Er gaat altijd van alles mis bij apotheek hurdegaryp. Medicijnmerk wordt eenzijdig veranderd ondanks duidelijk recept doktor, je wordt pas bij het afhalen van de medicijnen na een heel verhaal over hoe je het moet gebruiken plotseling geconfronteerd met een, soms grote, eigen bijdrage (kon dit niet als eerste gemeld worden?), helft van de bestelling ontbreekt soms, medicijnen die niet direkt worden opgehaald worden al heel snel teruggestuurd zodat als je ze een paar dagen later op komt halen, willen ze het niet meer meegeven en moet je een nieuw recept aanvragen bij de arts. Nu al 3x op een neer geweest omdat er wederom van alles mis ging aan hun kant. De uitgifte automaat werkte weer eens niet goed, dus kwam, nadat ik de code juist had ingevoerd, de bestelling gewoon niet uit de automaat... volgende dag teruggegaan naar de balie, kreeg uiteindelijk de bestelling mee, en kom er thuis achter dat er weer wat ontbrak. Dit de volgende dag gemeld en dan krijg je dit summiere antwoord: "het lag in de brievenbus, u moet een nieuw recept aanvragen bij uw arts"! Met brievenbus bedoelen ze dan de uitgifteautomaat of zo? Maar die weigerde dus eerder dienst, wat ik ook bij de balie had gemeld! Dat nu maar weer opnieuw een herhalingsrecept besteld bij huisarts, wat een klucht!! Dit soort fouten dus altijd bij deze apotheek, er mankeert altijd wel wat, ze doen altijd moeilijk over een simpele bestelling en je krijgt het nooit zomaar gewoon mee. En dat kost veel energie en stess die je als chronisch zieke wel beter kan besteden. En lange wachttijden iedere keer weer, ook wanneer het niet druk is. Er wordt niet erg klantvriendelijk gewerkt. Zwaar onder de maat.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sandra Terpstra
|
Veel fouten.Verkeerde bezorging medicijnen doos vol voor mijn deur gezet.Alles wat fout kan gaan gaat daar fout.En onbeschoft personeel tussen de goede medewerker.
2 Reviews Plaats review
S. Scheffer
|Er gaat altijd van alles mis bij apotheek hurdegaryp. Medicijnmerk wordt eenzijdig veranderd ondanks duidelijk recept doktor, je wordt pas bij het afhalen van de medicijnen na een heel verhaal over hoe je het moet gebruiken plotseling geconfronteerd met een, soms grote, eigen bijdrage (kon dit niet als eerste gemeld worden?), helft van de bestelling ontbreekt soms, medicijnen die niet direkt worden opgehaald worden al heel snel teruggestuurd zodat als je ze een paar dagen later op komt halen, willen ze het niet meer meegeven en moet je een nieuw recept aanvragen bij de arts. Nu al 3x op een neer geweest omdat er wederom van alles mis ging aan hun kant. De uitgifte automaat werkte weer eens niet goed, dus kwam, nadat ik de code juist had ingevoerd, de bestelling gewoon niet uit de automaat... volgende dag teruggegaan naar de balie, kreeg uiteindelijk de bestelling mee, en kom er thuis achter dat er weer wat ontbrak. Dit de volgende dag gemeld en dan krijg je dit summiere antwoord: "het lag in de brievenbus, u moet een nieuw recept aanvragen bij uw arts"! Met brievenbus bedoelen ze dan de uitgifteautomaat of zo? Maar die weigerde dus eerder dienst, wat ik ook bij de balie had gemeld! Dat nu maar weer opnieuw een herhalingsrecept besteld bij huisarts, wat een klucht!! Dit soort fouten dus altijd bij deze apotheek, er mankeert altijd wel wat, ze doen altijd moeilijk over een simpele bestelling en je krijgt het nooit zomaar gewoon mee. En dat kost veel energie en stess die je als chronisch zieke wel beter kan besteden. En lange wachttijden iedere keer weer, ook wanneer het niet druk is. Er wordt niet erg klantvriendelijk gewerkt. Zwaar onder de maat.
Sandra Terpstra
|Veel fouten.Verkeerde bezorging medicijnen doos vol voor mijn deur gezet.Alles wat fout kan gaan gaat daar fout.En onbeschoft personeel tussen de goede medewerker.