Gewoon altijd hele fijne ervaringen met ARJA Rioolservice.
Zakelijk en als particulier een fantastische partij om al jaren een beroep op te doen in geval van een rioolprobleem
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
MJim
|
Werk okee, communicatie matig Ik heb ARJA in juli 2013 laten komen omdat we vermoedden dat we boomwortels in onze riolering hadden. Dit vermoeden bleek te kloppen. Ik heb aan de medewerker die er was toen gevraagd of hij zijn baas een offerte kon laten sturen wat het ons zou gaan kosten als hij dit probleem zou verhelpen. Waarbij onze voorkeur was dat de riolering verlegd zou worden zodat de boom gespaard bleef. En ALS ik tevreden zou zijn met de offerte, wat ik via de mail of per post zou laten weten, dan zou ik hem in september willen ontvangen.
Helaas stapelden er zich allerlei miscommunicaties op elkaar en stond hij in augustus met vele apparaten voor de deur. Ik heb nooit mail of post gezien. De boom is, na enige druk van de medewerker op mijn man, verwijderd tot onze spijt.
Achteraf bleken we iets getekend te hebben wat blijkbaar een offerte scheen te zijn met inderdaad die verkeerde datum in augustus er op en een niet correct emailadres. Heel onduidelijk. Ook wij zijn in deze niet alert genoeg geweest blijkbaar.
De situatie bespreken was niet mogelijk, hoewel mij eerst een gesprek werd toegezegd. Ik heb meerdere keren om een gesprek gevraagd maar hier is niet meer op gereageerd. Wat precies de rekening van hun werk zou gaan worden bleef onduidelijk tot ik de factuur kreeg.
Uiteindelijk is het vervangingswerk zelf goed gedaan en is de voortuin, weliswaar zonder boom, netjes afgeleverd.
2 Reviews Plaats review
Dannielle michelle
|Gewoon altijd hele fijne ervaringen met ARJA Rioolservice.
Zakelijk en als particulier een fantastische partij om al jaren een beroep op te doen in geval van een rioolprobleem
MJim
|Werk okee, communicatie matig
Ik heb ARJA in juli 2013 laten komen omdat we vermoedden dat we boomwortels in onze riolering hadden. Dit vermoeden bleek te kloppen. Ik heb aan de medewerker die er was toen gevraagd of hij zijn baas een offerte kon laten sturen wat het ons zou gaan kosten als hij dit probleem zou verhelpen. Waarbij onze voorkeur was dat de riolering verlegd zou worden zodat de boom gespaard bleef. En ALS ik tevreden zou zijn met de offerte, wat ik via de mail of per post zou laten weten, dan zou ik hem in september willen ontvangen.
Helaas stapelden er zich allerlei miscommunicaties op elkaar en stond hij in augustus met vele apparaten voor de deur. Ik heb nooit mail of post gezien. De boom is, na enige druk van de medewerker op mijn man, verwijderd tot onze spijt.
Achteraf bleken we iets getekend te hebben wat blijkbaar een offerte scheen te zijn met inderdaad die verkeerde datum in augustus er op en een niet correct emailadres. Heel onduidelijk. Ook wij zijn in deze niet alert genoeg geweest blijkbaar.
De situatie bespreken was niet mogelijk, hoewel mij eerst een gesprek werd toegezegd. Ik heb meerdere keren om een gesprek gevraagd maar hier is niet meer op gereageerd. Wat precies de rekening van hun werk zou gaan worden bleef onduidelijk tot ik de factuur kreeg.
Uiteindelijk is het vervangingswerk zelf goed gedaan en is de voortuin, weliswaar zonder boom, netjes afgeleverd.