drama Nadat wij met een groep van 10 meiden onze lunch ophadden werd ons op botte wijze verteld dat wij niet apart konden betalen. Velen van ons hadden de Annies al vaker bezocht en wisten uit ervaring dat we normaal wel apart af konden rekenen. Als de ober ons (voordat we besteld) op een normale manier had verteld dat we niet apart konden afrekenen was er geen probleem geweest. Iets in de trant van: 'helaas dames kunnen jullie vandaag niet apart betalen vanwege de drukte en zouden wij het op prijs stellen als jullie de rekening in 1 keer betalen.' Ook al vind ik persoonlijk dat apart betalen bij de service hoort. En ik denk persoonlijk ook dat als wij wat ouder waren geweest er geen probleem was. Maar vervolgens zeiden wij dat we de manier waarop nogal raar vonden. Hij deelde het ons mee op een nogal botte manier en ten tweede toen wij onze lunch al lang en breed ophadden.
Daarop zeiden wij dat we de manier waarop niet zo netjes vonden. Waarop de ober reageerde met de mededeling dat we dom waren en dat we ook wel moesten snappen dat het met deze drukte niet mogelijk was (lees: het is altijd druk in de Annies!)
Daarnaast hoorden wij ook dat er over ons gepraat werd door het personeel. En dat was zeker geen positief gesprek over ons.
Vervolgens werd de rekening maar niet gebracht en stond 1 van ons op en liep naar een van de medewerksters en vroeg op een vriendelijke toon de rekening. De medewerkster keek haar fel aan en zei dat ze met iemand anders bezig was en liep snel weg. (Naar iemand die 10 meter verderop zat en op het moment van aanspreken nog helemaal niet geholpen werd) Het wachten op de rekening duurde lang en mijn tafelgenote vroeg nogmaals om de rekening , maar de
1 Review Plaats review
Elize
|drama
Nadat wij met een groep van 10 meiden onze lunch ophadden werd ons op botte wijze verteld dat wij niet apart konden betalen. Velen van ons hadden de Annies al vaker bezocht en wisten uit ervaring dat we normaal wel apart af konden rekenen. Als de ober ons (voordat we besteld) op een normale manier had verteld dat we niet apart konden afrekenen was er geen probleem geweest. Iets in de trant van: 'helaas dames kunnen jullie vandaag niet apart betalen vanwege de drukte en zouden wij het op prijs stellen als jullie de rekening in 1 keer betalen.' Ook al vind ik persoonlijk dat apart betalen bij de service hoort. En ik denk persoonlijk ook dat als wij wat ouder waren geweest er geen probleem was. Maar vervolgens zeiden wij dat we de manier waarop nogal raar vonden. Hij deelde het ons mee op een nogal botte manier en ten tweede toen wij onze lunch al lang en breed ophadden.
Daarop zeiden wij dat we de manier waarop niet zo netjes vonden. Waarop de ober reageerde met de mededeling dat we dom waren en dat we ook wel moesten snappen dat het met deze drukte niet mogelijk was (lees: het is altijd druk in de Annies!)
Daarnaast hoorden wij ook dat er over ons gepraat werd door het personeel. En dat was zeker geen positief gesprek over ons.
Vervolgens werd de rekening maar niet gebracht en stond 1 van ons op en liep naar een van de medewerksters en vroeg op een vriendelijke toon de rekening. De medewerkster keek haar fel aan en zei dat ze met iemand anders bezig was en liep snel weg. (Naar iemand die 10 meter verderop zat en op het moment van aanspreken nog helemaal niet geholpen werd) Het wachten op de rekening duurde lang en mijn tafelgenote vroeg nogmaals om de rekening , maar de
Anoniem
|