Een CFexpresskaart gekocht die bij hun goedkoop was dan bij de bekende fotohandel. Dus ik dacht dat is een mooie aanbieding. Ik heb besteld en betaald. Ik hoorde een hele tijd niets. Dus ik kijken op de site. Blijkt dat ze de koop geannuleerd hebben omdat ik notabene had moeten weten dat de prijs te laag was. Nu breekt mijn klomp. Arrogant, onbeschoft en houden zich niet aan het consumentenrecht van de koop die bindend is maar ik wilde niet haatdragend zijn en opnieuw bestellen voor de zogenaamde normalere prijs, blijkt hij niet eens meer op de website te zijn. Mijn inziens een louche bedrijf wat de consumentenwet overtreedt en mensen in de maling neemt met lokkertjes! Mijn advies, wat betreft de website verkoop[want in de winkel zal misschien het anders zijn als ze echt mensen voor zich hebben staan], betaal liever iets meer en ga voor professionaliteit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jacqueline
|
Vriendelijk geholpen .
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mvr. M. Janssen
|
Wordt altijd prima geholpen , kom er al jaren en ze zijn altijd geduldig. Soms is het er druk maar ik vind het niet erg dat ik dan even moet wachten. Onlangs ook mijn eerste multifocale bril hier gekocht. Ze hebben mij goed geïnformeerd naar de mogelijkheden en geholpen met de keuze van een montuur . Super blij mee.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerrieke
|
2 camera's laten reinigen bij een bedrijf dat zegt 'professioneel' te zijn. Bij het ophalen werd me direct gezegd dat er sinds kort testfoto's gemaakt worden en dat ze nu dus zeker weten dat de sensor 100% schoon is bij het ophalen dus dat hun niks te maken valt achteraf. En ja hoor, de eerste de beste foto die ik maakte liet een ontzettend vieze sensor zien, nog viezer dan hoe ik mijn body's gebracht had. De hele dag mee moeten fotograferen (in de studio, meer dan 2000 foto's!!) dus 's middags direct teruggegaan. Ze zouden opnieuw bekeken worden. En bij het weggaan kreeg ik weer een vreemde opmerking mee: we hebben het nagekeken, maar hij was al eeeeerg schoon (terwijl ik aan de collega van de beste meneer toch echt een foto had laten zien waar duidelijk de ontzettend vieze sensor te zien was!). De volgende ochtend weer de eerste foto van een mega reeks in de studio, ongelofelijk maar helaas toch waar: weer vies, nu compleet met een haar en nog meer stofjes op de sensor!! Conclusie: ik stap daar nooit meer binnen. Super slechte service, slechte diensten en het tegenovergestelde van klantgericht! Op deze manier is de prijs/kwaliteitverhouding uiteraard ook heel erg ver te zoeken. 70€ betalen voor nog meer stof en andere viezigheid op je sensor dan er al op zat!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joyce
|
Totaal geen vriendelijk personeel.
Komen over alsof ze niet wilde werken vandaag en ik niet welkom was.
Geen uitleg gekregen en geen fijne sfeer.
Kom er nooit meer!
17 Reviews Plaats review
Henny
|Een CFexpresskaart gekocht die bij hun goedkoop was dan bij de bekende fotohandel. Dus ik dacht dat is een mooie aanbieding. Ik heb besteld en betaald. Ik hoorde een hele tijd niets. Dus ik kijken op de site. Blijkt dat ze de koop geannuleerd hebben omdat ik notabene had moeten weten dat de prijs te laag was. Nu breekt mijn klomp. Arrogant, onbeschoft en houden zich niet aan het consumentenrecht van de koop die bindend is maar ik wilde niet haatdragend zijn en opnieuw bestellen voor de zogenaamde normalere prijs, blijkt hij niet eens meer op de website te zijn. Mijn inziens een louche bedrijf wat de consumentenwet overtreedt en mensen in de maling neemt met lokkertjes! Mijn advies, wat betreft de website verkoop[want in de winkel zal misschien het anders zijn als ze echt mensen voor zich hebben staan], betaal liever iets meer en ga voor professionaliteit.
Jacqueline
|Vriendelijk geholpen .
Mvr. M. Janssen
|Wordt altijd prima geholpen , kom er al jaren en ze zijn altijd geduldig. Soms is het er druk maar ik vind het niet erg dat ik dan even moet wachten. Onlangs ook mijn eerste multifocale bril hier gekocht. Ze hebben mij goed geïnformeerd naar de mogelijkheden en geholpen met de keuze van een montuur . Super blij mee.
Gerrieke
|2 camera's laten reinigen bij een bedrijf dat zegt 'professioneel' te zijn. Bij het ophalen werd me direct gezegd dat er sinds kort testfoto's gemaakt worden en dat ze nu dus zeker weten dat de sensor 100% schoon is bij het ophalen dus dat hun niks te maken valt achteraf. En ja hoor, de eerste de beste foto die ik maakte liet een ontzettend vieze sensor zien, nog viezer dan hoe ik mijn body's gebracht had. De hele dag mee moeten fotograferen (in de studio, meer dan 2000 foto's!!) dus 's middags direct teruggegaan. Ze zouden opnieuw bekeken worden. En bij het weggaan kreeg ik weer een vreemde opmerking mee: we hebben het nagekeken, maar hij was al eeeeerg schoon (terwijl ik aan de collega van de beste meneer toch echt een foto had laten zien waar duidelijk de ontzettend vieze sensor te zien was!). De volgende ochtend weer de eerste foto van een mega reeks in de studio, ongelofelijk maar helaas toch waar: weer vies, nu compleet met een haar en nog meer stofjes op de sensor!! Conclusie: ik stap daar nooit meer binnen. Super slechte service, slechte diensten en het tegenovergestelde van klantgericht! Op deze manier is de prijs/kwaliteitverhouding uiteraard ook heel erg ver te zoeken. 70€ betalen voor nog meer stof en andere viezigheid op je sensor dan er al op zat!
Joyce
|Totaal geen vriendelijk personeel.
Komen over alsof ze niet wilde werken vandaag en ik niet welkom was.
Geen uitleg gekregen en geen fijne sfeer.
Kom er nooit meer!