Zeer tevreden over de SNS bank. Met name de apps en telebankieren zien er keurig uit en zijn eenvoudig om mee te werken.
9.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
B. de Haas
|
. SNS verplaatst winkel van hoofdstraat in Velp naar perifeer winkelcentrum (in het kader van "we openen winkels"?). SNS stopt product Basisbeleggen en dwingt belegger beleggingen te verkopen voor een vastgestelde datum terwijl een van de wezenlijke onderdelen van beleggen is dat je met verkoop wacht tot een gunstig moment; SNS weigert beleggers op welke manier dan ook schadeloos te stellen; SNS biedt wel aan kosteloos (eerst niet maar later weer wel) beleggingen over te boeken maar bieden daarbij verder geen enkele ondersteuning. enige pro: relatief hoge spaarrente (vandaar toch nog een 4 bij prijs/kwaliteit)"
2.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Peter Hage
|
Zeer slechte klantenservice, documenten waarvan bevestigd wordt dat deze ontvangen zijn worden weggegooid. Erg lange verwerkingstijd van inlossing hypotheek. Denken totaal niet mee met de klant.
1.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Geert Boekelman
|
Laat in daadkracht zien dat de klant weer centraal staat
8.0
Prijs/kwaliteit verhouding
Klantgerichtheid
Service van de medewerkers
Informatieverstrekking
Youri Hageman
|
Geen menu als je klantenservice belt, komen afspraak na en in de winkels zijn ze altijd bereid mee te denken.
5 Reviews Plaats review
Herman van Laviere
|Zeer tevreden over de SNS bank. Met name de apps en telebankieren zien er keurig uit en zijn eenvoudig om mee te werken.
B. de Haas
|. SNS verplaatst winkel van hoofdstraat in Velp naar perifeer winkelcentrum (in het kader van "we openen winkels"?). SNS stopt product Basisbeleggen en dwingt belegger beleggingen te verkopen voor een vastgestelde datum terwijl een van de wezenlijke onderdelen van beleggen is dat je met verkoop wacht tot een gunstig moment; SNS weigert beleggers op welke manier dan ook schadeloos te stellen; SNS biedt wel aan kosteloos (eerst niet maar later weer wel) beleggingen over te boeken maar bieden daarbij verder geen enkele ondersteuning. enige pro: relatief hoge spaarrente (vandaar toch nog een 4 bij prijs/kwaliteit)"
Peter Hage
|Zeer slechte klantenservice, documenten waarvan bevestigd wordt dat deze ontvangen zijn worden weggegooid. Erg lange verwerkingstijd van inlossing hypotheek. Denken totaal niet mee met de klant.
Geert Boekelman
|Laat in daadkracht zien dat de klant weer centraal staat
Youri Hageman
|Geen menu als je klantenservice belt, komen afspraak na en in de winkels zijn ze altijd bereid mee te denken.