met daarin dat mijn account geblokkeerd is, wegens verdachte acties. Dit moet niet gekker worden?! Asos beschuldigd mij van iets, terwijl de fout bij hun ligt! Misschien moeten ze hun eigen medewerkers in het distributiecentrum controleren, want ik (DE KLANT) ben hier de dupe van!
Ik kan niet meer in mijn account en Asos reageert niet op mijn e-mails. Telefonisch zijn ze helaas niet te bereiken.
Ik wenst dit zsm opgelost te hebben en zie snel een terugbetaling tegemoet.
Mijn bestelnummer is: 587944282
BVD.
Marc Brouwers
|Retour zending Asos maar betaling niet retour ontvangen. Asos geeft aan door privacy niet te kunnen aangeven op welk bankrekeningnummer betaling is ontvangen. Einde discussie. Weg geld.
Sanne
|ASOS annuleert je bestelling, maar schrijft wel het geld af. Vervolgens ontkennen ze dat ze het geld afgeschreven hebben en ben jij je geld kwijt. Hun uitleg is: "het is bij de bank 'fout' gegaan, moet je zelf even met je bank gaan bellen"
Top service hoor!! Lekker klantvriendelijk ook NOT
Wacht sinds 31 mei al op m'n 88,39 euro.
Echt belachelijk
Tommie
|Iets gekocht met kortingscode, wilde het daarna in een kleinere maat en moest 15euro extra betalen omdat de kortingscode maar eenmalig geldig was.
Qq
|Ik heb een review over asos. Com omdat ik er onlangs hakken had besteld in de sale. Deze kreeg ik echter in een verkeerde maat geleverd. Ondanks dat, werd er een goede service verleend: ik kon de schoenen terug sturen en de verzendkosten werden vergoed en ik kreeg de schoenen in een andere maat opgestuurd. Toch vond ik de schoenen wel wat afwijken van de foto op internet( lichter, grijs; op de site leek het donkergrijs) maar ik heb de schoenen gehouden. De klantenservice is erg goed!