Vreselijk . Ga er niet heen. Onvriendelijk, spreken geen woord Nederlands, doen maar wat en zeggen niet wat ze doen. Bij mij is niet alleen m’n nagelriem weggetrokken maar ook omliggend huid. Bleef bloedde en de vrouw lakte er gewoon overheen. Ookal gaf ik meerdere keren aan dat het eerst schoongemaakt moest worden. Had aan 4 nagels wondjes bij de nagelriemen en dus weggetrokken huid. Ik liet
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvonne
|
Vandaag pedicure behandeling gehad.
Door mannelijke collega geholpen wat natuurlijk niet uit moet maken.
- beschadigde huid, brandplek zijkant teen door gebruik van een roterende opzetstuk. Dit aangegeven maar bleef dit gebruiken.
- zijkanten nagels weggeknipt. Weet niet of hij weet welke schade daarmee opgelopen kan worden. Bijv ingegroeid nagels.
- niet egaal gelakt en moest het meerdere keren aanbrengen en opdrogen. Dit lukte steeds niet.
- nagelriemen weggeknipt. Pijnlijk en teveel
- mocht niet pinnen maar contact afrekenen. Gelukkig had ik dit bij mij.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marion
|
Wat heb ik spijt!! De jonge dame was achter haar mondkapje moeilijk te verstaan. Was zeer kortaf. Ze vijlde met haar elektrische vijl de rand van mijn vinger ipv de nagel, wat nogal pijnlijk was. Het vel was van de vinger. Auw! Huid kapot, dit gaat ontsteken. "U moet uw vinger ontspannen" Nou ja! Tijdens de behandeling had ik al spijt. Nagels scheef. Toen ik dit zei kreeg ik een sneer. Tijdens het afrekenen werd de betaling "afgebroken". Nog een keer. Weer afgebroken. Andere pas genomen. Ook afgebroken. Ik gaf aan dat het aan hun apparaatje ligt. Of ik aan de overkant wilde pinnen. Moest ik wel mijn mobiel ID achterlaten..... Dit was de treurigste behandeling ooit. Wat een on aardig en niet verstaanbaar personeel. Bah!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Indre
|
Slecht werk afgeleverd, nagels te kort en niet in de vorm die ik wil, niet mooi gelakte. De dame die de eerste laag afhaalde was wel heel vriendelijk en voorzichtig, maar degene die het overnam niet. Haastig met dremel over mijn nagels en verschillende keren mijn nagelriemen geraakt. Iets erover zeggen hielp niet.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Yvon
|
Ik ben een aantal keren in de salon geweest en ging naar tevredenheid weg. De laatste x echter was eigenaresse Kim zeer onbeleefd en wilde me €65,- laten betalen voor BIAB in plaats van €45,-. Ze had hier een niet kloppende verklaring voor en behandelde me zeer onprofessioneel en onprettig. Hier kom ik nooit meer. Geen aanrader deze salon.
36 Reviews Plaats review
Britt
|Vreselijk . Ga er niet heen. Onvriendelijk, spreken geen woord Nederlands, doen maar wat en zeggen niet wat ze doen. Bij mij is niet alleen m’n nagelriem weggetrokken maar ook omliggend huid. Bleef bloedde en de vrouw lakte er gewoon overheen. Ookal gaf ik meerdere keren aan dat het eerst schoongemaakt moest worden. Had aan 4 nagels wondjes bij de nagelriemen en dus weggetrokken huid. Ik liet
Yvonne
|Vandaag pedicure behandeling gehad.
Door mannelijke collega geholpen wat natuurlijk niet uit moet maken.
- beschadigde huid, brandplek zijkant teen door gebruik van een roterende opzetstuk. Dit aangegeven maar bleef dit gebruiken.
- zijkanten nagels weggeknipt. Weet niet of hij weet welke schade daarmee opgelopen kan worden. Bijv ingegroeid nagels.
- niet egaal gelakt en moest het meerdere keren aanbrengen en opdrogen. Dit lukte steeds niet.
- nagelriemen weggeknipt. Pijnlijk en teveel
- mocht niet pinnen maar contact afrekenen. Gelukkig had ik dit bij mij.
Marion
|Wat heb ik spijt!! De jonge dame was achter haar mondkapje moeilijk te verstaan. Was zeer kortaf. Ze vijlde met haar elektrische vijl de rand van mijn vinger ipv de nagel, wat nogal pijnlijk was. Het vel was van de vinger. Auw! Huid kapot, dit gaat ontsteken. "U moet uw vinger ontspannen" Nou ja! Tijdens de behandeling had ik al spijt. Nagels scheef. Toen ik dit zei kreeg ik een sneer. Tijdens het afrekenen werd de betaling "afgebroken". Nog een keer. Weer afgebroken. Andere pas genomen. Ook afgebroken. Ik gaf aan dat het aan hun apparaatje ligt. Of ik aan de overkant wilde pinnen. Moest ik wel mijn mobiel ID achterlaten..... Dit was de treurigste behandeling ooit. Wat een on aardig en niet verstaanbaar personeel. Bah!!
Indre
|Slecht werk afgeleverd, nagels te kort en niet in de vorm die ik wil, niet mooi gelakte. De dame die de eerste laag afhaalde was wel heel vriendelijk en voorzichtig, maar degene die het overnam niet. Haastig met dremel over mijn nagels en verschillende keren mijn nagelriemen geraakt. Iets erover zeggen hielp niet.
Yvon
|Ik ben een aantal keren in de salon geweest en ging naar tevredenheid weg. De laatste x echter was eigenaresse Kim zeer onbeleefd en wilde me €65,- laten betalen voor BIAB in plaats van €45,-. Ze had hier een niet kloppende verklaring voor en behandelde me zeer onprofessioneel en onprettig. Hier kom ik nooit meer. Geen aanrader deze salon.