Ik ging voor een opfris beurt van mijn Balayage naar Andy’s. Ik had aan de telefoon specifiek aangegeven iemand te willen die goed kan verven, dat was geen probleem en de afspraak stond.
In eerst instantie ging ik tevreden weg. Tot ik 2 dagen later mijn haar had gewassen en ik zelf mijn haar moest doen. Nadat ik de bovenste laag van mijn haar om hoog had gehaald had ik ipv een balayage dikke strepen en vlekken in mijn haar. Ik lijk wel een zebra.
De dame in kwestie schijnt er al x aantal jaren daar te werken en de nodige ervaring te hebben zoals ze zelf zegt. Echter heeft zij het niet goed geföhnd om te kijken hoe de behandeling gepakt heeft. Beetje droog blazen en de boven kant op orde brengen en dat was het.
Ik heb dit direct gemeld bij de eerste dag dat Andy’s weer open was. Ik wilde mijn geld terug was diep teleurgesteld omdat ik al een balayage had en nu het moet laten corrigeren en mijn haar daardoor nog meer zou beschadigen.
Ik kreeg het voorstel om het door hun te laten corrigeren alleen wil ik dat niet meer. Ze wilden mij toen een tegoedbon geven. Die wil ik wel maar niet meer voor het verven. Dus had ik voorgesteld om dit in verzorgingsproducten te krijgen zodat ik mijn haar kan laten herstellen.
Na een paar x heen en weer mailen was dit allemaal ineens niet meer mogelijk en moest ik maar een nieuwe afspraak maken om het alsnog door hun opnieuw te laten verven.
Je denkt toch niet werkelijk dat ik nog 1 stap in die salon zet om daar mijn haar te laten doen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik zal zeggen: check altijd goed je haar als je daar een behandeling hebt gehad! Of beter gezegd ga voor een goede Balayage baar T’hairapy in groenewoud. Wat heb ik er een spijt van dat ik niet gewacht heb tot zij wel een plekje vrij hadden.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Klant van Andy's Haarstudio
|
fijne zaak en het zit altijd naar mijn zin, zeer vakkundig
2 Reviews Plaats review
Jacqueline
|Ik ging voor een opfris beurt van mijn Balayage naar Andy’s. Ik had aan de telefoon specifiek aangegeven iemand te willen die goed kan verven, dat was geen probleem en de afspraak stond.
In eerst instantie ging ik tevreden weg. Tot ik 2 dagen later mijn haar had gewassen en ik zelf mijn haar moest doen. Nadat ik de bovenste laag van mijn haar om hoog had gehaald had ik ipv een balayage dikke strepen en vlekken in mijn haar. Ik lijk wel een zebra.
De dame in kwestie schijnt er al x aantal jaren daar te werken en de nodige ervaring te hebben zoals ze zelf zegt. Echter heeft zij het niet goed geföhnd om te kijken hoe de behandeling gepakt heeft. Beetje droog blazen en de boven kant op orde brengen en dat was het.
Ik heb dit direct gemeld bij de eerste dag dat Andy’s weer open was. Ik wilde mijn geld terug was diep teleurgesteld omdat ik al een balayage had en nu het moet laten corrigeren en mijn haar daardoor nog meer zou beschadigen.
Ik kreeg het voorstel om het door hun te laten corrigeren alleen wil ik dat niet meer. Ze wilden mij toen een tegoedbon geven. Die wil ik wel maar niet meer voor het verven. Dus had ik voorgesteld om dit in verzorgingsproducten te krijgen zodat ik mijn haar kan laten herstellen.
Na een paar x heen en weer mailen was dit allemaal ineens niet meer mogelijk en moest ik maar een nieuwe afspraak maken om het alsnog door hun opnieuw te laten verven.
Je denkt toch niet werkelijk dat ik nog 1 stap in die salon zet om daar mijn haar te laten doen. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik zal zeggen: check altijd goed je haar als je daar een behandeling hebt gehad! Of beter gezegd ga voor een goede Balayage baar T’hairapy in groenewoud. Wat heb ik er een spijt van dat ik niet gewacht heb tot zij wel een plekje vrij hadden.
Klant van Andy's Haarstudio
|fijne zaak en het zit altijd naar mijn zin, zeer vakkundig