Vanmorgen gevraagd aan een vrouw met bril, donker haar bij de gordijnen of ze binnen waren, antw nee volgende week. Krijg ik daarna een mail gordijnen zijn binnen. Vroegen wij we willen 1 baan erbij wat kost het? Ze kwam er niet uit.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Daan Homan
|
Eigenlijk geen ster waardig!!!
Mijn gordijnen besteld en dit zou 4 weken duren staat op de bon, na 5 weken krijg je een email dat het nog eens 5 weken gaat duren?
Nooit meer bestel ik meer bij jullie!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marlon
|
Ik had tapijt besteld (en betaald) voor zolder. Het zou 17-Jan tussen 13:00-18:00 gelegd worden. De stoffeerder is tegen de leverafspraak in ‘s ochtends al langs geweest en trof mij niet thuis (ik was op mijn werk). Hij heeft zich ongeoorloofd toegang verschaft tot mijn woning, zonder mijn toestemming binnen foto’s gemaakt, het tapijt niet gelegd (maar wel achtergelaten), is ‘s middags niet terug gekomen en heeft verder niets van zich laten horen, maar wel de klus gereed gemeld en op een opleververklaring dat de werkzaamheden naar behoren waren uitgevoerd mijn handtekening vervalst! Kwantum klantenservice reageert gelaten op mijn klacht, vergoeilijkt het optreden van haar stoffeerder en biedt vooralsnog geen oplossing.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Kwantum
|
personeel kan wat vaker je het gevoel geven dat welkom bent,door gedag te zeggen
29 Reviews Plaats review
Carmen
|Vriendelijk en behulpzaam personeel
Eric Peeman
|Vanmorgen gevraagd aan een vrouw met bril, donker haar bij de gordijnen of ze binnen waren, antw nee volgende week. Krijg ik daarna een mail gordijnen zijn binnen. Vroegen wij we willen 1 baan erbij wat kost het? Ze kwam er niet uit.
Daan Homan
|Eigenlijk geen ster waardig!!!
Mijn gordijnen besteld en dit zou 4 weken duren staat op de bon, na 5 weken krijg je een email dat het nog eens 5 weken gaat duren?
Nooit meer bestel ik meer bij jullie!!!!
Marlon
|Ik had tapijt besteld (en betaald) voor zolder. Het zou 17-Jan tussen 13:00-18:00 gelegd worden. De stoffeerder is tegen de leverafspraak in ‘s ochtends al langs geweest en trof mij niet thuis (ik was op mijn werk). Hij heeft zich ongeoorloofd toegang verschaft tot mijn woning, zonder mijn toestemming binnen foto’s gemaakt, het tapijt niet gelegd (maar wel achtergelaten), is ‘s middags niet terug gekomen en heeft verder niets van zich laten horen, maar wel de klus gereed gemeld en op een opleververklaring dat de werkzaamheden naar behoren waren uitgevoerd mijn handtekening vervalst! Kwantum klantenservice reageert gelaten op mijn klacht, vergoeilijkt het optreden van haar stoffeerder en biedt vooralsnog geen oplossing.
Klant van Kwantum
|personeel kan wat vaker je het gevoel geven dat welkom bent,door gedag te zeggen