Nieuwe Gazelle e-bike gekocht voor een zacht prijsje!
Erg tevreden mee en vriendelijk geholpen.
De volgende fiets voor mijn man gaat hier ook zeker aangeschaft worden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Ik had met mijn racefiets een lekke band tijdens een rit. Ik heb hier een nieuwe binnenband gekocht en gevraagd te kijken wat de reden van het veelvuldig lekrijden is. Dit heeft mij in totaal 20 euro gekost. Hij kon niks vinden. 3 dagen later stond ik weer in het donker een binnenband te wisselen.
Op internet gevonden dat de oorzaak van het veelvuldig lekrijden vaak een probleem met het velglint is. Zelf het velglint vervangen en ondertussen dik 1000km erbij gereden. Achteraf was het velglint zichtbaar verschoven. Dit had de fietsenmaker -als expert- gewoon moeten zien.
Jammer van het geld, op een mail krijg ik geen reactie meer. Uiteindelijk heb ik 10 euro + de prijs van 2 nieuwe binnenbanden moeten betalen, om zelf vast te stellen wat het probleem is. Zeer jammer. Overigens was de communicatie over de prijs van de werkzaamheden ook zeer slecht. Ik vind het prettig als ik van te voren weet wat het kost (heb dit ook gevraagd).
Overigens wel heel fijn dat ik direct geholpen ben.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R Hendriks
|
Verstrekken van informatie is niet zijn sterkste kant, geen enkele coulance ivm corona, zelf de winkel dicht gehad tijdens die periode dus de fiets niet kunnen brengen. Een fiets met korting leveren kan iedereen maar het gaat vooral om de SERVICE en KLANTGERICHTHEID en niet anders.
Eens, naar nooit weer.........
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
thea
|
priema. stephan
jullie maken mij fiets en bromfiets kei goed geen klagen ga zo door ga het tegen iedereen vertellen dat het netjes ben behandeld
4 Reviews Plaats review
Sandra
|Nieuwe Gazelle e-bike gekocht voor een zacht prijsje!
Erg tevreden mee en vriendelijk geholpen.
De volgende fiets voor mijn man gaat hier ook zeker aangeschaft worden.
Jan
|Ik had met mijn racefiets een lekke band tijdens een rit. Ik heb hier een nieuwe binnenband gekocht en gevraagd te kijken wat de reden van het veelvuldig lekrijden is. Dit heeft mij in totaal 20 euro gekost. Hij kon niks vinden. 3 dagen later stond ik weer in het donker een binnenband te wisselen.
Op internet gevonden dat de oorzaak van het veelvuldig lekrijden vaak een probleem met het velglint is. Zelf het velglint vervangen en ondertussen dik 1000km erbij gereden. Achteraf was het velglint zichtbaar verschoven. Dit had de fietsenmaker -als expert- gewoon moeten zien.
Jammer van het geld, op een mail krijg ik geen reactie meer. Uiteindelijk heb ik 10 euro + de prijs van 2 nieuwe binnenbanden moeten betalen, om zelf vast te stellen wat het probleem is. Zeer jammer. Overigens was de communicatie over de prijs van de werkzaamheden ook zeer slecht. Ik vind het prettig als ik van te voren weet wat het kost (heb dit ook gevraagd).
Overigens wel heel fijn dat ik direct geholpen ben.
R Hendriks
|Verstrekken van informatie is niet zijn sterkste kant, geen enkele coulance ivm corona, zelf de winkel dicht gehad tijdens die periode dus de fiets niet kunnen brengen. Een fiets met korting leveren kan iedereen maar het gaat vooral om de SERVICE en KLANTGERICHTHEID en niet anders.
Eens, naar nooit weer.........
thea
|priema. stephan
jullie maken mij fiets en bromfiets kei goed geen klagen ga zo door ga het tegen iedereen vertellen dat het netjes ben behandeld